Lastensuojelu ilmoitus ja heidän hampaisiin joutuminen harmittaa todella=(

• Viestiketjun aloittaja Harmittaa=(
  • Ensimmäinen viesti
no joo mut
[QUOTE="vieraana";25756062]Ei kai hoidollinen huostaanotto ole laiton? Eikö se tarkoita sitä, että jos vanhemmat kieltäytyvät hoidosta tai vastaavaa, lapsi voidaan ottaa väliaikaisesti huostaan.[/QUOTE]

Eikö ap:n kaltaisissa tapauksissa olisi enemmän lasten edun mukaista sekä kunnallekin halvempaa antaa rahaa perhellee lainaan kuin ottaa lapset huostaan?

no joo
[QUOTE="vieras";25754232]Kuten jo sanoin, ettei ole hoitajan velvollisuus tarkistaa asian paikkaansa pitävyyttä vaan lastensuojelun, jos aihetta ei ole, niin eihän siinä ole mitään "hätää".[/QUOTE]

Ei noita ls-ilmoituksia pitäisi tehdä kaikenvaralta olemmattomien epäilyjen perusteella. Ls on muutenkin tiukoilla resurssipulan takia ja heillä on tekemistä todellisten tapausten kanssa.

Se, että asiakas sanoo, ettei ole nyt rahaa, kun on lompakko viety ei todellakaan ole hälyyttävä merkki lasten kaltoinkohtelusta! Ja päivystyspakkauksen pyytäminen on osoitus vain vastuullisuudesta. Olisin hoitajana antanut lääkkeet mukaanja kehoittanut hakemaan uutta, jos ei riitä rahan saamiseen asti.

infoa
Tuolla on vähän infoa lastensuojelusta. Mm syitä, miksi tehdään lastensuojeluilmoitus. Ei ollut mainittu sitä, etteivät omat rahavarat ole hetkellisesti käytettävissä. Rahattomuuttakaan ei oltu mainittu. Siinäkin lienee se toimeentulotuki ensisijaisena ratkaisuna.

http://www.lastensuojelu.info/sf/palvelut.html

Ryan Jeremy
Olen Dora suomalaiselta olen etsinyt aitoa lainayhtiötä viime kuukausina ja kaikki saamani oli joukko huijauksia, jotka tekivät minut luottamaan heihin ja lopulta otti rahani antamatta mitään vastineeksi, kaikki toivo menetti sekaisin ja turhautuneesti, minusta on hyvin vaikeaa ruokkia perhettäni ja vannonut olla koskaan tekemisissä lainojen kanssa verkossa ja menemään etsimään apua erittäin hyvästä ystävästä, jonka selitin kaikki kokemukseni online-yrityksillä ja sanoi, että hän voi auttaa minua siitä, että hän tuntee hyväntahtoisen ja hyvin tunnetun maailmanlaajuisen provisioyhtiön, hän totesi saaneensa lainansa, vaikka olin vielä kovin epävarma tästä yrityksestä johtuen aiemmasta kokemuksestani, mutta päätin anna sille yrittää ja teki niin kuin minun oli ohjannut ystäväni ja sovelsi, en koskaan uskonut, mutta yritin ja suurin yllätykseni sain lainani pankkitilini 24 tunnin kuluessa, en voinut uskoa, että olisin seisomassa minun jalat taloudellisesti uudelleen. Olen iloinen, että otin riskin ja haastin lainaa ja tänään kiitän Jumalaa siitä, että tällaiset laina-alan yritykset ovat edelleen olemassa ja lupaavat jakaa hyviä uutisia ihmisille, jotka tarvitsevat taloudellista tukea, koska nettomuutosten määrä on hyvin vakava ja en halua, että ihmiset joutuvat uhreiksi, kun meillä on vielä aitoja ja hyökkääviä lainanantajia. Voit ottaa yhteyttä tähän maailmanlaajuiseen provisioyhtiöön käyttämällä ilmoitettuja tietoja ja osallistua tähän suuri todistukseen. Sähköposti: (globalprovissioncompany@gmail.com) Jumala siunaa heitä hyvästä, mitä he ovat tehneet

vierailija
Joo siis näinhän Sossut toimii, ihmiset ei vaan tajua asiaa, ennenku huomaa itte.
Sit jos ne kaivaa jostain lääkäriltä tms tietoja, ja pyydät saada kopiot niinku sulla on oikeus saada, niin sit soitetaan perään, minkä takia, onko teillä jotain salattavaa.

Niillä on oikeasti ihan vammanen asenne, niiden kuuluisi kertoa asiakkaalle tämän oikeudet, mutta sitä eivät tee. jos penäät oikeuksien perään, tulee epäilyjä ja syytöksiä

He yrittivät perhetyötä ja muuta minulle kotiin,olen töissä ja lapsilla päivähoitopaikat+koululaisella iltapäivä toiminta töissä olon aikana,teen lyhennettyä päivää eli 5 tuntista ja heidän mielestään tarvitsen apua kotiin tästä syystä kun käyn töissä ja olen yksin.
Koko asia meni ihan pois uriltaan mielestäni=(
Käymme lasten kanssa junalla vanhempieni luona pari kertaa kuussa,siskoni matkustelee tänne usein kuukaudessa kuten serkkuni,äiti ja muut joten ei minulla ole kyllä hoitoavusta pulaa enkä ole väsynyt tai mitään muutakaan päin vastoin.
Tuntui vain lastensuojelun silmissä asiat kääntyvän ihan hassusti tuosta miksi tilanne tuo juuri silloin että en muutu pankkikortiksi tai rahaksi ilman lompakkoa =(

Oli viimeviikolla yhteydessä ja aikovat olla vielä uudestaan,ensimäisellä kerralla soittivat naapurin kautta minulle mikä tuntui pahalta ja uuden kortin sain ja puhelimen niin sitten minulle soittavat jossain vaiheessa kysyäkseen elämästä ja yms.heidän sanojensa mukaan.

Pelottavalta tuntuu vain koko juttu miksi näin =(
Anteeksi nyt, mutta en oikein ymmärrä....
Lastensuojelu tarjoaa apua, perhetyöntekijää yms. Ja ihmisten mielestä tämä on törkeää ja ihan oikeusasiamieheen pitäisi ottaa yhteyttä.

vierailija
LAINATARJOUS
Tarvitsetko lainaa? Sveitsin luotonantajat tarjoavat kaikenlaisia lainoja 3 prosentin korolla. lähetä meille sähköpostia saadaksesi lisätietoa hakemuksesta tänään, jos kiinnostunut, Meidän lainamme ovat hyvin vakuutettuja maksimaalisen turvallisuuden puolesta, mikä on meidän ensisijainen tavoite ... ota yhteyttä nyt @

EMAIL >> swissloanlenders@gmail.com

Kiitos, että hyvinvointi on äärimmäisen halusi ...

Yhteistyössä