lastensängyn patjan pesu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sleeping
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sleeping

Vieras
Minä menin ja pesin tuon patjan kun se oli niin likainen. Saunassa on ollut jo yön yli, mutta tuntuu, ettei se kuivu millään. Ehtii varmaan homehtua ennen kuin se kuivuu. Olinko hullu kun pesin sen? Miten sen saa kuivaksi? Onko joku muu pessyt noita patjoja ja miten on käynyt?

Mene vaan. On hygieenisintä ja helpointa. Jos patjassa maitoa, pissaa tms. niin näkisitpä vain minkälainen kasvusto rehottaa patjan sisässä! Homesientä kun on mahdotonta pestä pois patjasta. Kuivatuksessa kannattaa patja laittaa pystyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
itse pesin kesällä =) voi olla hankala kuivattaa nyt....

Niinpä! Tyhmä mikä tyhmä. Ajattelin, et saunassa kuivuis, mutta tuo patja on imenyt itseensä kaiken tuon veden eikä se mihinkään sieltä lähde... :headwall:

Minä olen pessyt lastenpatjan ja meneehän siinä aikaa kuivuessa ja herkästi rupeaa haisemaan. Asumme kerrostalossa ja tuolla kellarissa on sit joku kuivaushuone minne vein, niin ei ainakaan ruvennut haisemaan. Muuten en kyllä osaa sanoa miten sen sais nopeesti kuivaksi :/

Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:
Mene vaan. On hygieenisintä ja helpointa. Jos patjassa maitoa, pissaa tms. niin näkisitpä vain minkälainen kasvusto rehottaa patjan sisässä! Homesientä kun on mahdotonta pestä pois patjasta. Kuivatuksessa kannattaa patja laittaa pystyyn.

Patja on pystyssä, mutta ei se auta. Kyl mä meen ostamaan sen patjan. Onko hyviä ideoita? Tarvitsisin sellasen patjan jatkettavaan sänkyyn. Oisko cittaris, Prismassa tai Anttilas sellasia? En jaksais pidemmälle lähteä. Mitä maksaa?

osta aikuisten patja, vetoketjullinen. ja leikkaa se sopivan kokoiseksi sänkyyn. Tulee halvemmaksi kun ns. jatksttavat patjat ja palan saa takausin kätevästi kun sen tarve on. =)

Jos halvinta ratkaisua etsit niin se on liike joka myy vaahtomuovia paloina. On huomattavasti edullisempaa kuin tavallisesta kaupasta ostettuna. Pyydät leikkamaan määrämittaiseksi ja ompelet itse suojapussin. Kalleimmat patjat löytyvät huonekaluliikkeistä. Anttila ja Prisma varmastikin hyviä vaihtoehtoja. Liikkeesä jossa itse työskentelen lasten jatkettavat patjat maksavat (leveys 65 cm ja siitä ylöspäin) alkaen 38 euroa. (Riistohinta minun mielestäni.)

osta aikuisten patja, vetoketjullinen. ja leikkaa se sopivan kokoiseksi sänkyyn. Tulee halvemmaksi kun ns. jatksttavat patjat ja palan saa takausin kätevästi kun sen tarve on. =)

HUOM! HUOM!

Ihan hyvä idea. Täytyy käydä katsomassa hintoja.

Jos halvinta ratkaisua etsit niin se on liike joka myy vaahtomuovia paloina. On huomattavasti edullisempaa kuin tavallisesta kaupasta ostettuna. Pyydät leikkamaan määrämittaiseksi ja ompelet itse suojapussin. Kalleimmat patjat löytyvät huonekaluliikkeistä. Anttila ja Prisma varmastikin hyviä vaihtoehtoja. Liikkeesä jossa itse työskentelen lasten jatkettavat patjat maksavat (leveys 65 cm ja siitä ylöspäin) alkaen 38 euroa. (Riistohinta minun mielestäni.)

Mä meinasinkin kysyä, et tulisko se halvemmaksi ostaa sitä vaahtomuovia. Yhellä bussillahan tuonne Etolaan pääsisi... Täytyy illalla miehen tullessa kotiin itse lähteä vähän "shoppailemaan".

Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:

Mä meinasinkin kysyä, et tulisko se halvemmaksi ostaa sitä vaahtomuovia. Yhellä bussillahan tuonne Etolaan pääsisi... Täytyy illalla miehen tullessa kotiin itse lähteä vähän "shoppailemaan".

Soita etolaan ja kysy hintaa.Jyskissäkin joitain patjoja.Jos teidän suunnalla on.

Yhteistyössä