Lastenhuone kuvia - pino

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
teillä kaikilla on niin siisti :| meillä ei ikinä,olohuone on myös samanäköinen :ashamed:
Kylläpä ahdistaisi tuollaisessa kaaoksessa!
ei mua ahdistaa kaaos,meijän lapsia vain eivät tykkä elää siisti talossa
Höpön löpö! Kyllä ne lapset elää siinä kaaoksessa ihan vaan tottumuksesta.Ihan turha väittää että lapset ei tykkää siisteydestä!Kokeileppas joskus...Reppanat ei vaan tiiä paremmasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
hieno huone :flower: :flower:
Hih, nykyisin siellä on huonekalujakin ja ihan oikea lattia. Tuossa kuvassa on remontti meneillään ja puuttuu lattiasta päällinen ja kaikki listat.
toi on kyllä upee... :flower: :D vähän jäi kyllä kiinnostaa mimmonen sisustus... ´vink vink... :whistle: :saint:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
hieno huone :flower: :flower:
Hih, nykyisin siellä on huonekalujakin ja ihan oikea lattia. Tuossa kuvassa on remontti meneillään ja puuttuu lattiasta päällinen ja kaikki listat.
toi on kyllä upee... :flower: :D vähän jäi kyllä kiinnostaa mimmonen sisustus... ´vink vink... :whistle: :saint:
On tosi pieni huone, joten ihan pieni valkonen kaappi, ihan tavallinen ikean sänky (ei lasten) ja pieni ikean lasten pöytä. Jotain tuoleja ja säilytyssysteemejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
hieno huone :flower: :flower:
Hih, nykyisin siellä on huonekalujakin ja ihan oikea lattia. Tuossa kuvassa on remontti meneillään ja puuttuu lattiasta päällinen ja kaikki listat.
toi on kyllä upee... :flower: :D vähän jäi kyllä kiinnostaa mimmonen sisustus... ´vink vink... :whistle: :saint:
On tosi pieni huone, joten ihan pieni valkonen kaappi, ihan tavallinen ikean sänky (ei lasten) ja pieni ikean lasten pöytä. Jotain tuoleja ja säilytyssysteemejä.
oolrait...kuulostaa hyvälle.. :)
 
´perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tytön huoneessa on tommonen seinä. Toi kuva on vähän hassu, kun on ovelta otettu ja maalipurkit vielä maassa.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1501182.jpg
Upea, ei yhtään hermostuttava, oikea taideteos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
teillä kaikilla on niin siisti :| meillä ei ikinä,olohuone on myös samanäköinen :ashamed:
Kylläpä ahdistaisi tuollaisessa kaaoksessa!
ei mua ahdistaa kaaos,meijän lapsia vain eivät tykkä elää siisti talossa
Höpön löpö! Kyllä ne lapset elää siinä kaaoksessa ihan vaan tottumuksesta.Ihan turha väittää että lapset ei tykkää siisteydestä!Kokeileppas joskus...Reppanat ei vaan tiiä paremmasta.
No kyllä mä tunnen mun esikoista .,esim ennen mä siivosin joka päivä,mutten enää jaksa ,kun viiden minuttin päästä sama kaaos,jos se olisi liika sit se on toinen asia,mutta järjestä joka viis minutti tavaroita kuin sairas mä en jaksa,enkä ole sellaisessa kunnossa :ashamed:

 
´perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:


Tossa ny vielä tän masuvauvan oma nukkumapesä. Tavallaan liittyy lastenhuoneisiin.. :whistle: :whistle: :whistle: Tohon oon ompelemassa (kesken vielä) semmosia rempsakan värisiä kankaita parasta aikaa..Ehkä viikonloppuna saan valmiiksi. :heart:

En ikinä laittaisi lastani nukkumaan tämännäköiseen hökötykseen!
Minusta tuo on kaunis!
 
´perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tytön huoneessa on tommonen seinä. Toi kuva on vähän hassu, kun on ovelta otettu ja maalipurkit vielä maassa.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1501182.jpg

aivan älyttömän kaunis! WAU! :heart:
Oikeastaan kadun hieman tuota ruskeaa pohjaväriä. maalaan sen jossain vaiheessa ehkä uudestaan siten, että tausta olisi lämmin marjapuuronvärinen.
Minusta on noin hyvä! Siihen vaan kalusteet sopivan väriset ja väritys. Todella upea ja omaperäinen. Onnea!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei täällä ole:
jossu84
jaa kenen huoneet muka oli hyvännäkösiä? minä en nähnyt yhtään
No laita ihmeessä kuvia sun lasten huoneista, että me tiedetään millainen lastenhuoneen kuuluu olla!
Kovasanaisimmat arvostelut ketjuissa, jossa kysytään vaikka lasten nimiä, tai kuvia lapsista/lastenhuoneista/keittiöistä jne tulee aina sellaisilta, jotka eivät itse osallistu varsinaiseen aiheeseen ollenkaan... :whistle:
 
kuva löytyy ketjusta
Alkuperäinen kirjoittaja ei täällä ole:
jossu84
jaa kenen huoneet muka oli hyvännäkösiä? minä en nähnyt yhtään
Laitat varmasti mielelläsi kuvia sinun kodistasi, niin saadaan me moukat vähän osviittaa siitä kuinka TULISI sisustaa.
 
Armiliina
Alkuperäinen kirjoittaja ei täällä ole:
jossu84
jaa kenen huoneet muka oli hyvännäkösiä? minä en nähnyt yhtään
Meidän lastenhuone ainakin on hyvännäköinen-meidän mielestä. Ja just sopiva meidän lapsille.

Minä, mies ja lapset tykätään paljon tuosta meidän lastenhuoneesta, on tilaa leikkiä ja valoisaa. Lapset rakastaa noita huonekaluja ja lelujaan. Vaikka uuteen taloon on tulossa isompi ja aivan erityylinen lastenhuone, niin tuollainen sisustus on tähän asuntoon ihana. (kuvia löytyy siis muutama sivu taaksepäin...)

Se, että tässä ketjussa esitellyt huoneet eivät SINUN mielestäsi ole hyvännäköisiä, ei tarkoita sitä, että ne eivät oikeasti olisi hyvännäköisiä. Tiesit varmasti, että jokainen ihminen tykkää erilaisista asioista. Se voi jollekin olla tosi loukkaavaa, että arvostellaan makua ja tyyliä tuolla tavalla...


 

Yhteistyössä