lastenhoitajan palkka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pia

Aktiivinen jäsen
27.05.2004
2 678
0
36
Mikä olisi sopiva korvaus 20v serkkupojalle, joka tulee hoitamaan 4 lasta illalla? ollaan ite laittamassa lapset nukkumaan ja aamulla kotona kun lapset herää, eli ei juurikaan muuta joudu tekemään kun vahtia lasten unta :) ( toki siis ite nukkuu kans yöllä )

no siks kysyinkin, kun ei oikeen mitään kuusaa oo :D eipä oikeen lastenhoitajia oo ollu aiemmin :/ paitsi mummut, joille ei tarvinnu mitään maksaa, mutta niitäkään ei enää oo :( anoppi on kuollut ja mun äiti ei kuulu meidän elämään enää.. että kokemuksia kaipaisin et mitä on ruukattu maksaa :)

Perustelen tota 50e sillä, että aika monta tuntia tuossa kuitenkin on.... Olen maksanut naapurin tytölle 40e, kun vahti meidän lapsia klo 20-02.
Jos maksaa suht kunnolla, niin kehtaa pyytää toistekin...

me lähetään kymmenen aikaan illalla ja kotona ollaan varmaan viimestään kolmelta :) en meinää ottaa, eli olen yällä kunnossa jos lapset herää sen jälkeen ku ollaan tultu :) ollaan menossa yhtä bändiä kattomaan :)

Minusta 50 e on liikaa. riippuu tietysti ap:n perheen tuloista. jos molempien kuukausiansiot ovat yli 2500 e niin sitten on varaa maksaa tuo, mutta pienipalkkaisille tuo olisi hirveä hinta sukulaisen yhden yön keikasta

joo ei ihan yllä kuukausiansiot tohon :D ja tosiaan ei todennäkösesti joudu muuta tekemään ku istumaan, syömään ja kattomaan telkkaa ( ja tietty sitä lasten unta ) ja nukkumaan :D

Itse olen lastenvahtina ollessa saanut 8,5e/tunti vaikka lapset oli jo nukkumassa kun menin 20.00 ja lähdin 04.00.
Eli 68e sain oikeastaan syömisestä,tv:n katselusta ja nukkumisesta :ashamed:
Mielestäni vähempikin vaikka 40e olis riittänyt

Yhteistyössä