Lastenhoitaja, Turku

Hei!

Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) ja kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ja siksi lastenhoitotyö on lähellä sydäntäni :) Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä.

Terveisin
Johanna Ojanen
Gsm: 041-5483880
Email: johanna.ojanen@suomi24.fi

Heippa, olen 17-vuotias lukiolainen mynämäeltä. Olen Turussa kesätöissä ja etsisin iltaisin ja viikonloppuisin lasten hoitamista. Olen iloinen ja reipas. Minulla on erittäin paljon kokemusta lasten hoitamisesta ja kerhojen vetämisestä. Olen hoitanut lapsia säännöllisesti n.3,5 vuotta sekä vetänyt Mll:n ja seurakunnan kerhoja eri-ikäisille lapsille. Olen käynyt myös Mll:n lastenhoitajakurssin sekä isoskoulutuksen.

Ottakaa ihmeessä yhteyttä, niin jutellaan lisään. :wave:

Olen erittäin lapsirakas, sosiaalinen, reipas ja tupakoimaton. Tykkään peuhata erityisesti pienten lasten kanssa. Olen myös pelkäämätön ja uusia haasteita kaipaava. Voin myös hoitaa monia lapsia kerralla, esim.4-6 lasta. Oli kyseessä sitten terve, vammainen tai villi, koen pärjääväni kaikkien kanssa ja ainakin yritän. Kerrasta ei luovuteta!! ;)

Taija Vuorinen
Nihattulantie 13
23100 Mynämäki
044-5504405

taija.vuorinen@jippii.fi

Yhteistyössä