Hauska ajatus.
Entäs minä. Ketä rakastan eniten:
- omaa 14-vuotiasta, jonka kanssa käyn satunnaisesti/tarpeen mukaan shoppailemassa (jolloin hän itse valitsee liikkeet) ja jolle säännöllisesti ostan kankaita yms, jotta saa ommella itse itse suunnittelemiaan vaatteita.
- omia 4 ja 5 vuotiaita, joille todella harvoin ostan mitään vaatetta - lähinnä vain viimetingan ostoksia esim. hanskoja tms kun entiset hukkapiilossa tai juhlavaatteita hätäpäissäni päivää ennen juhlia.
- pojanpoikaa 6 v jolle ostan heräteostoksina lähinnä sisävaatteita henkkamaukalta tms ketjusta kun halki kävelen ja /tai esim kenkiä kun huomaan päälläolevansa kuluneiksi tms.
- tyttärenpoikaa 3 v jolle ostan kirpulta tietyntyyppisiä vaatteita aina kun moisia näen, lähinnä batmania ja spidermania. (Ja jolle olen parina vuonna ostanut Reiman ulkoasun)
- tyttärentytärtä, jolle ostan satunnaisesti netistä tiettyjä äitinsä rakastamia merkkivaatteita (lähinnä retroa ja muotoiluklassikoita)
- epälapsenlasta, jolle ostan ajoittain niin henkkamaukka-lindex-muu ketju - räpellyksiä kuin sattumalta silmiin osuvia "herkullisia hörhelöitäkin" joihin tiedän äitinsä lapsen mielellään pukevan.
- tyttärenpoikaa, jolle ostan noin kerran-pari kuussa huutonetin kautta jonkun vaatteen tai vaatepaketin, johon äitinsä on iskenyt silmänsä.
?