Lasten ulkoistetut synttärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaa"

Vieras
Onko ideoita missä voisi pitää lapsen synttärit, kolme kertaa olleet hoplopissa mutta taitaa olla kai jo liian lapsellinen paikka, ja kerran oli raxissa mutta siinä taas ei muuta iloa kuin syöminen,
eli kaikki mukava liikunnallinen ilo jää pois.
Koetin etsiä onko täällä tarjolla mitään temppurata tyylistä tai muuta liikunnallista juttua johon sitten voi lisätä sen herkkujen syönninkin.
Harmi kun on tämmöinen vuoden aika että ei oikein onnistu perinteiset lumileikit tai keskikesän puistossa/uimarannalla olo :(

Ne keillä ideana miksi ette vaan pidä kotona voikin sitten pitää mölöt ihan omassa mahassaan ;)

Miksi lasten synttärit pitää olla liikunnalliset? En minä omissakaan kekkereissäni käske vieraita juoksemaan tonniviissatasta, vaikka itse liikunnasta arkena pidänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27240682:
Miksi lasten synttärit pitää olla liikunnalliset? En minä omissakaan kekkereissäni käske vieraita juoksemaan tonniviissatasta, vaikka itse liikunnasta arkena pidänkin.

viimeksi meillä oli tuolla raxissa synttärit ja silloin huomasin että jotakin tekemistä niissä pitää olla muutakin kuin syöminen. Ei ehkä toimi ainakaan 8vuotiaalla jotkut rax syndet ;) eli siksi ajattelin että liikuntaa tms touhua, toki eihän sen pakko ole olla liikuntaa

vie yoga rocksiin kiipeilysynttäreille.
meillä oli 8-v synttärit siellä ja oli kova hitti :)
googleta tiedot . tätä suosittelen todella.
tai sit energiahallille mega zoneen .iiiiiso hitti kans :D

sit kans keilailu on ollut kiva juttu ,kun laps on ollut sellasilla synttäreillä mukana.

[QUOTE="a.p";27240692]viimeksi meillä oli tuolla raxissa synttärit ja silloin huomasin että jotakin tekemistä niissä pitää olla muutakin kuin syöminen. Ei ehkä toimi ainakaan 8vuotiaalla jotkut rax syndet ;) eli siksi ajattelin että liikuntaa tms touhua, toki eihän sen pakko ole olla liikuntaa[/QUOTE]

No joo, toki tuon ikäisillä ohjelmaa tulee olla, mutta se ohjelma voi yhtä hyvin olla erilaisia leikkejä tms.

Meillä oli viime viikonloppuna pojan kymmenvuotissynttärit Megazonessa ja kovasti pojat (ja mukana juossut isä) olivat innoissaan. Miinuksena se, että on aika kallis ja pasifistivanhempi ei ehkä halua lastaan moiseen päästää.

Uusimmat

Yhteistyössä