Lasten talvimallistot, positiivinen yllätys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yllättynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yllättynyt

Vieras
Selailin tässä yleisimpien lasten ulkovaatemerkkien talvimallistot läpi ja täytyypä sanoa että esim Remu ja Rasavil oli aika positiivinen yllätys! Molemmilta löyty yksivärisiä unisex haalareita ja takkeja. Nyt ei olekaan enää pakko tilata tanskalaisia merkkejä sovittamatta vaan voi jopa Prismassa sovittaa haalaria ennen ostopäätöstä :) Tosin olettaen että marketit sattuis ottamaan myyntiin myös muuta kun sinisia ja punaisia haalareita...
Lassie ja Jonathan vaan jatkaa vanhalla sinistä ja pinkkiä ja pari eriväristä kaistaletta linjalla :/
Ja kaikki niin selvästi joko pojalle tai tytölle. Hyvä että osa valmistajista on huomannut että unisexille ja yksivärisyydelle on kysyntää! Harkitsen tytölle tuota Remun yksiväristä petroolia haalaria, olis aika kiva :D

Jep, ihan mukavia - en näe kovinkaan paljon eroa vaikka ticketin ulkonäköön. Punainen, vihreä ja turkoosi on ihan ok. Rasavil-Tuote | Mallisto | Syksy 2010 ja talvi 2011 | santeri

Travallella oli ainoastaan perustoppatakki yksivärinen ja superRemusta ei ollut tota petroolia. Eli ei taida olla mun alebongauksen kohde. Petrooli olisi ollut ihan jees väri.

Viimeksi muokattu:
Tästä täytyy olla samaa mieltä. Olen ihastellut leikkipuistossa muutaman lapsen Remun haalareita. (Tai siis ne taitavat olla kyllä vielä välikausihaalareita, mutta kuitenkin.) Yleensä ovat olleet tosi tylsiä, mutta nyt ovat kerrankin nättejä. Ovat selkeästi muuttaneet tyyliään. Hyvä näin, on harmittanut aiemmin kun muuten hyvä tuote on pilattu rumalla ulkonäöllä.

Nalkuttava Talonmies, sinä kun taidat olla perehtynyt näihin, missä Remu ja Rasavil teetetään? Muistelisin, että Remu tehdään pääasiassa Virossa, muistanko oikein? Entä Rasavil?

Jep, ihan mukavia - en näe kovinkaan paljon eroa vaikka ticketin ulkonäköön. Punainen, vihreä ja turkoosi on ihan ok. Rasavil-Tuote | Mallisto | Syksy 2010 ja talvi 2011 | santeri

Travallella oli ainoastaan perustoppatakki yksivärinen ja superRemusta ei ollut tota petroolia. Eli ei taida olla mun alebongauksen kohde. Petrooli olisi ollut ihan jees väri.

Löysitkö tällaista sivua Juniorit | Travalle Tuossa on petrolin värisiä toppiksiakin eikä ihan yksivärisiä. Se on sitten eri asia mistä näitä voi ostaa.

Ihan kivan näköisiä molemmat, mutta haalareista ainakin on unisex vielä kaukana, kun värit on harmaa, pinkki ja petroli. Tykkään vähän reilummista väreistä, en noin murretuista. Mutta ehkä ensivuonna

[QUOTE="Liinu";22041437]Rasavilkin tehdään nykyisin pääosin ulkomailla. Vielä toissa vuonna oli ainoa Suomessa valmistettava lasten ulkovaate.[/QUOTE]

Tämän kyllä tiesin, eihän mitään enää tehdä Suomessa. Lähinnä kiinnosti missä, jos edes EU:n alueella tehtäisiin se olisi plussaa. Muistikuvani Virossa tekemisestä oli siis ihan positiivinen asia, siellä on kuitenkin tiukemmat säädökset monessa asiassa kuin mm. Kauko-Idässä.

Löysitkö tällaista sivua Juniorit | Travalle Tuossa on petrolin värisiä toppiksiakin eikä ihan yksivärisiä. Se on sitten eri asia mistä näitä voi ostaa.

Superremut oli kaikki kaksivärisiä ja mä haluan teipatut saumat. Remuissa ei oo teipatut saumat. Siis toppatakki, ei haalari.

Mä oon lähettänyt kyssärin valmistusmaasta sekä Rasavilille että Travallelle, oottelen yhä vastausta. Toivon, että vastaus olisi Viro :)

Superremut oli kaikki kaksivärisiä ja mä haluan teipatut saumat. Remuissa ei oo teipatut saumat. Siis toppatakki, ei haalari.

Mä oon lähettänyt kyssärin valmistusmaasta sekä Rasavilille että Travallelle, oottelen yhä vastausta. Toivon, että vastaus olisi Viro :)

Kerro tännekin kun saat vastauksen, niin ei tarvitse kaikkien erikseen kysyä. Tai voit vaikka tehdä tiivistelmän kaikista tietämistä valmistusmaista, kun olet jaksanut perehtyä.

En tiedä mistä tuon Viron muistan kuulleeni, voi olla hyvin, että muistan väärin tai sitten se on vanhaa tietoa.

Koska Suomessa tehtyä on niin vähän ja köyhällä ei ole varaa sellaista ainakaan aina ostaa, voisi joskus kaivaa vaatemerkit, jotka tehtäisiin edes EU:ssa tai muussa maassa, jossa on riittävän tiukka lainsäädäntö ja valvonta. Täytyykin alkaa kyttäämään tarkemmin vaatteiden lappuja ja kirjoitella tänne joskus "tuloksia".

1243_271_1.jpg

Mä en vaan yhtään ymmärrä tätä mallia, tosi pitkä toi vetskariläpän ja haarovälin väli ja lyhyet housut, nää ei käy pitkäjalkaisille, taaperoille vaan, uskoisin? Ainakin mitä oon niitä kaupoissa katsellut, niin olen aina ihmetellyt noiden housunlahkeiden lyhyyttä.

1243_271_1.jpg

Mä en vaan yhtään ymmärrä tätä mallia, tosi pitkä toi vetskariläpän ja haarovälin väli ja lyhyet housut, nää ei käy pitkäjalkaisille, taaperoille vaan, uskoisin? Ainakin mitä oon niitä kaupoissa katsellut, niin olen aina ihmetellyt noiden housunlahkeiden lyhyyttä.

Minä olen ihmetellyt ihan samaa asiaa etsiessäni haalaria pitkäjalkaiselle taaperolle. Miksi haalareissa on lähes järestään merkistä riippumatta hirmuisen pitkä selkä ja todella lyhyet lahkeet. Muutamilla merkeillä kun lukee mitoiustaulukkoa on hihan pituus pidempi kuin lahkeen.

1243_271_1.jpg

Meillä pojalla oli 2vuotiaasta 6 vuotiaaksi asti vain ja ainoastaan Remun pukuja. Ihan normikokoinen lapsi kyseessä. Ja istuivat hyvin päällä.

Ne on katsos meidän persjalkojen persjalkaisille lapsille. Joillakin ihmisillä on lyhyet jalat ihan kohdusta hautaan.

Nimim: Lahkeen sisäpituus 65 cm

20120_Ironwood_web.png

Esimerkkinä tää Reiman haalari, jonka mittasuhteet on paljon järkevämmät mun mielestä, on riittävästi lahjetta, eikä toi vyötärön ja haaravälin alue ole tollanen oudon pitkä.

Yhteistyössä