Lasten takia yhdessä

Mies petti ja nyt sanoo ettei halua mua enää...Lapset tärkeitä mutta mua rakastaa vain kaverina. Meillä ei ole nyt mitään läheisyyttä...pitäs kuuluma antaa aikaa että jos ne tunteet palaisi.Onkohan meidän suhde jo mennyttä?
 
Entä pystytkö sinä jatkamaan "normaalisti" suhdetta jossa tiedät,ettei toinen osapuoli välitä sinusta?
Olisitteko kaikki onnellisia jos jatkatte suhdettanne?
Luottamus ei tule milloinkaan enää kokonaan takas.
Ehkä aika parantaa...tai sitten koittaa ero.
:hug:
 
Ikinä ei kannata jatkaa suhdetta lasten takia!! Lapset siinä vain kärsii.
Älä vain rupea hankalaksi ja vaatimaan miestäs jäämään lasten takia, se on viimeinen niitti kaikelle mahdolliselle kunnioitukselle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 15:19 Maiju kirjoitti:
Mies petti ja nyt sanoo ettei halua mua enää...Lapset tärkeitä mutta mua rakastaa vain kaverina. Meillä ei ole nyt mitään läheisyyttä...pitäs kuuluma antaa aikaa että jos ne tunteet palaisi.Onkohan meidän suhde jo mennyttä?
Taitaa olla mennyttä... Kyllä niitä tunteita pitäis olla tai muuten ei tuu mitään. Mies ilmeisesti tajus pettäessään et hänen mielestään se ruoho todellakin on vihreempää muualla. En kyllä näkis tossa tilanteessa syytä jatkaa, saat kyllä parempaakin.
 
ehkä olen täti mutta
Olen silti sitä mieltä, että kannattaa katsoa vielä... Odota. Olen itse ollut 10 vuotta yh. Nyt elän uusperheessä. Juuri tänään sanoin miehelleni, että voi kun olisi ihanaa, kun nää molemmat lapset olisivat meidän OMIA, yhteisiä. Miehellä on yksi lapsi ja minulla yksi, molemmat murrosiän kynnyksellä... Uusperhe on sitten aivan toinen juttu, kuin yhteiset lapset. Voi, kun sille osattaisiin antaa arvoa silloin, kun asiat on noin. Mutta en nyt tarkoita, että lasten TAKIA pitäisi olla yhdessä. Mutta ei ehkä pitäisi ihan niin helposti luovuttaakaan. Jos vähänkin on halua olla yhdessä, niin kannattais kai katsoa, mitä hyvää siitä toisesta vielä vois löytyä... :hug:
 

Yhteistyössä