Lasten syntymäpäiväjuhlista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piha

Vieras
Mitä mieltä olette sellasesta tapauksesta. Meillä tytöllä oli synttärit kk sitten ja kutsuttiin eskarikaverit ja yksi alakerran ekaluokkalainen naapurin tyttö synttäreille, siis tyttö on opettajan tytär ja yksinhuoltaja. No tytöllä oli nyt sitten synttärit ja yllätys tuli, meidän tyttöä ei sinne kutsuttukaan. Ja meidän tytöllä sitten paha mieli. Tietysti ymmärrän että opettajahan on aina ns. parempi ihminen kuin ns. duunarit joidenkin mielestä, mutta kuitenkin, miksi pitää lapsia kohdella ns. eri arvoisesti :( :(

Hmm...itse arvelisin että koska alakerran tyttö on vuoden vanhempi niin hän ehkä mieluummin kutsuu ikäisiään vieraita? Tuskin siinä on perheiden paremmuudesta kyse. Meidän eskarilainen täyttää vuoden alussa 7v ja juuri laati kutsulistaa eikä siinä miettinyt että kuka hänet on kutsunut tms. vaan kutsui sellaiset kaverit joiden kanssa leikkii ja joista eniten pitää. (enkä muuten itse patistanut kutsumaan kaikkia joiden synttäreillä on ollut - kai lapsen pitää itse saada päättää kutsutut, jossain määrin) Esim. oli kesällä kahden vuotta nuoremman kaverin synttäreillä, nyt ei ole näiden kanssa leikkinyt eikä esittänyt kutsuttavaksi ja minusta se on ok. Saas sitten nähdä loukkaantuuko joku tästä myös. Jos meidän poikaa ei ole kutsuttu jonnekin niin olen vain sanonut että ei kaikkia voi kutsuakaan.

Oletkos miettinyt, että ehkä heillä piti jostain syystä rajata vieraiden määrää pienemmäksi ja siksi joku oli pudotettava pois kutsuttujen joukosta? Koululaisilla on kuitenkin paljon kavereita jo omalta luokalta, joten heistäkin tulee jo iso porukka.

Yhteistyössä