lasten suusta

esikko leikkimässä nukkekodilla omassa huoneessaan ja yhtäkkiä kuului "hyi kamala, kuka täällä sotkenu". :whistle:

ollaan perjantaisin katsottu sillä siisti ohjelmaa ja jotenkin kuulosti samanlaiselta äänensävyltä kuin niillä tädeillä. \|O
 
hauska!! :LOL: mul tuli kans tos mieleen ku naapurin tyttö kävi meil pari viikkoo sitten leikkimäs mukeloiden kans, ja katteli kun mä siinä ähistelin ja keräsin leluja ison mahani kanssa... sanoin hälle, että mulla alkaa tää masu olla tiellä, kun siellä on toi vauva kasvamassa.. tyttö kattoi mua pää kallellaan ja sitten tuumi.. "joo, mun äiti kertoikin että sulla on ollu vähä raskautta..." :LOL:
 
no meillä toinenki "ongelma" kun ei esikko tahdo millään joulupukkiin uskoa, heti ekana jouluna kun vaari oli ollut pukkina, niin sanoi sitte kahvipöydässä et joulupukki asuu isoäidin kanssa ja tänä syksynä taas et vaari vaan laittoi joulupukin puvun päälle ja vaarin kengät oli jalassa. Esikko täytti just 4v. Eli eipä ole vaarilla kovin kummoset näyttelijän lahjat kyllä ole. Just mietittiin et pitäiskö sitte tilata joku toinen pukiks tänä jouluna, et näkis et vaariki koko ajan aattona paikalla. :whistle:
 

Yhteistyössä