Lasten pyöristä: Onko 12-tuumaisesta seuraava 16-tuumainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokoa vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokoa vailla

Vieras
Apupyöriä vielä tarvitsee tyttö. Mutta nyt olisi kirppiksellä myynnissä tuo 16-tuumainen, mutta onko niin että ei ole olemassa välimuotona tuota 14-tuumaista pyörää?

Lapsi kesällä 4v.

Joissain merkeissä on 14-tuumainen, mutta on se aika harvinainen. Yleensä siirrytään 12-tuumaisesta 16-tuumaiseen. 16-tuumainen voi olla iso juuri 4 v täyttävälle, ei auta kuin kokeilla. Omalla lapsella eivät Nopsassa ylettäneet jalat maahan vielä viime kesänä kunnolla, kun oli juuri täyttänyt 5 v.

Meillä on yksi 14 tuumainen ylimääräinen tyttöjen pyörä,ostettiin pojalle poikien pyörä kun ei suostunut tuolla tyttöjen mallilla ajamaan.
Vierekkäin kun pyörät laittaa ei sitä 14 ja 16 tuumasen kokoa huomaa, isäntä mittasi vanteen halkasijan ja tasan 1cm oli pienempi tuo vanne 14tuumaisessa. Itseasiassa me ensin tai siis minä ensin luulin että tuo tyttöjen pyörä olisi ollut 16tuumainen mutta ihmettelin kun renkaassa luki 14"

[QUOTE="aloittaja";23698915]Ok, eli voi olal että sitten ostetaan se 16-tuumainen seuraavaksi. Saako niihin apupyöriä vielä?[/QUOTE]

Saa toki, ovat vakiovaruste vielä tuon kokoisissa.

[QUOTE="aloittaja";23698915]Ok, eli voi olal että sitten ostetaan se 16-tuumainen seuraavaksi. Saako niihin apupyöriä vielä?[/QUOTE]

Kuuluu yleensä ihan vakiona mukaan. Seuraavaan 20" niitä ei enää saa.

Itse en ostais 16 tuumasta vielä jos appareita tarvitsee: ei yllä jalat maahan:( Koettakaas ensin päästä niistä apupyöristä eroon ettei tuu homma liian vaativaks.Meillä poika oppi 2 -vuotiaana ajamaan pyörää ilman appareita. Niistä oli pelkkää haittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;23698977:
Itse en ostais 16 tuumasta vielä jos appareita tarvitsee: ei yllä jalat maahan:( Koettakaas ensin päästä niistä apupyöristä eroon ettei tuu homma liian vaativaks.Meillä poika oppi 2 -vuotiaana ajamaan pyörää ilman appareita. Niistä oli pelkkää haittaa.

Joo niin se voisi tietysti olla. Onpas teillä nopeasti poika oppinut ajamaan ilman apupyöriä! Meillä paljon kyllä harjoitellaan ts. ajetaan pyörällä, mutta tyttö on vähän aran sorttinen ja siksi voi tuo kestää.

Mitenkä sitä voisi lähteä harjoittelemaan? siis apupyörät pois ja yrittämään vaan, vai voinko minä siinä olla jotenkin avuksi? :)

Yhteistyössä