Lasten pussilakanat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti etsivä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neiti etsivä..

Vieras
Mistä te ostatte 115x150cm kokoiseen peittoon pussilakanoita? Oon kolunnut vaikka mistä, mut ei löydy.. Meillä on aivan ihana mun pikkuveljen vanha kirkkaan sininen pussilakana, jossa on junia ja aurinkoja ja se on ihanan lapsellinen, mutta taitaa olla vaan haave että löytyis mitään varsinkaan vastaavanlaisia.. Pojille siis etsitään petivaatteita eli vähän prinsessalakanoita vierastetaan.. :)

Ootko koittanu pedata sitä poikittain aikuisten pussilakanaan? Siis kun aikuisten koko on just sen 150 leveä. Sitte vaan taitat sen ylimääräsen sinne sisään.

Mä hankin vauvapeiton jälkeen lapselle tavallisen aikuisten kokoisen peiton. Helpompi löytää lakanoita (lasten kuoseja on paljon isossa koossa), eikä tarvitse muutenkaan hankkia lakanoita niin paljoa: Ei tarvitse lapselle erikseen varalakanoita, kun meidän aikuisten lakanat menevät tarvittaessa myös.

[QUOTE="Vieras";29143810]Ootko koittanu pedata sitä poikittain aikuisten pussilakanaan? Siis kun aikuisten koko on just sen 150 leveä. Sitte vaan taitat sen ylimääräsen sinne sisään.[/QUOTE]

En tiiä uskallanko laittaa tolleen kun meidän muksut on aika levottomia nukkujia, niin jos se pitkä sivu on sit "aukinainen" niin helpostihan sinne sit unissaan voi pyöriä sisälle ja jäädä jumiin tai pahimmassa tapauksessa kuristua ylimääräiseen kankaaseen.. En tiedä tajusko kukaan nyt mitään tästä mun selityksestä :) Ehkä mä oon vaan liian hysteerinen? :)

[QUOTE="vieras";29143827]Mä hankin vauvapeiton jälkeen lapselle tavallisen aikuisten kokoisen peiton. Helpompi löytää lakanoita (lasten kuoseja on paljon isossa koossa), eikä tarvitse muutenkaan hankkia lakanoita niin paljoa: Ei tarvitse lapselle erikseen varalakanoita, kun meidän aikuisten lakanat menevät tarvittaessa myös.[/QUOTE]

Meillä pienempi nukkuu vielä pinnasängyssä ja äitiyspakkauksen peitto on kutistunut ihan onnettoman kokoseks rievuksi. Isoveli sai synttärilahjaksi mummiltaan uuden peiton, joten pienempi sai sit sen isoveljen vanhan ja molemmat on nyt 115x150cm.. Pinnasänkyyn aikuisten peitto olisi kyllä ihan liian suuri, isomman sänky on 130cm pitkä joten siihen olis voinut sopiakin mut kun se anoppi meni just ostamaan sen uuden peiton..

Käypä finlaysonin nettisivuilla katsomassa lasten lakanat. NetAnttilassakin varmasti on. Ja kodin1. Ja prismat ja muut marketit myy myös.
En kyllä tajua, miten voi olla vaikea löytää lasten pussilakanoita?! Meillä on monet Finlaysonin Muumilakanat koossa 120x160.

Vähän ot, mutta mua on ihmetyttänyt, miten vauvan peittoja ja siitä seuraavaa isompaa on niin montaa eri kokoa. Meille on esim. kulkeutunut kolme vauvan peittoa, kaikki vähän eri kokoa. Niinpä pussilakanoitakin on montaa erilaista ja sama isomman lapsen peiton kohdalla. Luulis, että näissä olis joku standardi, kun on aikuisillakin.

Uusimmat

Yhteistyössä