Lasten oma kirjakerho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Mulle tuli tänään postissa tarjous, jossa saisi 3 kirjaa 1?/kpl ja sitten tutustumislahjoja kaupan päälle. Harkitsin tuohon liittymistä mutta kun en tiedä onko se oikeasti hyvä? Kuka kuuluu tai on kuulunut lasten omaan kirjakerhoon?

Tässä tarjouksessa lukee, että jos päätät pitää kirjat ja liittyä jäseneksi, sitoudut tilaamaan ainoastaan kaksi kerhopakettia. Mitäs tuo nyt käytännössä meinaa, mitä noi kerhopaketit sisältää ja minkä hintaisia ne oikein ovat?

Ei jaksaisi alkaa tilaamaan ja sitten huomata, että paketit maksaakin älyttömiä eikä ne edes sisällä mitään tarpeellista ja sitten niitä pitäisi alkaa palauttelemaan. Joten ajattelin siks kysellä ensin täältä, millaisia kokemuksia teillä on ko. kerhosta?

Kylkiäisten takia minäkin kerhoon liityin, vaikka suurin osa kirjoista onkin kamalaa Nalle Puh -sontaa. Kuukaudenpaketit ovat parinkympin luokkaa, eikä niitä tarvitse ottaa kahta ensimmäistä pakettia, vaan voi perua niin kauan että tulee jotain mielenkiintoista. Itse olen niiden pakollisten pakettien lisäksi tilannut Disney-klassikoita ja Aku-kirjoja. Kuukaudenpaketeissa on esim. kirja ja jotain pikkusälää, uutuus-dvd (meillä Rottatouille) tms.

Laadukkaampia kerhoja ovat esim. Suuri suomalainen lastenkerho, Lasten parhaat ja Uppo-Nalle.

musta se on kiva,ehkä jo sen takia et aikoinaan itse kuuluin siihen,sillon se kyllä oli "sanoma"
minkä tahansa kirjakerhon kk kirja tulee jollei sitä peru...turha siitä on mussuttaa jos ei itse muista mutta joo disneytähän tuo pääsääntösesti on.

Kiitos Jellonainen vinkistä, mäpäs kurkkaan vähä noitten muitten kirjakerhojen nettisivuja ja systeemejä. Jos siellä tosiaan on kaikki disneytä niin kyllähän se ny jossain vaiheessa alkaa tulla korvista ulos vaikka hyviä satujahan disneylläkin on. Monipuolisuus ois kuitenkin ihan jees :xmas:

ois vaan kyllä ihan kivat kylkiäiset :laugh:

Kyllästyin siihen, että joskus kirjat tulivat vaikka olin ne perunut. Muilta olen kuullut samaa. Erosin kaikista kirjakerhoista enkö liity enää mihinkään. Eroamisen jälkeen lähetellään karhukirjeitä kirjoista, jotka on palauttanut...

Alkuperäinen kirjoittaja sotkeudun nyt:
Entäs Lasten Parhaat kirjat? Kuuluuko joku?onko siellä aina dvd kuukuden paketissa?

Tästä kerhosta tykkään.Ei ole aina dvd:tä,ens paketissa on Franklin dvd.Lisäks myyvät muumeja,Rasmus Nallea jne.Aika paljon on heillä valikoimaa.

liityin LPK kerhoon, enkä valinnut tutstumispaketin dvd:tä ,mut se tuli silti. Meillä ei ole tv:tä eikä siten dvd-soitinta, joten huolestuin jos onkin aina myös dvd...

Mulle tuli myös oman kirjakerhon mainos tänään ja siinä sai hintaan 7,90e 3kirjaa ja ihanan taaperokokoisen Nalle Puh pussilakanasetin. Liityin kaupan päällisten vuoksi ja muutamakirjakin on tervetullut =) Sitä ihmettelin ostoehdoissa, että jos en halua liittyä kerhoon niin voin palauttaa ne 3 kirjaa mutta kaupan päälliset voin pitää :o Siis ihan ilmaseksi!

Itse liityin kans tuohon kirjakerhoon n. vuosi sitten noiden kaupanpäällisten takia, mutta yhtäkään kirjapakettia en ole vielä ottanut sieltä. Ennakkoon olen perunut aina kk-paketit.
Pystyyköhän tuossa olemaan mukana vaikka kymmenen vuotta tilaamatta mitään, vai onko jossain vaiheessa pakko tilata ne kaksi kuukaudenkirjapakettia? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Mulle tuli myös oman kirjakerhon mainos tänään ja siinä sai hintaan 7,90e 3kirjaa ja ihanan taaperokokoisen Nalle Puh pussilakanasetin. Liityin kaupan päällisten vuoksi ja muutamakirjakin on tervetullut =) Sitä ihmettelin ostoehdoissa, että jos en halua liittyä kerhoon niin voin palauttaa ne 3 kirjaa mutta kaupan päälliset voin pitää :o Siis ihan ilmaseksi!

tuota pussilakana settiä mäki himoitsen :ashamed:

ja tuo nallepuh mitta ois myös kiva :D

ja siis ihan tosissaanko noi kaupanpäälliset voi pitää jos ei pidä kirjoja? tuota mä kans mietin ku mä en löytäny siitä mitään tietoa..

Mekin ollaan nyt noin kymmenen kk oltu tossa lasten oma kirjakerhossa ja oon ihan tykänny, varsinki nyt ku joka kuukausi on eri ikäisille omat paketit. Tosinki ne kaks pakettia vasta on annettu tulla, mutta kuitenki.

Mulla on ainakin ollut ongelmia Lasten oman kirjakerhon kanssa. Tutustumispakettitarjous oli niin houkutteleva, että sen perusteella liityin, ja nyt ei meinaa päästä irti koko hommasta! 2 vuotta olin jäsenenä, mutta en tilannut yhtäkään kuukauden pakettia korkean hintansa ja pakettien sisällön tarpeettomuuden vuoksi. No eroamaan ei pääsekään, ellei ole tilannut kahta normaalihintaista pakettia, joten sinnittelin peruutellen kuukaudenpaketteja. Sitten Lasten oma kirjakerho erottikin mut jäsenyydestä sen vuoksi ilmeisesti, joka tuntui onnenpotkulta! Aika rasittavaa oli aina peruutella tyhmiä paketteja. Mutta nyt tulikin uusi lasku siitä ihka ensimmäisestä tutustumispaketista, jossa kaikista tuotteista pitäisi muka maksaa täydet hinnat! Eli yhteensä melkein 40e!!!! En maksa! Soitan kuluttajaneuvojalle, että onko tuo muka laillista? Minusta tuo pitäisi kertoa jo siinä kun puhelinmyyjä kieroilee ostajan tilaamaan tutustumispaketin, että joku päivä kuitenkin maksat tuotteiden koko hinnan. Pistää vihaksi.

Mulla on ainakin ollut ongelmia Lasten oman kirjakerhon kanssa. Tutustumispakettitarjous oli niin houkutteleva, että sen perusteella liityin, ja nyt ei meinaa päästä irti koko hommasta! 2 vuotta olin jäsenenä, mutta en tilannut yhtäkään kuukauden pakettia korkean hintansa ja pakettien sisällön tarpeettomuuden vuoksi. No eroamaan ei pääsekään, ellei ole tilannut kahta normaalihintaista pakettia, joten sinnittelin peruutellen kuukaudenpaketteja. Sitten Lasten oma kirjakerho erottikin mut jäsenyydestä sen vuoksi ilmeisesti, joka tuntui onnenpotkulta! Aika rasittavaa oli aina peruutella tyhmiä paketteja. Mutta nyt tulikin uusi lasku siitä ihka ensimmäisestä tutustumispaketista, jossa kaikista tuotteista pitäisi muka maksaa täydet hinnat! Eli yhteensä melkein 40e!!!! En maksa! Soitan kuluttajaneuvojalle, että onko tuo muka laillista? Minusta tuo pitäisi kertoa jo siinä kun puhelinmyyjä kieroilee ostajan tilaamaan tutustumispaketin, että joku päivä kuitenkin maksat tuotteiden koko hinnan. Pistää vihaksi.

No ihan laillista on! Sulla ei ole ostovelvoite täyttynyt!

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles;14964077:

Tuo on tollanen myyntikikka millä ne koittaa saada myytyä, et "saat ilmaseks pussilakanat vaikket haluis kirjoja", ja sitte toivoo et asiakas ei jaksais nähdä sitä palauttamisen vaivaa vaan maksais ja pitäis ne kirjat. Mutta siis kyllä tuo ihan paikkansa pitävää (et saat oikeesti pitää ne lakanat) ja laillista on.
Mulle joskus puhelinmyyjä kaupittele jtn Merkuria(?)kirjakerhoa (isommille lapsille), ja kylkiäisenä siihen kuului reppu. Olin jo lyömässä luuria kiinni että en tilaa, kun myyjä vielä vinkaisi että sen tutustumispaketin romut voi palauttaa niin sen repun saa pitää. No, otin sen paketin, palautin muut roinat ja reppu jäi meille kuopuksen tarharepuksi. Palvelikin siinä tarkoituksessa loistavasti :)

Yhteistyössä