Lasten oma kirjakerho vs Lasten parhaat kirjat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuuluuko joku toiseen tai toiseen? Itse olen miettinyt ja miettinyt,että kumpaanko sitä liittyisi. Onko tuo lasten oma kirjakerho noihin disney kirjoihin vallan keskittynyt? Entä onkos siellä toisessa ollenkaan disney kirjoja? En osaa millään päättää.
Kumpihan sopisi paremmin 2½ vuotiaalle?

Nolona tunnustan, että me kuulutaan molempiin. En aikoinani osannu päättää ja sit tilasin kummatkin ajatuksena perua jompi kumpi, mut se on sitten unohtunu.

Oma lähettää vain disney kirjoja, parhaat ei lähetä niitä lainkaan. Parhaat lähettää laatukirjoja, ja ainakin meillä lapsi on tykännyt niistä kovasti. Disneyltä tulee myös kivoja leluja ym. rompetta. Jos pitäisi valita, ottaisin parhaat. Mutta vilkaise niiden sivuja netistä. Siellä on esitelty, mitä kirjasarjoja lähettävät yms. Itse aika usein peruin lähetyksiä ja katsoin vain mainokset esitteistä tai nettisivuilta. Samoja kirjoja saa kaupoista ja kirjastoistakin, paitsi niitä uutuuksia. Vau kirjakerhosta kannattaa pysyä erossa. Olen tilannut myös jostain suomalaisesta olisiko ollut wsoyn tms. En valitettavasti muista mikä, mutta hyvä kirjakerho oli sekin. Nykyään en tilaa mistään, kun postimaksut ovat nousseet niin korkeiksi ja kirjoja alkaa olla hyllyt täynnä.

Mietin kanssa liittymistä jompaan kumpaan ja olen tutustunut valikoimiin netissä. Itse pidän Disneyn hahmoista ja minusta "oman" valikoima näytti siten monipuolisemmalta. "Parhaista" on tuo Franklin ainoa mikä minua kiinnosti joten en nähnyt sitä kovin monipuoliseksi.

Mietin kanssa liittymistä jompaan kumpaan ja olen tutustunut valikoimiin netissä. Itse pidän Disneyn hahmoista ja minusta "oman" valikoima näytti siten monipuolisemmalta. "Parhaista" on tuo Franklin ainoa mikä minua kiinnosti joten en nähnyt sitä kovin monipuoliseksi... samaa mieltä... oma on parempi

Yhteistyössä