Lasten oma kirjakerho mistä perun kuukauden kirja paketin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
On uusiutunut ja oon ihan pihalla kun käki.

kirjauduin sisään ja ylhäällä lukee "olet kirjautunut sisään nimellä minna"
nään kerhopaketin mutta mistä hitosta se perutaan

alhaalla lukee teksti

Jos olet Lasten Oman Kirjakerhon jäsen, kirjaudu sisään sivun yläreunasta, niin näet tässä kerhopakettisi ja voit peruuttaa tai aktivoida sen.
mut enkös mä ole kun mun nimikin on ylhäällä mutta en löydä sitä kohtaa mistä kuuluisi peruuttaa

Mulla oli sama ongelma... asiakaspalvelusta tuli vastaus:

Hei,

kiitos viestistäsi.

Pahoittelen, että et ole onnistunut perumaan kerhopakettiasi uudistuneiden
verkkosivujemme kautta.
Kerhopaketin peruutuspainike on kerhosivun alareunassa,
lisäksi peruutuspainike löytyy myös "omat tiedot" osiosta.
Mikäli et ole rekisteröitymisesi yhteydessä ilmoittanut asiakasnumeroasi
ja postinumeroa, peruutuspainike ei näy tiedoissasi.

Jotta peruutuspainike jatkossa näkyy tiedoissasi Sinun on lisättävä
tietoihisi asiakasnumero ja postinumero.
Klikkaa sivun yläreunassa olevaa "omat tiedot" painiketta. Avautuvalla
sivulla klikkaa "muokkaa tietojasi" painiketta, jonka jälkeen avautuu
näkymä, jossa voit lisätä asiakasnumeron ja postinumeron, muista tallentaa
tiedot.

[QUOTE="sdfsdf";26218472]

tiedot.[/QUOTE]

Tätä sitten yritin, mutta mitään ei auennut tuosta "omat tiedot", jotta olisin voinut lisätä tiedot... sillä keraa siis, mutta nyt muutama päivä sitten sekin onnistui, ja sain peruttua paketin

[QUOTE="sdfsdf";26218472]Mulla oli sama ongelma... asiakaspalvelusta tuli vastaus:

Hei,

kiitos viestistäsi.

Pahoittelen, että et ole onnistunut perumaan kerhopakettiasi uudistuneiden
verkkosivujemme kautta.
Kerhopaketin peruutuspainike on kerhosivun alareunassa,
lisäksi peruutuspainike löytyy myös "omat tiedot" osiosta.
Mikäli et ole rekisteröitymisesi yhteydessä ilmoittanut asiakasnumeroasi
ja postinumeroa, peruutuspainike ei näy tiedoissasi.

tiedot.[/QUOTE]

Kiitokset tästä kävin kurkkaan mutta kyllä mun sivuilla on asiakasnumero+ postinumero mutta en siltikään löydä mitään peruutuspainiketta yhtään mistään :( En alhaalta enkä omista tiedoista. On tää kyllä vaikeeta.

Nostan vanhan ketjun.

Onko muilla ongelmaa että ei saa kerhopakettia peruutettua ollenkaan? Tai siis puhelimitse saa, mutta muutamaan kuukauteen kerhopakettia ei ole saanut peruutettua netissä kuin parina viimeisenä päivänä. Hankalaa kytätä jatkuvasti että milloin saa peruutettua, ettei unohdu:/
Ei se soittaminen paljoa maksa, mutta maksaa kuitenkin.

Kyllästyttää koko kirjakerho. Haluaisin perua jäsenyyden, mutta kas kummaa; bonukset ja aiemmat tilaustiedot on jostain kumman syystä hävinneet. Tulisi varmaan maksettavaa jos lopettaisin asiakkuuden!

Asiakaspalvelu tiedottaa

Peruuta puhelimitse: soita 0303 8182

Sivustollamme on teknisiä ongelmia, jonka vuoksi et ehkä pysty peruuttamaan kerhopakettiasi juuri nyt. Korjaamme vikaa parhaillaan.

Mikäli et pysty muuttamaan kerhopakettisi tilaa, voit peruuttaa kerhopaketin myös puhelimitse automaattiseen puhelinpalveluumme 0303 8182, joka toimii ympäri vuorokauden.

Pahoittelemme virhettä.

Asiakaspalvelu tiedottaa

Peruuta puhelimitse: soita 0303 8182

Sivustollamme on teknisiä ongelmia, jonka vuoksi et ehkä pysty peruuttamaan kerhopakettiasi juuri nyt. Korjaamme vikaa parhaillaan.

Mikäli et pysty muuttamaan kerhopakettisi tilaa, voit peruuttaa kerhopaketin myös puhelimitse automaattiseen puhelinpalveluumme 0303 8182, joka toimii ympäri vuorokauden.

Pahoittelemme virhettä.

Ja maksat taas siitä että soitat, edelliselläkään kuukaudella ei toiminut netistä. Minä erosin, suosittelen muillekin, muutenkin ei tule yhtään edullisemmaksi tuolta tilailla! Päinvastoin!

No edelleen olen jäsen, viimeisen vuoden ajan ainakin peruutus on tapahtunut postissa. Itteppä maksavat postimaksut, kun sivut eivät kerran toimi. Postiin on sen verran usein asiaa että menee siinä sivussa.

[QUOTE="vieras";28432879]No edelleen olen jäsen, viimeisen vuoden ajan ainakin peruutus on tapahtunut postissa. Itteppä maksavat postimaksut, kun sivut eivät kerran toimi. Postiin on sen verran usein asiaa että menee siinä sivussa.[/QUOTE]

Oletko usein tilannut tuolta?

mulla meni hermot kyllä ton kanssa, lähettivät vaikka peruutin ja meiltä kuitenkin 13km lähimpään postiin. vitutti rampata siellä jonkun kirjan takia. ja sitten kun meni mahdollisuus peruuttaa kirja kokonaan, erosin. enkä oo katunu. onhan noita kirjoja :)

Yhteistyössä