Lasten nimet tatuointiin? Osaisko joku helpata...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hei, olen harkinnut tatuoinnin ottamista. Mulla on kaksi lasta ja haluaisin heidän nimensä jonnekin kroppaani. Mutta kun olen tällainen tietämätön ja eikä ole hajuakaan tatuoinneista niin mitenkäs pitäisi edetä... mistä saisi ideoita, mm. millainen teksti ja mihin kohtaa kropassa ja minkä kokoinen jne jne... pitääkö painella vaan tatuointiliikkeeseen, onko heillä ns. "suunnittelupalvelua" vai pitäiskö olla itsellä valmis idea kun kävelee sisään?

Kiitos avusta jos joku osaa hjälpata!

mulla lukee tytön nimi ranteessa,aika isoilla keijumaisilla kirjaimilla.ja jos toisen saan..sen nimen sitten laitan toiseen ranteeseen.mene tatskaliikkeeseen,siel osaavat neuvoo ym.niihin jää sit koukkuun..hehe.oon ens kk menos ottaa mun kolmannen tatuoinnin.ja mulla ei mitään pieniä ole.joululahjaksi pyysin neljättä.ukko sano et eiköhän hetkeksi saa riittää.hehe

Kun sulla kerta on jo jonkinlainen idea niin marssit vaan liikkeeseen ja pyydät heiltä apua, varmasti osaavat antaa jonkinlaisia ideoita. Ja jos eivät niin etsit liikkeen jossa auttavat :D

Mun mies yhdisti tatuointii kuvion ja lapsen nimikirjaimet. On ihan näkyvällä paikalla ja aika kookaskin, mutta kun on saamelaistyylisellä fontilla vain kirjaimet, niin ei ole niin silmiin pistävästi nimi. Yhdellä ystävällä on lapsensa koko nimi noin sentin korkuisilla kirjaimilla kyljestä vatsaan sellaisella kaunokirjoitusfontilla. Molemmat ovat suunniteleet tatuoinnin yhdessä tatuoijan kanssa.

Kiitos paljon vastauksista!

Niin ja ihmettelijöille: mitä järkeä tosiaan mutta kerranhan tässä elämässä ollaan ja loppupeleissä vielä suhteellisen lyhyen aikaa (ehkä n. 80 vuotta... hope so) joten onhan sitä hullumpiakin asioita tehty ;-) Miehen nimeä en nyt tatuoisi koska sitten on se tyypillinen stoori ongelmasta jne jos tulee ero mutta kun lapset ovat ikuisia kävi miten kävi. Olisi jotenkin ihanaa "hakata noi muksut kivellä sydämeen" konkreettisestikin - henkisesti kun he siellä jo ovat.

Ja kiitos vielä noista fonteista! Jotenkin pitäisi vielä nähdä konkreettisestikin miltä noi kirjaimet näyttävät sitten jonkun iholla mutta ei muuta kuin mars johonkin liikkeeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei, olen harkinnut tatuoinnin ottamista. Mulla on kaksi lasta ja haluaisin heidän nimensä jonnekin kroppaani. Mutta kun olen tällainen tietämätön ja eikä ole hajuakaan tatuoinneista niin mitenkäs pitäisi edetä... mistä saisi ideoita, mm. millainen teksti ja mihin kohtaa kropassa ja minkä kokoinen jne jne... pitääkö painella vaan tatuointiliikkeeseen, onko heillä ns. "suunnittelupalvelua" vai pitäiskö olla itsellä valmis idea kun kävelee sisään?

varmasti osaavat tatuointiliikkeessä parhaiten neuvotella ja voitte suunnitella JUURI sinulle sopivan kuvan.

minusta nämä Jorkka + jarmo tatuionnit jossain ranteessa ovat aikasmoisen juntteja.
tatuoinneista pidän, mutta joku juju tuhon juttuun olisi hyvä saadam, ei ottaa ensimmäistä linnatatuoijaa tekemään harakanvarpaita ihoonsa ja elää sitten niiden kanssa lopun elämää...

oletko harkinnut symboleita? lintuja, perhosia, tyyliin 3 perhosta = 3 lasta, niin monet jalanjäljet, kuin sinulla on lapsia tmv vai onko se ensiarvoisen tärkeää, että juuri lasten NIMET lukee kehossasi?

jos on, nekin käy, kunhan on esimerkiksi jollain koristeellisilla kirjaimilla tatuoitu ja jotain muutakin suolana, eli köynnöstä, orjantappuraa tmv...

varmasti osaavat tatuointiliikkeessä parhaiten neuvotella ja voitte suunnitella JUURI sinulle sopivan kuvan.

minusta nämä Jorkka + jarmo tatuionnit jossain ranteessa ovat aikasmoisen juntteja.
tatuoinneista pidän, mutta joku juju tuhon juttuun olisi hyvä saadam, ei ottaa ensimmäistä linnatatuoijaa tekemään harakanvarpaita ihoonsa ja elää sitten niiden kanssa lopun elämää...

oletko harkinnut symboleita? lintuja, perhosia, tyyliin 3 perhosta = 3 lasta, niin monet jalanjäljet, kuin sinulla on lapsia tmv vai onko se ensiarvoisen tärkeää, että juuri lasten NIMET lukee kehossasi?

jos on, nekin käy, kunhan on esimerkiksi jollain koristeellisilla kirjaimilla tatuoitu ja jotain muutakin suolana, eli köynnöstä, orjantappuraa tmv...

Näin ne maut vaihtelee - omasta mielestäni nuo linnut, perhoset ja (varsinkin) jalanjäljet on, ehkä niiden vanhanaikaisten tribaali-sähellysten ohella, kamalimpia mahdollisia tatuointeja.

Kannattaa valita hyvämaineinen tatuointiliike, mennä sinne ja jutella tatuoijan kanssa. Jos löydät jostain esim. fonttia josta tykkäät, ota ehdottomasti näyte mukaan! Voitte yhdessä suunnitella juuri sellaisen tatuoinnin mikä sinulle sopii.

Good point! Kiitos

Yhteistyössä