Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei, olen harkinnut tatuoinnin ottamista. Mulla on kaksi lasta ja haluaisin heidän nimensä jonnekin kroppaani. Mutta kun olen tällainen tietämätön ja eikä ole hajuakaan tatuoinneista niin mitenkäs pitäisi edetä... mistä saisi ideoita, mm. millainen teksti ja mihin kohtaa kropassa ja minkä kokoinen jne jne... pitääkö painella vaan tatuointiliikkeeseen, onko heillä ns. "suunnittelupalvelua" vai pitäiskö olla itsellä valmis idea kun kävelee sisään?
Kiitos avusta jos joku osaa hjälpata!
varmasti osaavat tatuointiliikkeessä parhaiten neuvotella ja voitte suunnitella JUURI sinulle sopivan kuvan.
minusta nämä Jorkka + jarmo tatuionnit jossain ranteessa ovat aikasmoisen juntteja.
tatuoinneista pidän, mutta joku juju tuhon juttuun olisi hyvä saadam, ei ottaa ensimmäistä linnatatuoijaa tekemään harakanvarpaita ihoonsa ja elää sitten niiden kanssa lopun elämää...
oletko harkinnut symboleita? lintuja, perhosia, tyyliin 3 perhosta = 3 lasta, niin monet jalanjäljet, kuin sinulla on lapsia tmv vai onko se ensiarvoisen tärkeää, että juuri lasten NIMET lukee kehossasi?
jos on, nekin käy, kunhan on esimerkiksi jollain koristeellisilla kirjaimilla tatuoitu ja jotain muutakin suolana, eli köynnöstä, orjantappuraa tmv...