Lasten merkkivaateasiaa... eka kertaa multa, on tärkeetä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lila

Vieras
Ostin tänään kirpparilta RASAVIL kaksiosaisen puvun pojalle. Tuulen ja vedenpitävä, hengittävä. 19 euroo. Sanokaa ny tietävämmät, teinkö oikein löydön. Siis onko oikein MERKKIvaate? Oliko hintansa väärti? Ihan ehjä ja hyvä on. Mutta kun oon senverran köyhä, etten oo päässy sisälle näihin merkkijuttuihin.

Rasavil on hyvä merkki, uutena tosi kallis. Hihansuut ovat tosi kapeat, kun hanskat laittaa hihan sisään, ne varmasti pysyvät. Voi olla että lapsi ei saa niitä edes itse pois. Hyvät kaupat teit.

Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
No on muuten sitä lasten ulkovaatemaailman ylintä kärkeä ja kuuminta hottia :D Aika löytö jos on hyväkuntoinenkin.

Ihanks totta?? Jee Jee, nyt oon iloinen :) :) :)

Rasavilit taitaakin tätä nykyä ainoa täysin Suomessa valmistettava lasten ulkovaatemerkki...

Ok! Ette usko kuina tyytyväinen ihan oikeesti oon!! Jouduin kovasti siellä kirpparilla miettimään tota hintaa, 19 euroo, mutta kun on ihan kuin käyttämätön, ja tosiaan veden ja tuulenpitävä. Hyvä että ostin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Tuolta näet normihintoja
http://www.selja.fi/product_catalog.php?c=32&page=1

No joo-o, ei näköjään satasellankaan tuolta saanut sellasta vedenpitävää. Tosin se mun ostama on jo tietenkin "vanhaa mallii", mut täydestä menee meillä. Hyvä ostos siis.

Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Ok! Ette usko kuina tyytyväinen ihan oikeesti oon!! Jouduin kovasti siellä kirpparilla miettimään tota hintaa, 19 euroo, mutta kun on ihan kuin käyttämätön, ja tosiaan veden ja tuulenpitävä. Hyvä että ostin! :)

kuin rasavilliä,oon ostanu välikausivaatteet(sekä ilman vaunua että vanulla)sekä talvikamppeet jo monena vuotena rasavillinä,enkä vaihda merkkiä!kestävät lapselta toiselle --ainakin meillä.

Yhteistyössä