lasten kirppis villa lyhty, vantaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kaisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, samaa mieltä että hinnat on aika rasvaset.

Oon käynyt ja ostanutkin jotain pientä, mutta enemmän muilta kirppiksiltä.

Esim. Hyrylässä jätti-iso Femmatori on hyvä paikka!

Itse olen myynyt siellä nyt 4 kertaa ja saanut joka kerran todella hyvän summan rahaa.Myyn vain hyväkuntoista ja siistiä vaatetta..ei edes nukkaisia ja ei todellakaan mitään kulahtaneita,hinnat olen pitänyt aika alhaisina,mm. bodyja 1€/kpl...mutta sitten esim. polarin vaatteista olen pyytänyt 4-6€/kpl ja kaikki aina mennyt....Suosittelen.

Malmilla avattu lastentarvikekirppis pikku puoti nina. Viikkovuokra 25e ja myyjä laittaa vaatteet henkareihin koon mukaan. Ei perinteisiä kirppispöytiä. Käy facebokissa: www.facebook.com/PikkuPuotiNina tai www.toisenoma.kotisivuni.org
Kaikki ostoksille tai myymään!!!

Malmilla avattu lastentarvikekirppis pikku puoti nina. Viikkovuokra 25e ja myyjä laittaa vaatteet henkareihin koon mukaan. Ei perinteisiä kirppispöytiä. Käy facebokissa: Pikku Puoti Nina | Facebook tai PIKKU PUOTI NINA
Kaikki ostoksille tai myymään!!!

Oon monta kertaa miettiny et voiku olis kirppiksellä vaatteet selkeästi koottain. Jos edes myyjä laittais jonku lapun mitä kokoa myy siihe röykkiönsä päälle ni tietäs viittiikö kaivaa. Harmi että on turhasti matkaa ku Espoossa asutaan mut vois kuitenkin kävästä. :)

Villalyhdyssä on yleensä paljon tavaraa ja asiakkaita. Pöytävuokra on melko kallis joten siksi lienee hinnatki kovat. Tosin välillä tuntuu et fb-kirppisten älyttömät hinnat on siirtyneet livekirpuille. :P
Villalyhdyn tunnelma ei ole parhaasta päästä, jotenki koppavia melkein koko henkilökunta. Etenkään myyjäksi menemistä en ole edes harkinnut ensimmäisen kertani palvelun jälkeen. :/

just tänään ostin kasan kirjoja pojalle.

Tänä syksynä myin pojan vaatteita ja leluja ja hvyin kauppa kävi (paljon paremmin viikossa kuin Femmatorilla alkysyksystä).

Itse olen tykännyt paikasta. Enkä todellakaan osta mitään ylihinnalla.

Tosin esim. muistaakseni vuoden sisällä olen vain yhden vaatteen Reimatec toppatakin siistin ostanut 6 eurolla sieltä mielestäni se oli tosi hyvä löytö enemmänkin olisin voinut siitä maksaa. Mut siis yleensä ei ole tarjolla > 116 kokoisia pojan vaatteita jotka olisivat hyväkuntoisia :/ (ei kyllä fermmatorillakaan, en edes viitsi vaatteita pojalle sieltä katsoa vaan enempi lukemista ja pelejä tms)

on tosi kiva paikka. Ei valittamista minkään suhteen.

Kyllä on totta, että ties missä kirppiksillä on paljon ylihintaista. Mutta tyhmähän ostaa silla hinnalla. Ei se myyjän vika ole.

On tietenkin kurjaa jos monet ylihinnoittelevat riepunsa ja ns. pilaavat jonkun kirppiksen mainetta.

Itse olen kysellyt etukäteen millä hinnalla kannattaisi myydä ja miettinyt, että mitä maksaisin itse jos ostaisin.

Ja sillä tavalla lyhdyssä kauppa tosi hyvin käynyt. En ole myynyt mitään tahraisia tai virittyneitä tai kulahtaneita pojan vaatteita vana sellaisia joita vielä toinenkin voi käyttää. Samoin kirjat ja dvd:t ja lelut jne. olleet siistejä.

Suosittelen kyllä paikkaa lämpimästi :)

on tosi kiva paikka. Ei valittamista minkään suhteen.

Kyllä on totta, että ties missä kirppiksillä on paljon ylihintaista. Mutta tyhmähän ostaa silla hinnalla. Ei se myyjän vika ole.

On tietenkin kurjaa jos monet ylihinnoittelevat riepunsa ja ns. pilaavat jonkun kirppiksen mainetta.

Itse olen kysellyt etukäteen millä hinnalla kannattaisi myydä ja miettinyt, että mitä maksaisin itse jos ostaisin.

Ja sillä tavalla lyhdyssä kauppa tosi hyvin käynyt. En ole myynyt mitään tahraisia tai virittyneitä tai kulahtaneita pojan vaatteita vaan sellaisia joita vielä toinenkin voi käyttää. Samoin kirjat ja dvd:t ja lelut jne. olleet siistejä.

Suosittelen kyllä paikkaa lämpimästi :)

Itse myyn silloin tällöin siistejä, pestyjä ja silitettyjä vaatteita. Jotkut vaatteet olleet päällä pari kertaa. Täytyy myöntää, että aikamoinen työ noissa vaatteissa hinnoitteluineen kaikkineen ja tuntuu kurjalta kun täällä nuristaan'ostan vain eurolla". Hyvää ei saa halvalla edes kirppikseltä. Huonot ja nuhjaantuneet vaatteet heitän pois. Jos puser maksaa kaupassa 30e ja on edelleen kuosissa, en sitä eurolla myy, ennemmin laitan kierrätykseen tai käytän esim ikkunoiden ulkopuolen pyyhkimiseen silittämättömänä

Yhteistyössä