Lasten kevät vaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

meri

Jäsen
29.06.2004
147
0
16
Nyt on aika taas uudistaa lasten ulkovaatteet, viime syksyiset kun on jo pienet. Merrkiä ja laatua tässä mietin. Pojat 2 ja 4 v. Onko Reima hintaansa veroinen? Kun puvut kuitenkin maksaa yli 100? ja remun ja rasavilin- puvut onvat kuitenkin hintaluokassa halvempia. Onko puvuilla eroja? Onko kenellä tietoa myöskin haltin ja raiskin drymax puvuista.
Mitä haalaria itse suosittelette?

Minä suosin näissä ohuemmissa puvuissa ihan kosteussuojattomia haalareita, märkää on aika harvoin ja silloin voi vetää päälle kurahousut tarvittaessa tai kunnon sateella oikean sadetakinkin. Talvella kosteussuojat ovat hyvät, ettei tarvitse niitä kurahousuja aina käytellä. Takamus kastuu helposti maassa istuessa talvisin ilman tuota suojausta ihan muutaman asteen pakkasella, puhumattakaan loskakeleistä.

Minä tykkään Remuista, joita esikoisella on sekä talvi- että välikausiversioina. Jonathankin on hyvä, oli esikoisella yhden kevät-ja syyskauden ja nyt käyttää kuopus. Välissä oli jo kaverinkin lapsella lainassa, vaikka on kulunut niin vettä pitää edelleen hyvin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2005 klo 14:04 yxz kirjoitti:
Minä suosin näissä ohuemmissa puvuissa ihan kosteussuojattomia haalareita, märkää on aika harvoin ja silloin voi vetää päälle kurahousut tarvittaessa tai kunnon sateella oikean sadetakinkin. Talvella kosteussuojat ovat hyvät, ettei tarvitse niitä kurahousuja aina käytellä. Takamus kastuu helposti maassa istuessa talvisin ilman tuota suojausta ihan muutaman asteen pakkasella, puhumattakaan loskakeleistä.

Samaa mieltä. Eikä kaatosateella nyt ulos mennäkään. Kuravaatteet on märille keleille olemassa, joten meidän pojilla tuultapitävät ulkoiluvaatteet. Ja me asutaan maalla, jossa vielä "liejuisempaa" kun kaupunki/taajama-alueella.

Onko jonatan vatteille minkäänlaista nettiosoitetta, että näkisi vähän mallia? Minkä hintaista? Onko reima hintansa veroinen? Itse olen käyttänyt lapsilla rasavil-tuotteita ja ne ovat olleet ihan hyviä.

Meidän tytyllä on harmaa Reimatec, ja oon siihen kaikin puolin tyytyväinen, tosin en sitä itse maksanut...itse olisin ostanut vastaavan kosteussuojatun puvun esim. Lassitec, ja hinta on kohtuulliset 50-60?.

Lasietec ei ole niin kosteussuojattu kun esim. reimatc. Noita kahta ei voi edes verrata. Ja tuskin kalliista materiaalista pyydetään vain 60?ja toisesta saman tyyppisestä 120?.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 11:20 äiti kirjoitti:
Lasietec ei ole niin kosteussuojattu kun esim. reimatc. Noita kahta ei voi edes verrata. Ja tuskin kalliista materiaalista pyydetään vain 60?ja toisesta saman tyyppisestä 120?.

Ei niil oo sen suurempia eroja. Ainut on et reimatec-haalareissa harvemmin on haara saumaa ja et ne kestää isomman "vesipatsaan". Kummissakin saumat on liimattuja ja on vahvikkeet ja pitää kyl kosteuden.
Kun tosiaan harvemmin täyessä kaatosateessa ulkona ollaan eikä siel lätäkössäkään kovi montaa tuntia maata ni kyl lasietec pitää iha yhtä hyvin veen ulkona! Onhan reimatec tottakai hitusen parempi, mut vain hitusen! Normaaleissa ulko leikeissä kyl halvempikin haalari toimii.
Ei se hinta pelkästä materiaalista tuu, vaan reimalla maksaa myös merkki..
Ite ostin pojalle muumin tuulen- ja veen pitävän haalarin ja hyvin on asiasa ajanu, vaik lätäköt on tutkittu pohjia myöten ja viimesis lumikasois istuttu ja leikitty. B) B)
Jokainen tietty ostaa minkä parhaimmax näkee, mut miun mielestä aina ei tartte kaikkein kalleinta ostaa, ku välttämäti se ei aina oo kuitenkaan sitä parasta :/

En minäkään sitä mieltä ole, että kallein olisi aina paras. Tottakai reima haluaa suunnittelu kustannukset maksettua vaatteiden myötä.
Eivät remun tai rasavillinkaan tuotteet huonoja ole.
Remulla vaatteiden ulkonäköön ei ole satsattu niin paljon, kun rasavillilla ja reimalla.

Yhteistyössä