Täällä on ollu aika paljonkin Thaimaa aiheesta juttua enkä taida olla palstan ainoa vannoutunut Thaimaan ystävä B)
Kannattaa piipahtaa osoitteessa www.thaiklupi.fi ja siellä perhematkailu osiossa, niin löytyy asiaa aiheesta.
Lennot on yöllä, joten ainakin meidän lapset on nukkunu ne sujuvasti, keskimmäistä on tarvinnu herätellä aamiaiselle, kun on viellä nukahtanukkin ennen iltapalaa. Tilaus lennotkin kai pääsääntöisesti suurinpiirtein yöllä on, vaikka eivät yhtä mukaviin aikoihin kun nuo reittilennot ja jossain saattaa olla ikävästi unet katkaiseva välilasku, joka tekee lasten lennosta ikävämmän, kun joutuu herättämään ihan kesken unien. pääosin lento kuitenkin menee nukkuessa.
Thaimaa on helppo matkailumaa. Ei tarvi pohtia hygieniaa tai sitä mitä ottaa mukaan, kun kaikkea löytyy helposti ja halvalla.Hyttysmyrkyt on ainoa asia, josta tarvii huolehtia, mutta nekin saa periltä. Me ollaan 2 reissua tehty niin, että kotoa lätiessä on ollu vaan käsimatkatavarat ja niistäkin ison osan on haukannu kankainen matkalaukku, joka on tungettu lentolaukkuun. Säästää hermoja toisessa päässä kun ei tarvi jonottaa matkatavaroita hihnalta. varsinkin kun lapsiperheet pääsee jonottamatta passintarkastukseen, niin 15 min. koneen laskeutumisesta voi jo istua taksissa. tää meni meillä kyllä viimeksi mönkään, kun ei uudelta kentältä osattu ottaataksia lennosta, oltiin väärässä kerroksessa...Taksin saa lähtöaulan edestä heti, tuloaulassa sitä joutuu odottamaan, näin olen jälkeen kuullut.
Eli ei tarvi kauheasti pohtia, reissuun vaan B) :wave: . Hyttysmyrkyt kannattaa muistaa hankkia heti perille päästyä ja auringosta aina varotetaan, mutta siinä suhteessa mä olen aika leväperäinen...Illalla Aloeveeraa jos kuumottaa ja seuraavana aamuna saattaa muistua aurinkovoide, mutta kun ei perheellä ole palamistaipumusta, se tahtoo jäädä vähän huonolle hoidolle.