Lasten kanssa kaupassa ja alkoholin osto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me käytiin ihan ostamalla miehelle konjakkia flunssalääkkeeksi lapsen kanssa. Eikä tullu mieleenkään että se olis väärin.

Kauppareissulta on ostettu myös siideri vaikka on lapsi ollu mukana.

Mun mielestä ihan normaalia. Samalla kassahihnalla on kulkenu niin piltit, vaipat kuin siideritkin =)

mies kyl meinasi että hän voi hakea iltabisset ja röökit duunista päästyä itsekin mut totesin että voin mä ne samalla hakea kun ruokahuolto on muutenkin mun vastuulla. Raskaana olen 25+1 ei kukaan kyylännyt kun lastasin ostoksia hihnalle. :)

Alkuperäinen kirjoittaja MacadamiaNUT:
Mä oon kanssa ostanu tässä raskaana ollessani ja kaks isompaa lasta mukana jopa ihan kokonaisen laatikon olutta miehelle B) Ei oo vielä sossu tullu kyseleen.

:laugh: Itse olen kanssa ostanut pari kertaa kaikkine mahoineni isänälle muutaman oluen. Kattovat jos kattovat kieroon, minkäs sille voipi. Itelleni joskus ostan samalla alkoholittoman. Juu ja ihan vaan sen takia kun joskus iltaisin se vaan maistuu hyvälle. Juu ja tiedän myös että joidenkin kommenttejen perusteella täällä palstalla se tekee miusta vähintään alkoholistin :laugh:

Ei meillä niin paljoa juoda, ettenkö kehtaisi niitä kaupasta ostaa :D Ei ole tullut mieleenkään häpeillä. Ollaan pojan kanssa haettu alkosta juhlaviinitkin. Pari laatikollista kannettiin autoon. Oli kiva, kun poika oli mukana pitämässä ovea auki :D :D

Mä kävin eilen taaperon kanssa kaupassa, ostin pakastepizzaa, suklaata, lakun lapselle ja 6-packin lonkeroa. Kaiken huipuksi lapsi työnsi nämä kaikki pikkukärryillä. Joten mene ostamaan ne juomat vaan. Sitäpaitsi yksi siideri menisi jo ruuanlaittoon eikä sillä kukaan känniä saa aikaan.

onko joku tosiaan niin tyhmä että luulee että sossuja soitellaan tollasen takia. Ja jos joku soittaskin, ne vaan naurais. Voi herrajumala. En voi ymmärtää et joku tosissaan kysyy tollasta. Ellei sit oo taas provo.

Yhteistyössä