E
Eteläänkö...
Vieras
Kuinka moni on ollut lasten kanssa etelässä "yksin".Mies ei pääse mukaan ja kovasti tekis mieli lähteä...lapset "jo" 10v ja 6v,uimataidot vielä hakusessa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fd:Ota joku ystäväsi mukaan? En itse ehkä jaksaisi lähteä kolemstaan muksujen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ava:Lähde ihmeessä, ton ikäisten kanssa se on ihan mukavaa joVahdit vain altaalla ja rannalla koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ava:Lähde ihmeessä, ton ikäisten kanssa se on ihan mukavaa joVahdit vain altaalla ja rannalla koko ajan.
olen aika "vahtija" en tiedä olisiko sitten kokoajan pingottamista, eikä lomaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ava:Lähde ihmeessä, ton ikäisten kanssa se on ihan mukavaa joVahdit vain altaalla ja rannalla koko ajan.
olen aika "vahtija" en tiedä olisiko sitten kokoajan pingottamista, eikä lomaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ava:Lähde ihmeessä, ton ikäisten kanssa se on ihan mukavaa joVahdit vain altaalla ja rannalla koko ajan.
Mä olen kans sellainen stressaaja, että olisin ihan paiseessa että jos mulle vaikka sattuu matkalla jotain. Kuka sitten huolehtii lapsista ym.
Mutta itsehän itsesi ja lapsesi tunnet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ava:Alkuperäinen kirjoittaja fd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ava:Lähde ihmeessä, ton ikäisten kanssa se on ihan mukavaa joVahdit vain altaalla ja rannalla koko ajan.
Mä olen kans sellainen stressaaja, että olisin ihan paiseessa että jos mulle vaikka sattuu matkalla jotain. Kuka sitten huolehtii lapsista ym.
Kaikkia riskejä ei voi elimoida, ei edes kotona...
Alkuperäinen kirjoittaja ava:Alkuperäinen kirjoittaja fd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ava:Lähde ihmeessä, ton ikäisten kanssa se on ihan mukavaa joVahdit vain altaalla ja rannalla koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja fd:Alkuperäinen kirjoittaja ava:Alkuperäinen kirjoittaja fd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ava:Lähde ihmeessä, ton ikäisten kanssa se on ihan mukavaa joVahdit vain altaalla ja rannalla koko ajan.
No ei tietenkään. Mutta on se vähän eri asia olla jossain kaukana ja huoltaja kipeänä vessan lattialla, kuin kotona jossa isä ja muita läheisiä lähettyvillä.
Alkuperäinen kirjoittaja una:mä lähtisin enkä edes miettisi!!jos meette johkin valmismatkalle niin siellä on kyllä oppaita jne JOS jotakin nyt sattuis. mene mene jo varaamaan reissu teille ja tuu sit kertoo minne meette
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ottaisin ehdottomasti tuon matkan! Jos aikaa on vielä niin vaikka ainakin vanhempi lapsi uimakouluun tai uimahallille treenaamaan niin varmempi olo siellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ottaisin ehdottomasti tuon matkan! Jos aikaa on vielä niin vaikka ainakin vanhempi lapsi uimakouluun tai uimahallille treenaamaan niin varmempi olo siellä.
juuri lopettivat uimakoulun
Siis ei ihan heti huku
Ja lähteä voisin vaikka ens viikolla...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ottaisin ehdottomasti tuon matkan! Jos aikaa on vielä niin vaikka ainakin vanhempi lapsi uimakouluun tai uimahallille treenaamaan niin varmempi olo siellä.
juuri lopettivat uimakoulun
Siis ei ihan heti huku
Ja lähteä voisin vaikka ens viikolla...![]()
No sitten ei kun mukavaa reissua vaan!
Mun siskon mies oli 4v ja 7v lasten kanssa viikon etelässä tossa talvella ja ihan kivasti niillä meni.