Lasten jatkettavista sängyistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nanna8o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nanna8o

Jäsen
19.05.2005
940
0
16
Koria (Kouvola)
Kaipaan vinkkiä!
Tod. näköisesti jos lähistöltä löytyy joku näistä käytettynä, ostamme sen. Tällä hetkellä rahat on kuitenkin sen verta kortilla, et aina kandee sitä ensin etsiä... käytettyä... mut sepä ei ollut asia :D
vaan millaisia jatkettavia sänkyjä teillä on? Ja milloin olette niihin siirtäneet?

Itse olen ajatellut ainakin kahta mallia, mut vink!
Elikkäs iskussa on se MÖHKÖ sarja, niin se jatkettava siitä ovh 200e
ja ainakin netanttilassa on se EIJA sarja ovh. noin 150e

Meillä on Unipuu-sarjan Jatkopuu. Neiti siirty siihen 1v8kk vanhana ja tuo malli ostettiin sen takia, että sen saa tuon Unipuu -sängyn alle kerrossängyn alasängyksi. :) Sillon oli jo kumminkin tiedossa, että kerroksittain nämä tenavat ainaki jonkun aikaa tulevat nukkumaan jahka tää tulokas aikanaan siirtyy lastenhuoneeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja nanna8o:
Kaipaan vinkkiä!
Tod. näköisesti jos lähistöltä löytyy joku näistä käytettynä, ostamme sen. Tällä hetkellä rahat on kuitenkin sen verta kortilla, et aina kandee sitä ensin etsiä... käytettyä... mut sepä ei ollut asia :D
vaan millaisia jatkettavia sänkyjä teillä on? Ja milloin olette niihin siirtäneet?

Itse olen ajatellut ainakin kahta mallia, mut vink!
Elikkäs iskussa on se MÖHKÖ sarja, niin se jatkettava siitä ovh 200e
ja ainakin netanttilassa on se EIJA sarja ovh. noin 150e

Me ostettiin Möhkö käytettynä 40?, on kuin uusi! Siirrettiin tyttö 1vuotiaana, pari kuukautta ennen pikkusiskon syntymää. Oli tosin rauhallinen nukkuja. Ei tarvinnut pelätä tippumista.

Me ostettiin pojalle Suvi-sänky Kodin ykkösestä.
Se on muuten samanlainen kuin tuo Eija-sänky, mutta sitä tympeää rakoa päädyssä ei ole. Ainakin minua se rako vaivasi...

Poika 2v. siirtyi lastensänkyyn. Aiemmin ei olisi tullut kuuloonkaan, senverran kova on hyörimään.
Hyvin kuitenkin mennyt tämä 1kk, minkä on siinä nukkunut. Ei ole pudonnut.
Toissayönä iski päänsä päätyyn ja komea mustelma on otsassa. :D

Sänky + patja tuli maksamaan yht. 200 eur.

Otettiin halvempi patja (60 eur.) Finlaysonin patja olisi maksanut lähes saman kuin sänky. :/

niin ja patjan pituudeksi otettiin suoraan 130 cm, ei tarvitse heti olla jatkopaloja hankkimassa.

Meillä oli Möhköt. Ja kyllä ne palveli pitkään. Teinit sit kuites rupes nauraan, että he edelleen nukkuvat lasten vuoteessa :D Joo, on heillä jo uudet sängyt...

No ja samat Möhköt otetaan taas uudestaan käyttöön noille pikkusille.
Ovat siis olleet hintansa väärti =)

Alkuperäinen kirjoittaja nanna8o:
millainen sänky teillä oli, mikä jäi nyt ylimääräiseksi?
tämä siis vierailijana kirjoittaneella äitille...

Mäntyinen,jossa " ura kissakuvio" päädyssä.Tosi hyväkuntoinen sänky sekä patja, voisi sanoa et kuin uusia.

Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:
Meillä on molemmilla Eija sängyt ja tosi hyvät on kyllä ollu. Joku mainitsi päädyssä olevasta raosta, mutta en mä ole sellaista huomannu kummassakaan.

No nuo isot raot päädyissä...
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=167278&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10008&compartmentId=10065&categoryId=10489

Niitä ei siis ole Suvi-sängyssä.

Niin jä hyvä vinkki, kun ihan pienen siirrätte jatkettavaan.. Jos ostatte patjan jatkopalalla, kun alussahan se jatkopala jää ylimääräiseksi niin kannattaa laittaa siihen "pään" päätyyn pystyyn suojaksi, ettei pienet kolhi päätä sängynpäätyyn nukkuessa =) Meillä ainakin tytöllä olis muuten joka aamu otsa mustana.

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:
Meillä on molemmilla Eija sängyt ja tosi hyvät on kyllä ollu. Joku mainitsi päädyssä olevasta raosta, mutta en mä ole sellaista huomannu kummassakaan.

No nuo isot raot päädyissä...
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=167278&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10008&compartmentId=10065&categoryId=10489

Niitä ei siis ole Suvi-sängyssä.

jaa nuo.. mä ajattelin, että pohjan päädyssä :laugh: Mutta ei nuo oo mua haitannu.

Yhteistyössä