Lasten hiustenleikkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmu

Vieras
Olisiko kenelläkään vinkkiä, missä kannattaisi käydä leikkauttamaan lapsen hiukset Espoon Leppävaarassa? Sellon Hairstoressa hinta näyttää olevan 22 euroa, mikä mielestäni on aika paljon.

15e maksaa kotiparturi kaupassa, sillä leikkaa monen monta kertaa.
22e on aika halpa hinta, tai ainakin perus hinta 15min. työstä, tosiaan tuosta ei varmaan kovin paljoa hinta laske, mutta jos löydä liikkeen joka ei päältäpäin ole trendikäs, niin silloin hintakin on halvempi. Vanhojen ihmisten pitämät liikkeet on niitä halvimpia

Onko täällä tosiaan niin kallis lasten hiustenleikkuu?? Olen muuttanut Tampereelta tänne ja omat hiukseni oon jo käynyt leikkauttamassa ja värjäämässä pariinkin kertaan, eikä siinä hintaeroa ole ollenkaa Espoon ja Treen välillä. Lasten hiustenleikkuu on kuitenkin aikas paljon halvempi Tampereen suunnalla kun en oo siitä koskaan maksanut 14 euroa enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko täällä tosiaan niin kallis lasten hiustenleikkuu?? Olen muuttanut Tampereelta tänne ja omat hiukseni oon jo käynyt leikkauttamassa ja värjäämässä pariinkin kertaan, eikä siinä hintaeroa ole ollenkaa Espoon ja Treen välillä. Lasten hiustenleikkuu on kuitenkin aikas paljon halvempi Tampereen suunnalla kun en oo siitä koskaan maksanut 14 euroa enempää.

No olin 5 vuotta sitten vielä kampaamossa töissä (tapiola) sen jälkeen en niitä hommia ole tehnyt, mutta silloin jo hinta 17e tuskinpa missään ainakaan hinnat laskeneet, joten...

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Tänää käytin parturis ja onneks vain 14?..(ensielläpäin)
laita googleen haku.

Kokeilin jo, mutta noilla pikku liikkeillä ei oo nettisivuja/hinnastoja netissä. Yhdessä poikkesin kysymässä ja siellä oli 21 e.

Kaipa se täytyy maksaa kun en ite uskalla alkaa leikkeleen. On vähän huonoja kokemuksia kun joskus leikkelin silloisen poikaystäväni hiuksia :D
Aika hintaerot vaan kaupunkien välillä. Olin itse ihan ihmeissäni tosta hinnasta. Hairstoressa lasten hiustenleikkaus sisälsi vielä hiustenpesun, mikä on kans aika oudon kuulosta.

Mä leikkaan aina itse, eikä ole muita välineitä kuin sakset ja kampa. Aikaa kuluu n. 10 min per pää. En millään raaski maksaa montaa kymppiä noin pienestä jutusta, ja mielestäni saan nuo tukat lähes yhtä siisiksi kuin parturikin.

No, toisen hiuksia on kieltämättä vaikea leikata, muistan kyllä miten isä leikkas saksilla korvaani ja sen jälkeen käytiin kyllä parturissa.
Sen sijaan itse leikkaan omat hiukseni ja se on helppoa

Joskus jo opiskeluaikana puhuttiin siitä, kun lasten hiustenleikkaus on halvempi kuin aikuisten, mutta oikeasti usein paljon vaativampi. Vaatii siis taitoa leikata hyvä leikkaus heiluvaan ja mahdollisesti huutavaan kohteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Joskus jo opiskeluaikana puhuttiin siitä, kun lasten hiustenleikkaus on halvempi kuin aikuisten, mutta oikeasti usein paljon vaativampi. Vaatii siis taitoa leikata hyvä leikkaus heiluvaan ja mahdollisesti huutavaan kohteeseen.

Joo, varmasti osan kohdalla totta, mutta eikö toi lasten hiustenleikkaushinta voisi määräytyä siihen käytetyn ajan perusteella. Meijän napero meinaan istuu parturin tuolissa hiljaa paikoillaan ja tottelee kaikkia ohjeita (nosta leukaa tms.). Kotona sen sijaan hyörii ja pyörii, eikä meinaa pysyä kahta sekuntia paikoillaan.

No, kampaamoaika on nyt varattu. Tuleepahan kunnolla leikatut hiukset ja säästyy mun hermot ;) Pihistellään sit jossain muussa asiassa.

Yhteistyössä