lassietec - onko huono ostos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katmat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katmat

Aktiivinen jäsen
22.01.2008
2 265
1
36
Oon metsästäny lapsilleni kevyttoppaa ku ohut on liika ohutta ja toppa liika paksua enkä jaksais tumpata monta kerrosta alle kun ovat sitte kuin michelin ukkoja.missään ei oo ollu,paitsi tänään löysin Anttilasta lassietec kevyttoppahaalarit.Olivat vielä alessa -40%,eli maksoin kappaleesta 42e.En oo ikinä ennen ostanu lassieteccia,onko se minkälainen?Oliko susiostos?kertokaa kokemuksia kellä on niitä ollu.

Mun mielestä ainakin on ollut hyvä. Sama talvihaalari ollut käytössä kaksi talvea ja on edelleen kuin uusi (lapsi tosin pieni, kun ekana talvena melkein 1,5v ja toisena 2,5v. Vettä piti sen, mitä loskakelejä oli.

Meillä on pojalla lassietac-vk-haalari ja on ollut kovassa sateessa sillä ulkona niin ainoastaan puvun yläosan saumoista oli tullut vähän vettä sisään,niitä kun ei ole teipattu,mutta ei ollut kuin päällyspäita vähän kostee,muuten ihan kuiva poika.Tytöllä on saman merkin 2-os.toppapuku ja tänään tuli taas vedenpitävyys testettua,kun kävi uimassa (siis kaatui mahalleen ) lapsen sääreen ulottuvaan vesirapakkoon.Aattelin,että märkä on koko tyttö,mutta eipä ollut kuin puvun pinta kastunut,läpi ei tullut yhtään!Että mulla ainakin hyviä kokemuksia vaan =)

meillä ei oo kun peruslassieta ollut mutta se on ainakin vastannu täysin odotuksia ja hyvin on kestäneet. pesty on monta kertaa eikä oo väreihin vaikuttanu tms. ja kaikki oon saanu kirpparilla myytyä eteen päin.

Onks tuo Lassietec siis sama homma ku Lassie G-tech? Ku en mä näistä pukuhommista mitää tiiä.. :D

Ostin tytölle just kaks tollasta G-tech vk-pukua ja tänää testattii tuola pihalla ku oli talkoot. Tyttö rymys ympäriinsä ja vaikka oli kosteeta ja piha tollasta hiekkaa tjtn ja tyttö istui kosteella hiekkalaatikollaki ja vaikka mitä ni puku ei ees likaantunu :D Ei vois pukuun tyytyväisempi olla :D

Yhteistyössä