lassien suprafill haalari ilman "kumiosaa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuka tietää?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuka tietää?

Vieras
ostin tänään tytölle uuden Lassien suprafill talvihaalarin. Lahkeet oli kuitenkin ihan normaalista matskusta eli ei olleet sitä kumimaista materiaalia. lapuissa kuitenkin luki nimenomaan suprafill. Onko näitä sit kahden tyyppisiä?

Meilläkin on sellainen. Ostin pari päivää sitten alesta hintaan 20?...oikea hinta oli vajaa 40?. Suprafill luki lapuissa. Eikö tällasia sitten oo olemassa vai mikä siinä haalarissa on ihmeellistä?

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Meilläkin on sellainen. Ostin pari päivää sitten alesta hintaan 20?...oikea hinta oli vajaa 40?. Suprafill luki lapuissa. Eikö tällasia sitten oo olemassa vai mikä siinä haalarissa on ihmeellistä?

Johtuisko sit siitä tuo halpa hinta? Jos ovat painaneet niskaan väärän lapun?

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Siis mie oon ainaki käsittäny et Suprafill on nimeen omaan se "kumipuku". Meillä ainaki kumipuvussa lukee Suprafill...

...mä en tienny et suprafill kuuluis olla sellanen. Ostin vaan ku oli halpa, liekö syynä väärät laput sitten tuohon hintaan?

Täs ite haalarissa ei lue missään muuta ku lassie, pitäiskö lukea? Ei siis mitään tarkempaa merkkiä.

Voi apua! Nyt ku rupesin tuota haalaria pyörittelemään ni loukkasin käteni ihan verille asti sellaseen isoon terävään tappiin! =O Onkohan tuo nyt sitte hälyttimen takaosa? Näyttää isolta nastalta ja oli hirveän terävä. Haalaria sovitettu lapsenkin päälle jo! Onneks ei sitä raapassu! Huomenna mä meen ja painan tuon tapin Halpa-Hallin myyjän käteen =(

Saiskohan tällasesta jotain hyvitystä? Fyysisestä vammasta =D

Yhteistyössä