lassien puvusta kysyttävää, linkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja allustars
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

allustars

Vieras
http://www.anttila.ee/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=412065&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10424#

tää puku tavarataloissa 49e onko hintansa väärti, tavaratalon mainoksessa lukee: veden- ja tuulenpitävä, teipatut saumat.

vai satsaanko pari kymppiä enemmän ja ostan remun, joka varmasti pitää vettä?

Mä oon myös näitä kovasti yrittänyt vertailla. Haluan, että puku on vedenpitävä, teipatut saumat ja vielä kulutuksenkestoltaan hyvä. Kaksplussassa oli näistä vertailu ja Lassien puku oli muuten ok, mutta sitä kulutuksenkestoa ei ollut ollenkaan, kun taas esim Remu oli kovaa kulutusta kestävä.

Toi on vettä hylkivä. Kyllä se taitaa niin olla, ett jos kunnollisen haluaa, siitä on maksettava enemmän. Monet manaa reimatec yms. faneja, mutta aito on aito ja sillä selvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Mä oon myös näitä kovasti yrittänyt vertailla. Haluan, että puku on vedenpitävä, teipatut saumat ja vielä kulutuksenkestoltaan hyvä. Kaksplussassa oli näistä vertailu ja Lassien puku oli muuten ok, mutta sitä kulutuksenkestoa ei ollut ollenkaan, kun taas esim Remu oli kovaa kulutusta kestävä.

meillä kyllä on lassien puvut olleet todella kestäviä. tosin yhdestä puvusta tec, saumat auksesi haaroista teippauksen vierestä (lassie luonnollisesti korvasi puvun). mutta noissa housuissahan ei ole lainkaan sisäsaumaa, et varmaan olis ihan jees.

En jaksa avata linkkiä, mutta meillä ollut lassietec pukuja ja todellakin olleet kulutuksen ja vedenkestäviä. Poika jopa pienenä makoili vatsallaan loskalätäkössä, eikä edes vetoketju päästänyt vettä läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
En jaksa avata linkkiä, mutta meillä ollut lassietec pukuja ja todellakin olleet kulutuksen ja vedenkestäviä. Poika jopa pienenä makoili vatsallaan loskalätäkössä, eikä edes vetoketju päästänyt vettä läpi.

tää ei kai oo lassietec..

Luin juuri myös tuon mainoksen ja katsoin samaa "veden pitävä", käytännössähän se pitäs sit olla lassietec, mutta jotenki kuulosti korvaan halvalta ollakseen se (tietääkseni TÄYSIN vettäpitävät puvut lassiella ovat tecejä...?). Samaa täällä siis mietin...

siis minulla on tuossa edessäni lappu jossa lukee Lassie ja sen alla on viisi sinistä palloa:) Sen jälkeen lukee että vedebpitävä ( joku sininen pallo jossa pisaran kuvia sisällä)ja tuulenpitävä.

Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Lassie supratech materiaali on vedenpitävä, mutta niissä haalareissa ei ylä osa ole vedenkestävä. Samaa supratechkkia ne lassietec haalareiden alaosat on.

Supratech on sitä joka kestää kulutusta. Lassietec on taas vedenpitävä koko haalarin osalta.

No ei perusLassie kyllä pidä vettä, hylkii kylläkin. Ei sillä istuta lätäkössä. Lassietec ja erityisesti Lassien G-tec on meillä todettu erittäin kilpailukykyiseksi Reimateciin ja Remuun nähden, itse asiassa olen sitä mieltä, että se pitää kankaan hyvän näköisenä paljon paremminkin kuin nuo ökymerkit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo linkin puku ei ainakaan ole Lassietec, eli ei ole vedenpitävä. Ja sanotaanhan tuossa tekstissäkin, että vettä hylkivä.

Tätähän juuri mietin, koska meillä lukee lapussa vedenpitävä ja puku ostettu viikonloppuna.

kai se kulutuksen kesto on jotenkin suhteessa siihen miten ja missä haalaria käytetään. ei taatusti haalari kestä samalla tavalla ruohikko/hiekkalaatikko-möyrimistä kuin asfaltti/kivikkoa!

Tuo linkin puku ei ainakaan ole Lassietec, eli ei ole vedenpitävä. Ja sanotaanhan tuossa tekstissäkin, että vettä hylkivä.

Tätähän juuri mietin, koska meillä lukee lapussa vedenpitävä ja puku ostettu viikonloppuna.

Ja ihan varmasti on täysin SAMA puku?

Ja ihan varmasti on täysin SAMA puku?
Siis kyllä tuo linkin puku on sama kuin meillä. Noh, minä luotan valmistajan ilmoitukseen ja lappuun vednpitävyydestä:) Ja uskon että tyttöömme sai hyvän puvun.

mammuttimarkkinoilla lassien puku 47,20. siinä ei mainintaa vedenpitävyydestä tmv. hieman erilainen laikkauskin, onkos tästä puvusta kokemuksia?
en vielä anttilaan ole päässyt..

Yhteistyössä