LASSIE välikausihaalarit- KOKEMUKSIA KAIVATAAN :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitipii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tytöllä tällä hetkellä lassietec ja pojalla g-tec, molemmat kestäviä ja eivät pienestä märästä säikähdä, kurakeleillä / sateella meillä on joka tapauksessa sadevermeet erikseen.

ostin nyt välikausipuvuksi sen vettähylkivän lassien,hinta vähän yli 50e. Viimeksi meillä oli remu ja minusta tämä toimii ihan samalla tavalla. Remun kangas on ohuemman tuntuista ja sitä pelkäsin koko ajan,että menee rikki. Lassie on paksumpi, muttei yhtään jäykkä tai kankea. Olen kyllä tykännyt. Lisäksi sillä on jokin puhkikulumattomuustakuu, joten luulisi kestävän ja jos ei, niin saan rahat takaisin...
Musta tuntuu, että ostan jatkossakin Lassieta. Innostuin sitten ostamaan vielä kaksiosaisenkin puvun sitä lassieta ja siitä pidän myös. Se ei ole ihan yhtä vedenpitävä, vaan halvempaa materiaalia, mutta mukavan tuntuinen. Kauppareissuilla ei tarvii vedenpitävää.
Mutta siis mulle oli positiivinen yllätys tämä Lassie. Suosittelen!

välikausihaalarista ei kokemusta mut toppiksesta on,viime talvena oli lassietec ja tykkäsin kovasti,ei kulunut ja piti vettä. tänä tlvena oli reiman kamppeet ja kuukauden pidon jälkeen lahkeet puhki ja aina sukkiksia myöten märkänä. pistin palautuksena reimalle. aion kyllä kevät puvuksi ostaa lassien puvun.

Itse ostin nyt Lassien G-Tech haalarit kun meillä ei Remut kestäneet kuin pari kuukautta ennen kuin kuluivat puhki takamuksesta ja polvista. :|
Toivottavasti tuo G-Tech on takuunsa veroinen.

Lassiet on hyviä.
Meillä on/on ollut lapsilla Supratechiä, joka on yksinkertaisesti vaan ihan loistava puku kuiville ja hieman kosteille keleille. Kestää, kestää ja kestää, ja siirtyy lapselta toiselle vailla mitään merkkejä käytöstä. Märällä sen päälle täytyy laittaa kurikset.
Suprafilliä on ollut myös, siis sitä missä on kuminen alaosa. Loskakeleillä se on ihan jees, varsinaisena välikausipukuna en ole tykännyt sitä käyttää, se kumi kun ei hengitä ja lisäksi se on aika...no, ulkonäöllisesti vähemmän viehättävä, sanottakoon vaikka näin :D
Lassietec on meille tuttu talvivaatteista, ja tykkään siitä todella. On hyvä, on kestävä.

Yhteistyössä