Laskun eräpäivästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua

Vieras
Jos sähkön katkaisumääräys on tullut, eräpäivä tänään, niin eiväthän voi vielä tänään poikkasta sähköjä? Eikö eräpäivänä voi vielä maksaa laskun, ja jos maksaa eri pankista, voi sekin viedä pari päivää. Asiakaspalveluun olen yrittänyt soittaa, muttei sinne pääse. Sähköpostia laitoin, jotta saisin 1.6. maksettua laskun, mutten ole saanut vielä vastausta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:09 Apua kirjoitti:
Mutta oletettavasti, jos ne ei ole ehtinyt mennä poikki, eivät kuitenkaan katkaisekaan enää, jos laskusta on kuitti esittää?

Joo, ei ne ala katkaisemaan jos kuitin esität mutta riippuen vähän missä päin sähkölaitoksen asentajia liikkuu yms, saattaapi olla aika nopeaakin se sähkö katkaiseminen kun laskun eräpäivä on mennyt ohi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:28 Taitai kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:27 Nipsuliina kirjoitti:
Nykyään ei saa edes sähköä katkaista, vaikka lasku menisi jo ulosottoon... Että maksa rauhassa..

Ei pidä paikkaansa muuten.

No ainakin yksi tuttava näin sanoin, kun kauhistelin sitä asiaa, että ei ole maksanut edes sähkölaskuaan... Itse en kyllä uskaltaisi mennä kokeilemaan sellaista... sen verran tuo sähkö minulle arvokasta :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:29 Nipsuliina kirjoitti:
\
\
Nykyään ei saa edes sähköä katkaista, vaikka lasku menisi jo ulosottoon... Että maksa rauhassa..

No ainakin yksi tuttava näin sanoin, kun kauhistelin sitä asiaa, että ei ole maksanut edes sähkölaskuaan... Itse en kyllä uskaltaisi mennä kokeilemaan sellaista... sen verran tuo sähkö minulle arvokasta :whistle:

Kyllä sen sähkön saa katkaista jos laskut jää maksamatta. Ensiksi sähkölaitos lähettää karhuja, sitten perintätoimisto ja sekään ei auta, tulee katkaisu-uhka. Ja jos ei siitä huolimatta laskuaan maksa, kyllä se sähkö katkeaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:31 Taitai kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:29 Nipsuliina kirjoitti:
\
\

Kyllä sen sähkön saa katkaista jos laskut jää maksamatta. Ensiksi sähkölaitos lähettää karhuja, sitten perintätoimisto ja sekään ei auta, tulee katkaisu-uhka. Ja jos ei siitä huolimatta laskuaan maksa, kyllä se sähkö katkeaa.

Olisko sähköyhtiö kohtaista sitten? Minä en tosiaan ole kuin kuullut... en ole itse kokeillut, kuinka kauan antaa sähköjen olla.. :D

Yhteistyössä