Läskit pois ^^

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Target"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Target"

Vieras
Kuka uskoo, kuka kannustaa, kuka lähtis mukaan? Nyt olen siinä tilanteessa, että olen 10kg saanut lisää kahden vuoden aikana ja nyt ajattelin karistella ne pois. Kuukausi aikaa. Piiska esiin ja kunnon draivi päälle. Kalorit minimiin ja lenkkeilyä/crossaria/painot käyttöön. Tästä se lähtee! Toivoisin sellaista ketjua jossa kerrottaisiin joka päivä miten on liikkunut ja kuinka paljon. MYös päivän kalorit mahdollisesti ylös ja jos on ollut mieli luistaa niin nekin kerrottaisiin miten tästä pääsi yli. Huoh...

Nostin tohon etusivulle ketjun Helmikuussa hoikentuvat, liity ihmeessä mukaan siihen. Siel on monen kokoisia ja eri tavoin laihduttavia...ja myös paikoillaan junnaavia, joihin ikäväkseni itse kuulun. Mut mukaan mahtuu jos kannustusta yms. kaipaat :)

Pitääpä kirjautua sisään ja tulla kurkistamaan! Raskauskilot (-18kg) sain pois kahdessa kuukaudessa tiukalla kurilla ja pari vuotta olinkin niissä mitoissa. Sitten vähän murtui luita ja tässä ollaan :(.

Miksi vain kuukausi aikaa? Ota ihmeessä edes 2-3kk tavoite, niin ei mene maku koko touhuun heti laakista. Lähteehän noita kiloja rääkillä paljonkin, mutta sitten alkaa ketuttaa, jos se lähtenyt neste palailee, kun rääkki on ohi.

Yhteistyössä