LÄSKIN SULATTAJAT vko 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Amanda.............173 cm......LP 70,5 kg...NYT 68,4kg....

Anouk............166cm.......LP 74kg.....NYT 71,8kg...-1,1kg

As if...............161cm...........LP 77,1kg.............

Betti........................158cm.......LP 56kg......NYT 56kg.....

Harmaaja.................172cm......LP 85,7kg...NYT 85kg....

Hellga.......................178cm.......LP 76,6kg....NYT 74,8kg..

Herkkupeppu...........170cm......LP 130kg.....NYT 128,8kg...

Isopyllypupu............169cm......LP 120,0kg...NYT 91,7kg..+600g

Jutt..........................168cm.......LP 88kg.......NYT 82,7kg..+700g

Kanalintu.....166cm.....LP 82kg....NYT 73,6kg....-8,4kg *UUSI*

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 74,4kg...-500g

Kylmä nakki.........168cm.......LP 95,2kg......NYT 73kg...-2kg

Kyy...................162cm......LP 88,9kg....NYT 87,4kg....+700g

Lania.............169cm.........LP 97,9kg.......NYT 92,9kg.....-5kg

LisaMarie............162cm......Lp 78kg......NYT 76kg....

Läskiliisa..................173cm.......LP 64kg......NYT 62kg....

Läskiperse..................152cm......LP 59.1kg....NYT 57kg..

MammaH...................157cm......LP 60,5kg...NYT 59,6kg...

MetsäMörrinVaimo.....168cm....LP 71kg.....NYT 75,6kg.. *RASKAANA*

Millinen...............166cm........LP 97,5kg..NYT 96,1kg..

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 120kg...-1kg

Musupulla...............166cm......LP 86,7kg.....NYT 81kg..

Möllykkämaharöllykkä...163cm...LP 89,8kg..................*UUSI*

Olemisen riemu............154cm......LP 61,5kg.....NYT 55,7kg..

Piipa..............166cm............LP 106kg......NYT 96,8kg..

Pullava.........158cm........LP 77,8kg.........NYT 72,7kg.....-5,1kg *UUSI*

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 79,8kg..

Raffeli...............177cm.......LP 106,2kg...NYT 95,7kg...-900g

Riaana.........158cm...........LP 69,7kg.......NYT 66kg....-3,7kg

Sane..............160cm........LP 93kg........NYT 92,5kg.....-500g

Sanriz................158cm......LP 69,3kg....NYT 68,9kg..

Suden_hetki........163cm......LP 54kg.........................*UUSI*

Teenlitku..................165cm.......LP 96,0kg....NYT 77,5kg..

Ticky..................175cm........LP 95,9kg...NYT 93,8kg...-200g

Tinnitys...........160cm.........LP 69,6kg......................*UUSI*

TinttamaRilla...........161cm.......LP 83,9kg....NYT 74,9kg...+100g

tityytikki.................166cm.......LP 74kg.......NYT 72,8kg...+/-0kg

Turkilmas......................175 cm.....LP 110,0kg....NYT 94,0kg...

Äiti kahdelle...........162cm......LP 70kg..........NYT 68,5kg....

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai (tai maanantai tai tiistai) ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:

Varaslähtö uuteen viikkoon, päivämäärä vaihtuu vasta 14 minuutin kuluttua! :D Tässä siis uusi pino, en ole varma kerkeänkö koneelle ennen sunnuntaita. Mutta ilmoitelkaa painonne vanhaan tapaan. Päivittelen sit kun kerkeän pinoa! :D

Mä voisin liittyä =) Painoa on tosin niin paljon etten tiedä kehtaanko kertoa :ashamed: okei, mä kakistan tän nopeesti ulos! Tänä aamuna painoa 89,8 ja lyhyyttä vaivaset 163 cm :ashamed:

Huomenta! Mulla tosi huono viikko takana. Launantaina olin ulkona ja tiistaina söin vielä hullun määrän omenahyvettä kun appiukko oli kylässä. Ja näkyyhän se nyt painossakin.. +700grammaa :ashamed: vit*uttaa kyllä aivan uskomattomasti. Nytki kaverit ehdotti jos kokoonnuttais lauantaina ja tehtäis yhessä ruokaa, ja kyllähän sen tietää millasta se on. Masennus.

Enpä oo tälle viikolle kerenny kyllä salillekkaa kun kolme kertaa mutta luulis että se on ihan ok määrä? Tavoite olis 4..

Toivon että osa tohon painonnousuun tulee siitäkin että oon viime perjantaina lopettanu imettämisen ja tissit on vieläkin aivan räjähdyspisteessä. (selittelyä) Ens viikkoon mennessä olis sitte kyllä parempi olla lähteny nää 700g PLUS x :D

Tää viikko meni ihan takapuolelleen en kerennyt vahtia syömisiäni, lapsi satutti itsensä ja meni sairaalassa juostessa =( Tuli sit syötyä liikaa kaikkea mukaan napattavaa. Mutta ensiviikko sitten parempi.

Heippa!Saanko liittyä mukaan? Täällä vuorotyöläinen, joka ei välttämättä ehdi kauheasti palstailla, mutta yritetään :). Kaksi viikkoa sitten aloitin laihiksen painosta 97.9 ja nyt aamupaino 93.4. Kova työ on saada itsensä kesäksi kuntoon.

Mitä teillä muilla tavoitteena? Niin ja keinoina: ruoan vähentäminen, salaatti- ja täysjyväpitoinen ruoka ja zumba+ kuntopyörä (muuta en ehdi) :).

No tuli sit toinenkin viikko niin, että jäi Paivonvartijat väliin. Oman vaa an mukaan paino on pudonnu, näiden kahden viikon aikana noin kilon, mutta empä nytkään sitten mitään painoa tähän laita.

Samalla linjalla mennään ku pari muutakin eli paino 91,7 elikkäs plussalla 600g. Lauantaina oltiin viihteellä (mutta kieltäydyin kaikista herkuista :attn: :D ) , sunnuntaina tuli sit syötyä pitsaa ja alkuviikosta iski sit flunssakin vielä joten salilla ei oo tullu käytyä eikä vaunuilemassa. Jos sit ens viikko olis parempi!
Yritin tonne kiloklubiinkin laittaa syömisiä mut kaksi päivää kesti mun innostus :laugh:

Moron kaikille
Vaaka näytti aamulla 120kg,ehkä himpun jopa alle mutta kun ei sitä digitaalista niin tarkkaa ei saa joten tuo 120kg mennään eli pudotusta viime viikosta -1kg ja motivaatio ollut yllättävän korkealla,painon pudotuksen myötä toivon saavani helpotusta myös selkävaivaani.Pari pientä repsahdusta viikolla ollut,eilen oli pakko saada yksi runebergin torttu ja tummaa suklaata olen tänään maistellut mutta olen sitten ruoan suhteen kiristänyt hiilareita näinä herkku päivinä. =)

MOI

Ilmottaudun mukaan, eli 160 cm ja mahtavat 93kg.
Liityin jo kiloklubiinkin kun paino nyt pitkään ollut samassa. tavoitea saada -15kg 10.4 menessä, mutta vasta - 1kg saatu aikaan 4 viikossa :laugh:

Eilinen paino 74,4 eli -400g :) Yritän taas ottaa itseäni niskasta kiinni ja saada viisi kiloa taas pois.Miten se onkin niin vaikeaa?Sitä jotenkin taas lipsui iltamässäilyyn ja se on vaikea lopettaa :ashamed: Ja liikkuminen ei kiinnostaisi yhtään.Vitsit kun olisi tilaa siirtää kuntopyörä olkkariin nököttämään niin sillä tulisi varmaan helpommin poljettua kun mä inhoa sen eestaas raahaamista.

Tsemppiä kaikille ja onnea jokaisesta pudotetusta grammasta :wave:

Paino 93,8 kg eli pudotusta taas tälläkin viikolla vaivaiset 200 g.

On tämä niin turhauttavaa kun kaikkensa yrittää mutta tuollainen tulos.. Tällä tahdilla mun paino alkais kasilla vasta tuolla juhannuksen tietämissä... Just just.

Tsemppiä kaikille ja :flower: !!

Voi hitsin pimpula! Torstaina näytti vaaka aamulla 78.3 ja olin jo ihan onnessani! No sit sairastuin (mahatautia ja flunssaa, yhtäaikaa!) ja nyt on mä oon sit syönyt mitä vaan, mikä maistuu ja pysyy sisällä :( Ja tämä tietenkin tarkoittaa lähinnä herkkuja :(

Ärsyttää, ärsyttää ja ärsyttää. Mun elimistö sotii tätä laihdutusta vastaan. Viimeksi oon ollut näin kipeä varmaan 10 vuotta sitten :(

Lista päivitetty! Kaikki uudet: tervetuloa mukaan! :D Joku uusi taisi vielä jäädä merkkaamatta kun pituus puuttui, ilmoitattehan myös pituutenne pyrkiessänne mukaan pinoon?! Kiitos! :D

Yhteistyössä