LÄSKIN SULATTAJAT vko 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
74,8 eli -600g
ihan tyytyväinen olen vaikka eilinen oli tosi vaikea päivä, teki kamalasti mieli herkutella ja ahmia hillittömiä määriä ihan normiruokaakin. Hassua vaikka en mielestäni ole mitenkään tiukka ollut ja oon pitänyt kalorit per päivä ihan kohtuu korkeina vähän vaihdellen 1300-1500.
No koska eilen kuitenkin pysyin tiukkana niin tänään palkitsin itseni päiväkahvilla yhdellä ihanalla suklaakonvehdilla.

94,0 kg eli -200g
Vähän ihmetyttää näin huono tulos kun kuitenkin mielestäni ihan hyvä viikko takana. On tässä pohdiskelun paikka mistä kiikastaa, jo kaksi huonoa viikkoa peräjälkeen..
Kuntoillut olen (en tosin vieläkään lenkkeillyt), syönyt terveellisesti, tosin juonut ehkä liian vähän.
Mutta on jotain positiivistakin: nimittäin mittanauhan tulos, neljässä viikossa rinnasta pois 6 cm, vyötäröltä 9 cm ja lantiosta 3 cm. Noihin olen kyllä tyytyväinen, yhteensä 18 cm!

No ensi viikkoon täysi tohina päälle!!

Paino aamulla 121kg eli -1,5kg edellis viikosta.
Mä oon aika äimänä tän pudotuksen kanssa,tosin varmaan vieläkin nesteitä lähtee.
Tuntuu tuo karppaus pelittävän mun kropalle vaikka en sitä raadollisesti noudatakkaan,mutta kertaakaan ei ole ollut nälkä.Vatsa toimii ja energiaa on kuin pienessä kylässä,tasaisesti koko päivän.

Meikäpoika oli eilen humputtamassa! Kaverit sai ylipuhuttua niin pakkohan se oli mennä. Neljäs kerta lapsen syntymän jälkeen.. :) Saapi nähä kuinka vaikuttaa painoon. Kävin vielä syömässä juustohampparinki. :ashamed: Ja sellanen pieni lörpsykkä makso NELJÄ euroa! Kuka hullu niitä ostaa :D

Millä ihmeellä te muut pystytte pitämään itsenne pois vaa'alta :( Mä ravaan siellä joka päivä, usein jopa aamusin JA iltaisin! Sit mä heti masennun, jos jostain syystä (turvotus esim) paino ei olekkaan tippunut tai on jopa noussut... Hitto kun pystyis pitämään sen jotenkin, että kävis vaan kerta per viikko! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:
Millä ihmeellä te muut pystytte pitämään itsenne pois vaa'alta :( Mä ravaan siellä joka päivä, usein jopa aamusin JA iltaisin! Sit mä heti masennun, jos jostain syystä (turvotus esim) paino ei olekkaan tippunut tai on jopa noussut... Hitto kun pystyis pitämään sen jotenkin, että kävis vaan kerta per viikko! :D

En minä ainakaan pysy pois vaa'alta. Punnitsen joka päivä, paitsi jos on kiireinen aamu ja unohtuu. Ja paino ei todellakaan tipu tasaisesti, mutta pidän parempana ottaa jokainen ylöspäin karannut kilo kiinni heti eikä huomata sitä vasta viikon lopulla. Pitää vain osata tsempata itseään, jos vaaka näyttääkin enemmän kuin eilen. :D

Oioi +1kg :ashamed: viime viikko meni ihan reisille ja siitä jäi semmoinen mässytys päälle.Nyt pitäis taas saada kova tsemppi päälle,mä en haluu kiloja takas vaan laihtua lisää.Viime viikolla oli läheisen ihmisen hautajaiset joiden muistotilaisuus pidettiin meillä ja sehän tiesti hirveää mässäilyä :ashamed: ja huomenna olisi uurnanlasku ja varmana tulee taas mussutettua jotain :ashamed: Perhana.Potkikaas vähän ahterille mua.

Mä käyn pari kertaa viikossa punnitsemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:
Oioi +1kg :ashamed: viime viikko meni ihan reisille ja siitä jäi semmoinen mässytys päälle.Nyt pitäis taas saada kova tsemppi päälle,mä en haluu kiloja takas vaan laihtua lisää.Viime viikolla oli läheisen ihmisen hautajaiset joiden muistotilaisuus pidettiin meillä ja sehän tiesti hirveää mässäilyä :ashamed: ja huomenna olisi uurnanlasku ja varmana tulee taas mussutettua jotain :ashamed: Perhana.Potkikaas vähän ahterille mua.

Mä käyn pari kertaa viikossa punnitsemassa.

:hug: Sinulla on nyt rankkaa, joten älä murehdi tuosta painon noususta. Otat sen kiinni sitten ensi viikolla, kunhan saat nuo hautajaiset pois mielestäsi.

Unohdin viikonloppuna tulla päivittämään painotiedot.. Vaaka näytti lauantaina paljon vähemmän mitä tänään. Tuli viikonlopun aikana "vähän" mässäiltyä :ashamed:
Vaaka näytti tänä aamuna 96,6kg eli alaspäin ollaan kaikesta huolimatta menty ihan kivasti.
Eli -1,3kg :)

Yhteistyössä