Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:Millä ihmeellä te muut pystytte pitämään itsenne pois vaa'altaMä ravaan siellä joka päivä, usein jopa aamusin JA iltaisin! Sit mä heti masennun, jos jostain syystä (turvotus esim) paino ei olekkaan tippunut tai on jopa noussut... Hitto kun pystyis pitämään sen jotenkin, että kävis vaan kerta per viikko!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Oioi +1kg :ashamed: viime viikko meni ihan reisille ja siitä jäi semmoinen mässytys päälle.Nyt pitäis taas saada kova tsemppi päälle,mä en haluu kiloja takas vaan laihtua lisää.Viime viikolla oli läheisen ihmisen hautajaiset joiden muistotilaisuus pidettiin meillä ja sehän tiesti hirveää mässäilyä :ashamed: ja huomenna olisi uurnanlasku ja varmana tulee taas mussutettua jotain :ashamed: Perhana.Potkikaas vähän ahterille mua.
Mä käyn pari kertaa viikossa punnitsemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja läskiperse:kyy, käykö etten ilmota tulevan perjantain tulosta, kun nyt on jotenkin motivaatio hukassa ja paino ei varmaankaan laskenu.