LÄSKIN SULATTAJAT vko 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Amanda.............173 cm......LP 70,5 kg...NYT 68,4kg....

Anouk......................166cm.......LP 74kg.....NYT 72,9kg...

As if...............161cm...........LP 77,1kg.............*UUSI*

Betti........................158cm.......LP 56kg......NYT 56kg.....

Harmaaja.................172cm......LP 85,7kg...NYT 85kg....

Hellga.......................178cm.......LP 76,6kg....NYT 74,8kg..

Herkkupeppu...........170cm......LP 130kg.....NYT 128,8kg...

Isopyllypupu............169cm......LP 120,0kg...NYT 91,1kg..-2,5kg

Jutt..........................168cm.......LP 88kg.......NYT 82kg..-300g

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 74,9kg...+1kg

Kylmä nakki.........168cm.......LP 95,2kg......NYT 75kg...+2,3kg

Kyy...................162cm......LP 88,9kg....NYT 86,7kg....

LisaMarie............162cm......Lp 78kg......NYT 76kg....

Läskiliisa..................173cm.......LP 64kg......NYT 62kg....

Läskiperse..................152cm......LP 59.1kg....NYT 57kg..+600g

MammaH...................157cm......LP 60,5kg...NYT 59,6kg...

MetsäMörrinVaimo.....168cm....LP 71kg.....NYT 75,6kg..-100g *RASKAANA*

Millinen...............166cm........LP 97,5kg..NYT 96,1kg..+/-0kg

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 121kg...-1,5kg

Musupulla...............166cm......LP 86,7kg.....NYT 81kg..

Olemisen riemu............154cm......LP 61,5kg.....NYT 55,7kg..

Piipa..............166cm............LP 106kg......NYT 96,8kg..-1,8kg

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 79,8kg..+/-0kg

Raffeli...............177cm.......LP 106,2kg...NYT 96,6kg...-1,3kg

Sanriz................158cm......LP 69,3kg....NYT 68,9kg..

Teenlitku..................165cm.......LP 96,0kg....NYT 77,5kg..

Ticky..................175cm........LP 95,9kg...NYT 94kg...-200g

TinttamaRilla...........161cm.......LP 83,9kg....NYT 74,8kg...-600g

tityytikki.................166cm.......LP 74kg.......NYT 72,8kg...

Tuisku77.......................162cm......LP ??????......NYT -900g

Turkilmas......................175 cm.....LP 110,0kg....NYT 94,0kg...

Äiti kahdelle...........162cm......LP 70kg..........NYT 68,5kg....-500g

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai (tai maanantai tai tiistai) ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:

Tällä viikolla en heivannut listoilta ketään, paitsi Tuhmahauvan omasta pyynnöstään. Ensi viikolla taas lähtee kaikki ketä en muista nähneeni pariin viikkoon!! :attn:

Nyt oli ensimmäinen huono viikko. Pelkäsit että paino noussu mutta onneksi oli kuitenki sen 300g laskenu. Olis motivaatio saanu sellasen kolhun että varmaan olisin karkkikauppaan juossu jo kovaa kyytiä jos paino olis noussu :) Nyt siis ekan kuukauden aikana paino laskenu 6 kiloa joten voin olla tyytyväinen. Karkkipäivän päätin pitää sitte ku 10 kiloa lähteny. saa nähä tuleeko sitä päivää koskaan :D

Mä voisin taas vaihteeksi pompata mukaan... Pituus 161cm ja paino tänä aamuna 77,1 :x

Tämän viikon oon pitänyt ma-to Nutrilett-tehostarttidiettiä, viides päivä jää nyt pitämättä kun on niin pahoja mömmöjä jäljellä (tomaatipasta, mansikkapirtelö ja suklaajälkiruoka on :x ) :D
Koitan pysyy muuten noin 1200-1400 kcal/päivä, lauantaisin on mässäilypäivä ja en laskeskele syömisiäni.
Tavoitteena olis saada vielä 28 kiloa pois mutta kun nyt lähtis edes 15 niin ois kivampi olla itsensä kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja jutt:
Nyt oli ensimmäinen huono viikko. Pelkäsit että paino noussu mutta onneksi oli kuitenki sen 300g laskenu. Olis motivaatio saanu sellasen kolhun että varmaan olisin karkkikauppaan juossu jo kovaa kyytiä jos paino olis noussu :) Nyt siis ekan kuukauden aikana paino laskenu 6 kiloa joten voin olla tyytyväinen. Karkkipäivän päätin pitää sitte ku 10 kiloa lähteny. saa nähä tuleeko sitä päivää koskaan :D

Onnea! :flower: Hieno saavutus! Itsellä vähän heikompi saalis.. :ashamed:

Kiitos Kyy :flower: Tää karppaaminen näyttää sopivan mulle tosi hyvin. Aiemmin oon vaan kaloreita laskemalla yrittäny eikä koskaan oo tippunu paria kiloa enempää kunnes oon kyllästyny ja syvämasentunu :D

Kiitos Kyy :flower: Tää karppaaminen näyttää sopivan mulle tosi hyvin. Aiemmin oon vaan kaloreita laskemalla yrittäny eikä koskaan oo tippunu paria kiloa enempää kunnes oon kyllästyny ja syvämasentunu :D

Ai sie karppaat? Meinasinkin just kysyä, että kuinka saat noin hyvin pudotettua. :D Ootko ihan tiukan linjan karppi?

Ite oon sillain jonkin sorttisella hyvä karppi -linjalla. Vatsani tarvii kuitua toimiakseen, joten tiukka karppilinja ei siksi käy. Lisäksi oon jo niin tietoinen ja tehnyt niin paljon muutoksia aina omaan ruokailuu, ettei enää oo ruokavalioo, jolle vaihtamalla saisi suuren muutoksen aikaan ja siksi paino putoaisi nopeasti. Mutta on tää hidas kitkuttaminenkin turhauttavaa. |O

Mutta oon päättänyt, että nyt en anna periksi. Siihen hyvä motivaatio on tämän ketjun ylläpito. Ei voi heittäytyä kelkasta ihan noin vain. :D Ja lopeta en, ennen kuin oon tavoitteessani. En jaksa enää jojoilua.

+-0. Vaikkakin on kovalla kurilla vedetty tämä vko. Eilen vaan tuli syötyä poppareita leffassa ja varmaan suola turvottaa... No ehkä sit ens vkolla tulee isompi pudotus :)

-100g, eli 75,6kg. JEE! :D Näköjään näin raskausaikanakin paino pysyy kurissa, kun muistaa syödä säännöllisesti ja jättää herkut pois. Ja yllättävän hyvin oon pysyny herkuista erossa. Eilen söin vähän suklaajäätelöä, mut muuten en oo nyt viikolla syöny mitään herkkuja. Huomenna kyllä mennään kummipojan synttäreille, et siellä aion vähän ottaa jotakin hyvää, mut muuten oon ihan herkuttomalla linjalla.
Mulla näköjään auttaa se, et syön kaks ruokaa, aamupalan, välipalan ja iltapalan, enkä lipsu siitä. Ei tee niin paljon makeaakaan mieli, kun ei kärvistele nälkäisenä. :saint:
rv26+ nyt menossa..

Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:

Ai sie karppaat? Meinasinkin just kysyä, että kuinka saat noin hyvin pudotettua. :D Ootko ihan tiukan linjan karppi?

Ite oon sillain jonkin sorttisella hyvä karppi -linjalla. Vatsani tarvii kuitua toimiakseen, joten tiukka karppilinja ei siksi käy. Lisäksi oon jo niin tietoinen ja tehnyt niin paljon muutoksia aina omaan ruokailuu, ettei enää oo ruokavalioo, jolle vaihtamalla saisi suuren muutoksen aikaan ja siksi paino putoaisi nopeasti. Mutta on tää hidas kitkuttaminenkin turhauttavaa. |O

Mutta oon päättänyt, että nyt en anna periksi. Siihen hyvä motivaatio on tämän ketjun ylläpito. Ei voi heittäytyä kelkasta ihan noin vain. :D Ja lopeta en, ennen kuin oon tavoitteessani. En jaksa enää jojoilua.

En mitenkää himokarppaaja oo. Yksinkertasesti vaan jättäny riisin,pastan ja perunan sekä leivän pois kokonaan. Tilalle sitte vaan reippaasti kasviksia ym. Ehkä tää on oikeestaan vaan enemmän tällasia "fiksuja päätöksiä" kun aiemmin maistu valkonen leipä ja herkut vähä turhanki hyvin.

Oon tota vi-sibliniä ajatellu taas ottaa ku raskaana ollessa sitä söin ku vatsa ei toiminut. Nyt ajattelin vaan varmuudeks että sitte sais niitä kuituja tarpeeksi.

Viime viikolla tuli pari kertaa herkuteltua juustoilla ja siitä taitaa nyt johtua tuo vähäsempi painon alennus. Vaikkakin voi olla mahollista että alkaa nyt alentua hitaampaa vauhtia kun alku oli noin repäsevä :)

Mutta muuten tosiaan ihan samaa ruokaa syön miehen kanssa, esim. erilaisia kastikkeita kyllä syön vaikka niissäki varmasti hiilareita ja marjoja syön päivittäin. Ajattelen sen niin että parempi näin että parempi sallia itelle enemmän ku mitä et vetäis parin viikon täystiukan kuurin ja sit repsahtaa takasin samoihin tapoihin. Toivotaan että tää ruokavalio pysyy! :P

Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:

En mitenkää himokarppaaja oo. Yksinkertasesti vaan jättäny riisin,pastan ja perunan sekä leivän pois kokonaan. Tilalle sitte vaan reippaasti kasviksia ym. Ehkä tää on oikeestaan vaan enemmän tällasia "fiksuja päätöksiä" kun aiemmin maistu valkonen leipä ja herkut vähä turhanki hyvin.

Oon tota vi-sibliniä ajatellu taas ottaa ku raskaana ollessa sitä söin ku vatsa ei toiminut. Nyt ajattelin vaan varmuudeks että sitte sais niitä kuituja tarpeeksi.

Viime viikolla tuli pari kertaa herkuteltua juustoilla ja siitä taitaa nyt johtua tuo vähäsempi painon alennus. Vaikkakin voi olla mahollista että alkaa nyt alentua hitaampaa vauhtia kun alku oli noin repäsevä :)

Mutta muuten tosiaan ihan samaa ruokaa syön miehen kanssa, esim. erilaisia kastikkeita kyllä syön vaikka niissäki varmasti hiilareita ja marjoja syön päivittäin. Ajattelen sen niin että parempi näin että parempi sallia itelle enemmän ku mitä et vetäis parin viikon täystiukan kuurin ja sit repsahtaa takasin samoihin tapoihin. Toivotaan että tää ruokavalio pysyy! :P

Aikas samoilla linjoilla sit mennään. :D Mulla vaan ei tää ollut mikään suuri muutos ruokavalioon, joten tuloksia ei tuu niin äkkiä. Mutta eiköhän se tästä. :D

Pitää tulla "kehumaan" omalla onnistumisella. Elokuun alkupuolella vaaka näytti reilua 86, tänään vajaata 68. Tavoite oli jouluksi 70 ja pikkujouluaikaan lopetin syömisten tarkemman seuraamisen ja menin mutulla. Ja samaa rataa on jatkunut tämäkin vuosi. Ilmeisesti oikeat ruokatottumukset on tarttuneet kun paino ei ole noussut vaan pikemminkin pikkuisen laskenutkin. Ei muuta kuin tsemppiä ja kovaa itsekuria kaikille! Kyllä se onnistuu!!! :wave:

Täällä paino oli maanantaina 72,5kg eli -400g. Tarkoitus olis saada tuo paino pysyvästi alas, joten 300-500g pudotukset ovat just sopivia. En ole ruuasta tinkinyt, syön terveellisesti, mutta karkkipäivä on vaan kerran viikossa ja kohtuudella.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Pitää tulla "kehumaan" omalla onnistumisella. Elokuun alkupuolella vaaka näytti reilua 86, tänään vajaata 68. Tavoite oli jouluksi 70 ja pikkujouluaikaan lopetin syömisten tarkemman seuraamisen ja menin mutulla. Ja samaa rataa on jatkunut tämäkin vuosi. Ilmeisesti oikeat ruokatottumukset on tarttuneet kun paino ei ole noussut vaan pikemminkin pikkuisen laskenutkin. Ei muuta kuin tsemppiä ja kovaa itsekuria kaikille! Kyllä se onnistuu!!! :wave:

Kiitos Timppa! :D

Sinun on syytäkin olla ylpeä ja käydä meille muille aina välistä leuhkimassa, kannustaa mukavasti kun kuulee, että joku on pysynyt siellä tavoitteissaan. :D Mukavaa kevään odotusta sinullekin! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja anouk:
Täällä paino oli maanantaina 72,5kg eli -400g. Tarkoitus olis saada tuo paino pysyvästi alas, joten 300-500g pudotukset ovat just sopivia. En ole ruuasta tinkinyt, syön terveellisesti, mutta karkkipäivä on vaan kerran viikossa ja kohtuudella.

Punnitseko aina maanantaisin itsesi? Jos näin, niin ilmoita tähän pinoon ensi maanantain eli 1.2. painosi, niin ollaan samalla viikolla. :D

Alkuperäinen kirjoittaja isopyllypupu:
Paino aamulla 91,1 eli -2,5 kiloa viikossa B) Jos olin viime viikolla ihmeissäni niin olen vielä enemmän nyt! Tiistaina viimeksi harrastanut liikuntaa kun niska jumitti mut hyvin on silti lähtenyt!

Tosi hyvä tahti sulla! Onnea! :flower: Kohta saat miut kiinni!

Yhteistyössä