LÄSKIN SULATTAJAT vko 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Amanda.............173 cm......LP 70,5 kg...NYT 68,4kg....+700g

Anouk......................166cm.......LP 74kg.....NYT 72,9kg...

Betti........................158cm.......LP 56kg......NYT 56kg.....

Harmaaja.................172cm......LP 85,7kg...NYT 85kg....

Hellga.......................178cm.......LP 76,6kg....NYT 74,8kg..

Herkkupeppu...........170cm......LP 130kg.....NYT 128,8kg...

Isopyllypupu............169cm......LP 120,0kg...NYT 93,6kg..+200g

Jutt..........................168cm.......LP 88kg.......NYT 82,3kg..-1,3kg

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 73,9kg...-800g

Kylmä nakki.........168cm.......LP 95,2kg......NYT 72,7kg...-600g

Kyy...................162cm......LP 88,9kg....NYT 86,7kg....+400g

LisaMarie............162cm......Lp 78kg......NYT 76kg....-2,8kg

Läskiliisa..................173cm.......LP 64kg......NYT 62kg....

Läskiperse..................152cm......LP 59.1kg....NYT 56,4kg..-900g

MammaH...................157cm......LP 60,5kg...NYT 59,6kg...

MetsäMörrinVaimo.....168cm....LP 71kg.....NYT 75,7kg..+/-0kg *RASKAANA*

Millinen...............166cm........LP 97,5kg..NYT 96,1kg..-1,6kg

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 122,5kg...-3,5kg

Musupulla...............166cm......LP 86,7kg.....NYT 81kg..+/-0kg

Olemisen riemu............154cm......LP 61,5kg.....NYT 55,7kg..

Piipa..............166cm............LP 106kg......NYT 98,6kg..-1,8kg

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 79,8kg..-700g

Raffeli...............177cm.......LP 106,2kg...NYT 97,9kg...-1,1kg

Sanriz................158cm......LP 69,3kg....NYT 68,9kg..

Teenlitku..................165cm.......LP 96,0kg....NYT 77,5kg..

terapian tarpeessa.....alk.4.1........LP ??......NYT -800g...-1,1kg

Ticky..................175cm........LP 95,9kg...NYT 94,2kg...-400g

TinttamaRilla...........161cm.......LP 83,9kg....NYT 75,4kg...-400g

tityytikki.................166cm.......LP 74kg.......NYT 72,8kg...

Tuhmahauva.......173 cm......LP 102,2kg...NYT 99,6kg...-1,6kg

Tuisku77.......................162cm......LP ??????......NYT -900g

Turkilmas......................175 cm.....LP 110,0kg....NYT 94,0kg...

Tuutilulla...................170cm......LP 72,9kg.....NYT 72,2kg...

Äiti kahdelle...........162cm......LP 70kg..........NYT 69kg....-1kg

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai (tai maanantai tai tiistai) ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:

Minä taas täälä aamuvirkkuna (lapsen aiheuttamana, ei omasta vapaasta tahdosta :D ) ensimmäisenä ilmottelemassa viikkosaldoa. Eli ihan ookoo meni taas, paino nyt 82.3 elikkäs viikko tiputus on 1.3kg. En vissiin oo viime viikolla hoksannu tota painoa ilmottaa koska viime viikon painohan mulla oli 83.6 eikä tuo 84.7 mikä tuolla näkyy mutta silläpä ei mitään merkitystä enää oo :) Näin selvyydeksi vielä kun teksti tuli taas niin sekaseksi niin nyt siis paino 82.3kg ja pudotus 1.3kg

Do dih, pudotusta PITKÄSTÄ aikaa. ELi paino oli aamulla 99,6 joten -1,6kg. Omasta mielestäni olen syönyt ihan samalla tavalla koko ajan ja liikkunutkin... ainoa ero on että 2 viikkoa sitten poistatin hormoonikierukan jonka jälkeen paino nousi ja nyt itsestään tippui, ehkäpä tää menee taas naisen vartalon mysteerien piikkiin...

Katotaan mitä viikonpäästä sanoo vaaka kun huomenna on tyttöjen ilta :) ruokaa ja juomaa, tosin tanssiakin jos se nollais kalorit :D

Ohoh! Keskiviikkona näytti 80,5 ja tänään 79,8!!! Eli taisi vaan olla turvotusta, joka toivottavasti tästä vielä entisestään vähenee.... Toivottavasti :) Nyt yritän pitää tän perjantaina punnituspäivänä ja välttelen vaakaa muuten (tulee ravattua joka aamu vaa'alla...)

Eli 79.8 ja -700g.

Huomenta ja hyvää viikkoa kaikille! :wave: Itse punnitsen vasta huomenna kun unohdin aamulla. Puhelin soi ja sotki aamurutiinini. :D

Hienoja pudotuksia taas kaikilla! Ilmoitan täten, että tulen vielä huomen aamulla päivittään pinoa, mutta sitten olen viikonlopun reissussa eli seuraavat päivitykset tulee sit maanantaina! :D

ilmoittaudun!
Eli pituus on 166 ja puntari näytti 98,6 tänä aamuna. Satanen siis paukahti rikki, sillä paremmalla tavalla :D
liikuntaa on tullu harrastettua ja syömisiä kevennettyä, mitä nyt pizzaa ja yks heseateria on mutusteltu :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Miksi mut on tiputettu listalta? Ilmoitan painoni maanantaisin (tai tiistaisin) kuten alkuperäisessä ketjussakin. Nyt jäi vain yksi maanantai välistä kun en ehtinyt palstalle. :( . Eli viikolla 2 ilmoitin painoni viimeksi.

Ei hätää! :D Pudotin kaikki listalta, jotka viime viikolla eivät itseään pinonneet, sillä lista oli yksinkertaisesti niin pitkä etten muistanut ollenkaan, koska olen kenetkin viimeksi pinossa nähnyt.

Mutta lisäsin sinut siis jo takaisin listalle kun nyt itsestäsi ilmoitit! :D Ja jatkossa en karsi näin rajusti viikon peruteella, tämä vain kun lista oli alkujaan viime vuoden puolelta eikä kaikki jatkaneet ollenkaan tammikuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja MetsäMörrinVaimo:
Samassa taas. Hyvä kun ei oo noussu. =) Eipä tuon oikeestaan tarvikaan tippua, kun raskaana oon, mut hyvä kun pysyy kurissa tuo painon nousu.

Hienosti oot saanu pidettyä painoa kurissa! :D :flower: Itsellä ei ollut raskausaikana lopulta mitään kuria vaikka alkuun sitä mietinkin, tässä nyt tiputellaan niitä silloin tulleita kiloja + sen jälkeen tulleita ja kuopus täyttää viikon päästä 3v!

Ihmeissäni ilmoitan että paino aamulla 93,6 elikkäs +200g. Ei voi käsittää... Syömiset on aikas minimissä, mitään herkkuja en syö ja liikuntaakin on harrastettu aika ahkeraan (vaunuilua noin 1,5 h päivässä ja 4 kertaa viikossa pace). Ehkä sitte ens viikolla...

Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja MetsäMörrinVaimo:
Samassa taas. Hyvä kun ei oo noussu. =) Eipä tuon oikeestaan tarvikaan tippua, kun raskaana oon, mut hyvä kun pysyy kurissa tuo painon nousu.

Hienosti oot saanu pidettyä painoa kurissa! :D :flower: Itsellä ei ollut raskausaikana lopulta mitään kuria vaikka alkuun sitä mietinkin, tässä nyt tiputellaan niitä silloin tulleita kiloja + sen jälkeen tulleita ja kuopus täyttää viikon päästä 3v!

Lähtöpaino oli sen verran paljon kumminkin mulla, et pakko koittaa pitää kurissa. :saint: Tavoitteena olis tuo 8-9kg nousu enintään. Ei mulla tosin muiltakaan oo noussu ku 10kg, mut lähtöpaino on ollu 5-7kg vähemmän, ku nyt, niin hirvittää vähän. Tiiän kokemuksesta, että ne loppukilot, mitä jää on tiukassa sitten puottaa. :ashamed:

Paino 94,2 kg eli -0,4 kg.

Aavistelinkin ettei paino älyttömiä tipu kun tuli kaksi päivää syötyä isännän tekemää herkkuruokaa 8-vuotispäivämme kunniaksi.. Pitikin syödä niin paljon.. No, nyt taas tsempataan ensi viikkoon ja toivottavasti vaaka on suosiollisempi ensi perjantaina.. ;)

Liikuntaa tuli kyllä harrastettua ihan mukavasti; oli jumppaa x 2 , circuittia, kuntosalia. Lenkille en päässyt, sitä kyllä pitäis saada lisättyä, olisi tärkeää mun painon pudotukselle. On kyllä nyt noi pakkasetkin riesana.

Mutta eikö se tästä taas.

Mukavia pudotuksia moni tehnyt viikon aikana. Tsempityksiä kaikille !!

Minäkin ilmottaudun vaikka ei mieli tekis... :snotty:
Paino oli perjantaina sama kuin viikko sitten, eli tasan 81kg. Mua ottaa niin päähän tää jumittaminen ettei oo tosikaan! Ja tavoitteena oli painaa tammikuun lopussa alle 80kg. Onhan se vielä mahdollista jos ihmeita tapahtuu...

Tsemppiä kaikille, hienoja pudotuksia taas! :flower:

Koostetta viimeviikosta (ma-su)

Kasviksia syöty 1,2 kiloa eli n. 167gr /päivä
Kuituja 142 gr eli n.20gr/ päivä
Hiilarit alin 104 gr ylin 368 gr päivä
Rasva alin 42 gr ja ylin 102 gr päivä
Proteiini alin 41 gr ja ylin 96 gr päivä

Ruuasta miinusta 2050 kcal

Liikuntasuorituksia 6 kpl
Liikuntaa tunteina 2
Liikunnasta tulleet miinuskalorit n. 1173 Kcal

Yhteensä siis miinuskaloreita n.3223 Kcal

Vaikka tuli miinuskaloreita, niin aika huono viikko sekä liikunnan, että ruokien suhteen oli.

Yhteistyössä