LÄSKIN SULATTAJAT vko 37

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Helli-Karamelli.....163cm.....LP 74kg.....NYT 71,2kg....-800g

KerroTokiLisää.....165cm......LP 79,9kg....NYT 67,4kg...

Kyy........162cm......LP 94kg....NYT 88,4kg..-1,5kg

Leana......176c.......LP 90kg.....NYT 80,8kg..

Minttu-79.....172cm......LP 126kg.....NYT 104,5kg...

Mörkö.......163cm........LP 79,2kg.......NYT 77,4kg...

Pullunkainen........169cm......LP 88,0kg.....NYT 68,1kg..

Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 80,5kg...+200g

Salainen numero.....170cm....LP 78,8kg.....NYT 72kg..

Selma......168cm......LP 86kg.......NYT

Soulmama.......173cm......LP 78,9kg......NYT 77,2kg...-1,7kg

Ticky......175cm........LP 97,9kg.....NYT 94,5kg...

Tukka Tötteröllä......157cm.......LP 90,1kg.....NYT 81kg

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Täällä sujuu GFG tosi hyvin! Paino tippuu vihdoin taas viime viikon jumin jälkeen! :D En ees muista koska viimeksi oon ollut tässä painossa ja alaspäin mennään! :D

Mulla tippu 1,7 eli paino oli tänä aamuna 77,2. Tämä olikin odotettavissa, kun nesteet poistuu elimistöstä. Ja kyllä mä oonkin juossu vessassa! Yhtenä yönä piti 2 kertaa käydä pissillä. :laugh: Nyt sit alkaa se läskin poltto, kun nesteet saatu pois.

Pumpuli84 mulla on vähän samanlaisia ongelmia, illalla herkästi lipsuu herkuttelemaan. Mulla auttaa, kun suunnittelen valmiiksi päivän ruokalistan. Ja iltapalaksi pitää jäädä aina varaa. Hedelmiä, marjoja, jogurttia, rahkaa, palanen leipää tms. Paljon mukavampi mennä nukkumaan, kun ei tartte mennä tyhjällä mahalla. Ja joskus voi sallia jonkun pienen herkkupalankin, kunhan ei joka ilta. Siitäki tulee hyvä mieli.

Mä meinasin alkaa lisäämään liikuntaa reippaasti, kun tuli kesällä löysäiltyä. Ja sen huomaa löysässä kropassa...

Mä kanssa passaan tämän (ja ens) viikon ja repsahtelen kesäloman kunniaksi ihan hyvällä omallatunnolla. Tsemppaan sitten taas levänneenä uudelleen! :wave:

Heips! Mäkin passaan tän viikon :D Tainnut olla hankala viikko yhdelle jos toiselle ;)

Ens vkonloppuna mulla on vielä yhdet megajuhlat (sit loppuu kuukauden "juhlaputki") ja sit mä ajattelin kans kokeilla tota Juttaa... Mut yritän pitää ensikin viikkona jotain ruotua! Meil on nyt vkonloppuna ja sit ens vkolla kahtena päivänä lapsen synttärit, kun kaikki ei mitenkään voi tulla samaan aikaan :( Ja äiti saa herkkuja sit kolmena päivänä viikon sisällä!!!

Ei millään pahalla, mutta eihän siellä lasten synttäreillä aikuisten ole pakko herkutella. ;)

Joo siis ei ole pakko ei. Eihän millään synttäreillä/juhlissa ole pakko :D Siis tänne meille tulee vieraita. Ja kyllä minä olen niin heikko paska, että jos on kaapit täynnä herkkuja niin en pysty vastustamaan. Koko laihdutus on onnistunut vaan siten, että käyn kerta per viikko kaupassa ja en tosiaan osta mitään herkkua tänne kotiin :D

Voi kun se laihdutus olisikin niin helppoa, että "ei ole PAKKO herkutella" ;)

Miksi oi miksi niitä herkkuja pitää ostaa jos ei pysty olemaan syömättä. On helppoa kun kaupassa kiertää karkkihyllyn kaukaa niin ei tule ostettua.
Jos ostaa, siitä tietää että ei ole tosissaan painonpudotuksen kanssa. Päätökset tehdään jo kaupassa.

[QUOTE="blondi";22014936]Miksi oi miksi niitä herkkuja pitää ostaa jos ei pysty olemaan syömättä. On helppoa kun kaupassa kiertää karkkihyllyn kaukaa niin ei tule ostettua.
Jos ostaa, siitä tietää että ei ole tosissaan painonpudotuksen kanssa. Päätökset tehdään jo kaupassa.[/QUOTE]

Jos vaikka ostaa muille perheenjäsenille? Ei meilläkään koko perheen tarvii laihtua!

[QUOTE="blondi";22014936]Miksi oi miksi niitä herkkuja pitää ostaa jos ei pysty olemaan syömättä. On helppoa kun kaupassa kiertää karkkihyllyn kaukaa niin ei tule ostettua.
Jos ostaa, siitä tietää että ei ole tosissaan painonpudotuksen kanssa. Päätökset tehdään jo kaupassa.[/QUOTE]

Enkös mä just kirjoittanut, että meillä on juhlat ja muuten ei herkkuja ostella? Kutsun tänne vieraita ja tarjoan kahvin kanssa kuivaa näkkileipää?

Enkös mä just kirjoittanut, että meillä on juhlat ja muuten ei herkkuja ostella? Kutsun tänne vieraita ja tarjoan kahvin kanssa kuivaa näkkileipää?

Vaan kun se on totuus, ettei laihdutus tule ikinä onnistumaan jos ei pysty pitämään itseään herkuista erossa! Vaikka niitä tarjottavia olisi vieraille, niistä täytyy pysyä itse irti.

Ei se helppoa ole, mutta kuka koskaan on väittänyt että laihtuminen helppoa olisikaan? Jos olisi, niin ei maailmassa olis näin paljon ylipainoisia. Ei auta kuin ottaa itseään tiukasti niskasta kiinni.

[QUOTE="vieras";22015010]Vaan kun se on totuus, ettei laihdutus tule ikinä onnistumaan jos ei pysty pitämään itseään herkuista erossa! Vaikka niitä tarjottavia olisi vieraille, niistä täytyy pysyä itse irti.

Ei se helppoa ole, mutta kuka koskaan on väittänyt että laihtuminen helppoa olisikaan? Jos olisi, niin ei maailmassa olis näin paljon ylipainoisia. Ei auta kuin ottaa itseään tiukasti niskasta kiinni.[/QUOTE]

Niin no minä en ole enää ylipainoinen, että eiköhän tämä ole näinkin onnistunut, että herkuista en pysty kieltäytymään. Ja mun mielestä herkuista ei pidäkkään kokonaan kieltäytyä. Kaikkea pitää sallia, mutta pitää just ymmärtää, että herkut kuuluu erikoistilanteisiin. Onneksi niitä ei yleensä ole useampaa kertaa viikossa :D

Niin no minä en ole enää ylipainoinen, että eiköhän tämä ole näinkin onnistunut, että herkuista en pysty kieltäytymään. Ja mun mielestä herkuista ei pidäkkään kokonaan kieltäytyä. Kaikkea pitää sallia, mutta pitää just ymmärtää, että herkut kuuluu erikoistilanteisiin. Onneksi niitä ei yleensä ole useampaa kertaa viikossa :D

Joo, eihän sitä pidäkään kokonaan herkuista kieltäytyä, edes laihiksen aikana. Mä katoinkin, että sullahan on ihan normaalit mitat. :p Kyllä laihiksenkin aikana pitää vähän joskus herkutella, mutta kohtuudella. Tarkotushan on oppia syömään oikein ja kyllähän sitä normaalissa elämässä joskus herkutellaankin. Mulla on vähän sama vika, että jos kaapissa on herkkuja, tulee langettua herkästi. Isäntä on oppinu piilottamaan omat karkkinsa. :D

Yhteistyössä