Laskin mun kaikki langat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
13300g

Pitäisköhän munkin laskea?

Meni arvaus pahasti alakanttiin :D

Jos on lankaa enemmän ku muutama kerä jossain korissa niin kannattaahan niitä välillä vähän inventoida.. ja kattella että mitä oikeesti on.

Mäkin kirosin ku kaupoista ei saa yhtään mustaa Tennesseetä nyt talvisaikaan. Noh, löytyihän tuolta kätköistä, vähän päälle 700 g.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
13300g

Pitäisköhän munkin laskea?

Meni arvaus pahasti alakanttiin :D

Jos on lankaa enemmän ku muutama kerä jossain korissa niin kannattaahan niitä välillä vähän inventoida.. ja kattella että mitä oikeesti on.

Mäkin kirosin ku kaupoista ei saa yhtään mustaa Tennesseetä nyt talvisaikaan. Noh, löytyihän tuolta kätköistä, vähän päälle 700 g.. :snotty:

Onhan niitä kertynyt vaatehuoneeseen muutama pussillinen ja varastossa on yksi kaapillinen ja sitten asunnossa siellä täällä ne just nyt käytössä olevat.

Uutta arvausta: 27800g

Endless Sacrifice arvas lähelle (ihan ku ois kauheesti tullu arvauksia :laugh: )

Lankaa löytyi yhteensä 28906g. Viimeks ku tein inventaarion ni muistaakseni pääsin johonki 20 kilon tienoille, ittekseen lisääntyy noi langat.

Mut nyt mä aattelin alkaa vähän säännöstelee tuota langanostoo ettei tarvii hommata isompaa kämppää :laugh: Nyt mulla on varasto tiedossa ja sit merkkailen ylös että paljonko käytän sieltä ja paljonko ostan uutta. Se on periaattees ihan hauskaa seurata, toissa vuonna tein samaa mut sillon kävi vähän huonosti.. Tarkotus siis on että vuoden aikana ostaa lankaa vähemmän ku kuluttaa joten kaiken järjen mukaan varastojen pitäis huveta :D

Aika lailla samanlaiset lankavarastot kuin mulla :D Mutta hei, sähän olet Ravelryssä, miksi sä et käytä sitä Stash-juttua? Sitä kun käyttää, niin ei tarvitse erikseen laskeskella, voi vaan sieltä katsoa että mitä lankoja mulla olikaan :D Mä vielä merkkaan sinne kommentteihin että missä kaapissa tai laatikossa mä niitä säilytän, niin ei tarvitse kaikkia käydä läpi aina kun jotain etsii.