Laskettuaika 2022

@Alinna86 meillä myös huomenna, ja vasta töiden jälkeen, pitkä odotus tulee minulla on loppunut yöunet jo aiemmin, nukahdan kyllä, mutta herään kesken unien ja valvon aamuun asti. Ehkä pitää neuvolassa kysyä vinkkiä tähän. Muuten käy aika raskaaksi elämä. Mutta ensi yön valvomisen "hyväksyn", jos jännitykseltä en saa unta
Oi, jännä päivä molemmille :love:
Tsemppiä hirveesti! Kuten myös yöunien kanssa. Mulla sama vaiva ollut koko raskauden, heräilen vähän väliä, juoksen vessassa, juomassa, takas sänkyyn, pyörin, etin hyvää asentoa, sit nousenkin jo syömään ja takas sänkyyn pyörimään, pari tuntiakin saattaa valvottaa mutta aamulla kun kello soi niin kummasti väsyttäisi ihan hirveesti :LOL:
Muoks. Ehkä sitä muuten jo alitajunnassa valmistautuu yövalvomisii :D
 
Oi, jännä päivä molemmille :love:
Tsemppiä hirveesti! Kuten myös yöunien kanssa. Mulla sama vaiva ollut koko raskauden, heräilen vähän väliä, juoksen vessassa, juomassa, takas sänkyyn, pyörin, etin hyvää asentoa, sit nousenkin jo syömään ja takas sänkyyn pyörimään, pari tuntiakin saattaa valvottaa mutta aamulla kun kello soi niin kummasti väsyttäisi ihan hirveesti :LOL:
Muoks. Ehkä sitä muuten jo alitajunnassa valmistautuu yövalvomisii :D
Minulla ensimmäisellä kolmanneksella pahoinvointi valvotti, heräsin joka yö syömään. Pidin sängyn vieressä yöpalaa. Nyt ei tarvi enää öisin syödä, mutta herään muuten vain. Nytkin ollut jo puolisen tuntia hereillä, ja olisin saanut vielä nukkua ainakin tunnin..
 
@Alinna86 meillä myös huomenna, ja vasta töiden jälkeen, pitkä odotus tulee minulla on loppunut yöunet jo aiemmin, nukahdan kyllä, mutta herään kesken unien ja valvon aamuun asti. Ehkä pitää neuvolassa kysyä vinkkiä tähän. Muuten käy aika raskaaksi elämä. Mutta ensi yön valvomisen "hyväksyn", jos jännitykseltä en saa unta
Mullakin on tänään rakenneultra ja jännittää. Tsemppiä sinnekkin!
 
Oi tänään onkin jännä päivä monella! Hirmuisesti tsemppiä! ❤

@minttuni minä myös valvon öisin. Tätä ollut jo edellisissä raskauksissa. Ja sen myötä nyt tullut hirveesti rytmihäiriöitäkin. Inhottavaa kun sydän muljuaa. Ja vielä kun ei ole edes mikään vaiva joka valvottaisi. Muuten vaan kukkuu hereillä. Sitten lähempänä laskettua aikaa alkaa asennon löytäminen olla niin hankalaa, että sen vuoksi nukkuu huonosti. Paremmin melkein nukkuu sitten vauvan kanssa :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Ultrakuulumisia.
Oli kyllä jännät paikat, aivan ihana kätilö kyllä, oli täysin oikeessa ammatissa
Isot ruudut oli seinällä ja heti kun anturi laitettiin siellä se pieni ihme vilkutti ja potkutteli menemään, miten iso hän olikaan, itku tuli
Sykkeetki kuulu tosi hyvin
Vastasi melkeen viikon isompaa, eli huomenna käynnistyisikin rv 12

Ihan mielettömän ihania uutisia en kestä! Mahtavaa! ❤❤❤
 
Ultrakuulumisia.
Oli kyllä jännät paikat, aivan ihana kätilö kyllä, oli täysin oikeessa ammatissa:love:
Isot ruudut oli seinällä ja heti kun anturi laitettiin siellä se pieni ihme vilkutti ja potkutteli menemään, miten iso hän olikaan, itku tuli:love:
Sykkeetki kuulu tosi hyvin:giggle:
Vastasi melkeen viikon isompaa, eli huomenna käynnistyisikin rv 12❤
Oi ihanaa!! <3 odotin niin kovasti että pääsisin työpäivän jälkeen lukemaan juuri nämä uutiset!
 
Ultrakuulumisia.
Oli kyllä jännät paikat, aivan ihana kätilö kyllä, oli täysin oikeessa ammatissa
Isot ruudut oli seinällä ja heti kun anturi laitettiin siellä se pieni ihme vilkutti ja potkutteli menemään, miten iso hän olikaan, itku tuli
Sykkeetki kuulu tosi hyvin
Vastasi melkeen viikon isompaa, eli huomenna käynnistyisikin rv 12
Onnea! :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Käärmeinen
Ihanaa miten hyviä uutisia ultrista kaikilla, täälläkin jännitettiin eilen teidän puolesta

Meillekin tuli jo aikavaraus rakenneultraan, "enää" 7 viikkoa :D vauva tulee kenties vielä todellisemmaksi sen jälkeen. Kunhan kaikki vielä silloinkin olisi hyvin. En osaa yhtään ajatella omaa oloa tyttö- tai poikaolona, joten sukupuoliveikkauskin kiinnostaa tosi paljon.
 
Missä kohtaa teillä on ollut eka ultra? Muistelen että esikoisen kohdalla pääsi jo joskus vko 6-7.. Täällä alkanut selkeesti hormonit vaikuttaa. Saisin nukkua pitkään ja vapaapäivä mutta eipä nukuta. Heräsin kuudelta.....
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
vierailija
Missä kohtaa teillä on ollut eka ultra? Muistelen että esikoisen kohdalla pääsi jo joskus vko 6-7.. Täällä alkanut selkeesti hormonit vaikuttaa. Saisin nukkua pitkään ja vapaapäivä mutta eipä nukuta. Heräsin kuudelta.....
Virallinen eka ultra on vad RV 11-13. Mutta jossain kunnissa saa varhaisultran joka on rv 7 eteenpäin. Mutta kaikissa sitä ei saa.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89

Yhteistyössä