Laskettuaika 2022

Oiskohan muilla kokemusta... aloin miettii missä vaiheessa kuuluis sykkeet? Mulla on kyllä vähän ylipainoa.
Ultra tehään 10+1 voisko sillon jo kuulla
Mietin sitä dopplerin hommaamista myös jos ultrassa todetaan kaikki ok, käytettynä näkyi saavan parilla kympillä

Mitä mieltä ootte sukupuolesta? Toivotteko tai epäilettekö jompaa kumpaa? Mä luulen että poika tulee kun oksettaa niin paljon mun tutuilla kaikki tyttö raskaudet on ollut vähemmän oireisia niin siitä päättelen, tytöstä ei henk.koht.kokemuksia
Syke asiaan en osaa vastata mitään.
Sukupuoleen sen verran, että itse toivon poikaa ja mies tyttöä :love: Saa nähdä osaako sitten arvata ennen ultraa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Oiskohan muilla kokemusta... aloin miettii missä vaiheessa kuuluis sykkeet? Mulla on kyllä vähän ylipainoa.
Ultra tehään 10+1 voisko sillon jo kuulla:unsure:
Mietin sitä dopplerin hommaamista myös jos ultrassa todetaan kaikki ok, käytettynä näkyi saavan parilla kympillä :)

Mitä mieltä ootte sukupuolesta? Toivotteko tai epäilettekö jompaa kumpaa? Mä luulen että poika tulee kun oksettaa niin paljon :D mun tutuilla kaikki tyttö raskaudet on ollut vähemmän oireisia niin siitä päättelen, tytöstä ei henk.koht.kokemuksia :X3:
Kokemusta sykkeiden kuuluvuudesta ei ole, mutta itsellä on sellainen käsitys että ultran yhteydessä ne kuuluisi jo viikolta 6 eteenpäin..? Ultrassahan se syke ainakin näkyy jossei kuulu. :)

Itsellä on ihan poikaolo, outoa sanoa, kun viikkoja on vasta 7+0, mutta googlettelen poikien nimiä puolipaniikissa, koska pitäähän lapselle nimi olla ja ei olla miehen kanssa yhtään samoilla linjoilla poikien nimistä :D molemmat tavallaan toivoo tyttöä juuri tuosta nimiasiasta johtuen..

Onko kellään vinkkejä levottomien jalkojen taltuttamiseen. Viimeisen pari iltaa olleet ihan hirveät ja pitänyt käydä kävelyllä ennen nukkumaan menoa, muttei sekään oikein tunnu auttavan. :D
 
Kokemusta sykkeiden kuuluvuudesta ei ole, mutta itsellä on sellainen käsitys että ultran yhteydessä ne kuuluisi jo viikolta 6 eteenpäin..? Ultrassahan se syke ainakin näkyy jossei kuulu.

Itsellä on ihan poikaolo, outoa sanoa, kun viikkoja on vasta 7+0, mutta googlettelen poikien nimiä puolipaniikissa, koska pitäähän lapselle nimi olla ja ei olla miehen kanssa yhtään samoilla linjoilla poikien nimistä molemmat tavallaan toivoo tyttöä juuri tuosta nimiasiasta johtuen..

Onko kellään vinkkejä levottomien jalkojen taltuttamiseen. Viimeisen pari iltaa olleet ihan hirveät ja pitänyt käydä kävelyllä ennen nukkumaan menoa, muttei sekään oikein tunnu auttavan.
Joo syke ollaan nähty keskenmenoissa vk 6 ja 7 :) itse haluisin kuulla ne myös,eli sen hevosen laukkaa muistuttavan äänen -maailman paras ääni :love:
Noissa viikoissa se ei ollu mahdollista, ainakin nt ultrassa ne kuunnellaan mut pitääkö sinne saakka odotella, ei millään jaksais :D
Mulla kans rls, ei oikee auta mikään, inhottava vaiva.
 
Minäkään en tiedä kuinka aikaisin sykkeet voisi dopplerilla kuulla. Minulla kait siellä nt-ultrassa kuunneltiin, 13+0. Ja neuvolalääkäri oli muistaakseni 14+6.

Minusta tuntuu, että voisi olla tyttö tulossa. Saapa nähdä, näkyykö rakenneultrassa. Ultra alkanut jännittämään. Että onko kaikki hyvin ❤

Jalkoihin auttanut itsellä se, että pidän joka ilta jalkoja ylhäällä. Ja mies hieroo jalkoja myös melkein joka ilta.
 
@Alinna86 minä kuulin viime raskaudessa dobblerilla 8+4 ja tässä raskaudessa 9+jotain. Enkä tosiaankaan päivittäin tuolloin, se oli aina ihan sattumasta kiinni löytyikö. :D

Mullahan oli ihan poikafiilis tästä raskaudesta kun ei ollut pahoinvointia. Meillä siis ennestään tyttö, poika ja tyttö. Mutta aika selkee tyttö kyllä näkyi ultrassa! Kahden yön päästä rakenneultra, jospa siellä varmistuu ja pääsee hepeneitä ostaa ❤
 
Mä oon saanut kuulumaan doplerilla jo rv 8 lähtien, vaikka istukka on edessä. Jonkun aikaa sai kyllä niitä ääniä etsiä silloin. Ainakin sitten nt-ultrassa ne kyllä kuulee. Meille tulee tyttö, käytiin rv 16 yksityisellä katsomassa mitä pienelle kuuluu. ❤

Pahoinvointi on ollut ihan kamalaa sekä tytöistä että pojasta. Pahin oksentelu onneksi jo takana vihdoin. Itsellä ainoa toimiva apu on syödä vaikka väkisin jotain parin tunnin välein. Se tuntuu hillitsevän sitä pahoinvointia. Ensiviikolla olisi rakenneultra. Aina yhtä jännittävää.
 
Oiskohan muilla kokemusta... aloin miettii missä vaiheessa kuuluis sykkeet? Mulla on kyllä vähän ylipainoa.
Ultra tehään 10+1 voisko sillon jo kuulla
Mietin sitä dopplerin hommaamista myös jos ultrassa todetaan kaikki ok, käytettynä näkyi saavan parilla kympillä

Mitä mieltä ootte sukupuolesta? Toivotteko tai epäilettekö jompaa kumpaa? Mä luulen että poika tulee kun oksettaa niin paljon mun tutuilla kaikki tyttö raskaudet on ollut vähemmän oireisia niin siitä päättelen, tytöstä ei henk.koht.kokemuksia
Toivoin poikaa mutta nub tosiaan näyttää selkeästi tyttöä. Oireet on tytön. Itsellä on,kaksi poikaa ja yksi tyttö. Ja tyttö vie äitinsä kauneuden pitää kohdallani paikkaansa ilmeisesti koska edelllisellä tytöllä ja tällä kertaa myös, naama on aivan pommien jäljiltä finneistä
 
Toivoin poikaa mutta nub tosiaan näyttää selkeästi tyttöä. Oireet on tytön. Itsellä on,kaksi poikaa ja yksi tyttö. Ja tyttö vie äitinsä kauneuden pitää kohdallani paikkaansa ilmeisesti koska edelllisellä tytöllä ja tällä kertaa myös, naama on aivan pommien jäljiltä finneistä
Nub piti täälläkin paikkansa. En edes ollut kuullut tuosta aikaisemmin, tuli ihan uutena juttuna tässä raskaudessa. Ja tosiaan myös mulla on iho huonossa kunnossa nyt tyttöä odottaessa.
 
Toivoin poikaa mutta nub tosiaan näyttää selkeästi tyttöä. Oireet on tytön. Itsellä on,kaksi poikaa ja yksi tyttö. Ja tyttö vie äitinsä kauneuden pitää kohdallani paikkaansa ilmeisesti koska edelllisellä tytöllä ja tällä kertaa myös, naama on aivan pommien jäljiltä finneistä
Mulla on kans iho ihan järkyttävä, ihanku teinivuosien finnit ois vallannut koko naaman:sneaky:
 
Käärmeinen
Meilläkään ultrakuvista ei voi sanoa oikein juuta tai jaata nub-teorian suhteen. Jalat oli koukussa ja milloin mitenkin... molemmilla meillä on poika aiemmasta suhteesta eli tavallaan tyttö olis kiva.

Kuvotus on vähäisempää nyt jo. Tosin pissalla olen alkanut käymään 1-2 kertaa yössä. Voisi kuvottaa tai pissattaa useammin, kuhan tämä selkä nyt vaan kestäisi.. tavoite kuitenkin olis pystyä normaalisti käymään töissä. Ja on pystynytkin tähän asti. Mutta saas nähdä kuinka käy pidemmän päälle kun ilman panadolia koittaa sitkutella. Välillä on ihan kivutonkin päivä toki välissä. Alaselkää tukevan vyön pistin tilaukseen.

Käärmeinen 13+3
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Täällä starttasi 7 viikko eli nyt 6+1. Varhaisultrastakin pääsee vihdoin ja viimein sanomaan, että on ensi viikolla!

Viimeisimpiä viestejä eilen ja tänään lukiessani itselle iski vahvat poikaolot. En siis tiedä yhtään, mikä oire pitäisi merkitä kumpaakin, mutta nyt jotenkin sellainen fiilis. Kieltämättä omana toiveena olisi esikoiseksi tyttö, mutta tähän vaikuttaa varmasti ns. omat tottumukset. Mulla on itsellä kaksi siskoa, joten se tuntuu "tutummalta". Miehellä taas yksi veli, ja tällä veljellä kaksi poikaa. Ja nyt heidän serkkunsakin sai tässä pojan. Alkaisi mielestäni kaipaamaan vähän naisenergiaa se puoli perheestä :D
 
Meillä huomenna rakenneultra aamulla. Jännittää jotenkin ihan kamalasti, vaikka ei siitä oo kuin kolmisen viikkoa kun käytiin viimeksi ultrassa. Tälläkin hetkellä pieni möyryää mahassa hirmuiseen tahtiin, eikä sen suhteen pitäisi huolta olla ❤ Mutta silti rinnasta kouraisee kun ajattelen.
Muutenkin ollut vähän alakuloinen olo muutaman päivän. Vuosi sitten näihin aikoihin olin surun murtama ja menossa leikkuriin jossa edellisen pienen elämä päättyi :cry:
 
Meillä huomenna rakenneultra aamulla. Jännittää jotenkin ihan kamalasti, vaikka ei siitä oo kuin kolmisen viikkoa kun käytiin viimeksi ultrassa. Tälläkin hetkellä pieni möyryää mahassa hirmuiseen tahtiin, eikä sen suhteen pitäisi huolta olla Mutta silti rinnasta kouraisee kun ajattelen.
Muutenkin ollut vähän alakuloinen olo muutaman päivän. Vuosi sitten näihin aikoihin olin surun murtama ja menossa leikkuriin jossa edellisen pienen elämä päättyi
Voih, halauksia sinne❤❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Töppönen_
Meillä huomenna rakenneultra aamulla. Jännittää jotenkin ihan kamalasti, vaikka ei siitä oo kuin kolmisen viikkoa kun käytiin viimeksi ultrassa. Tälläkin hetkellä pieni möyryää mahassa hirmuiseen tahtiin, eikä sen suhteen pitäisi huolta olla ❤ Mutta silti rinnasta kouraisee kun ajattelen.
Muutenkin ollut vähän alakuloinen olo muutaman päivän. Vuosi sitten näihin aikoihin olin surun murtama ja menossa leikkuriin jossa edellisen pienen elämä päättyi :cry:
❤ Tämä ajankohta varmasti alitajunnassakin vaikuttaa, ja saa aikana alakuloista mieltä. Tsemppiä ❤ tule kertomaan sitten ultrakuulumisia ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Töppönen_

Yhteistyössä