Laskettu aika muuttui viikon aikaisemmaksi ultrassa, mihin uskoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kärsimätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kärsimätön

Vieras
Menkkoja ei ehtinyt keskenmenon jälkeen tulla, vaan raskauduin suoraan uudelleen. Tänään on tuo alunpitäinen la ja ultran laskettu aika on mennyt jo siis viikko sitten. Kakkostani odotan ja mietin että miten pitäisi mieltään "asettaa" tuon lasketun ajan suhteen, kun kaikki sanovat että samoilla viikoilla yleensä syntyvät saman naisen lapset. Esikoinen meni kolme päivää yli.
Kumpaan laskettuun aikaan siis pitäisi uskoa.... Maha on valahtanut selkeästi viikon aikana alas, mutta kunnollisia suppareita ei ole. Ja kärsivällisyys lopahtaa.... tai lopahti jo.. :)

Onko sillä nyt niin väliä. Tottakai odottavan aika on tuskastuttavan pitkä.

Mutta niin tai näin, on näillä murusilla tapana syntyä sitten kun itse tahtovat välittämättä lasketusta ajasta.

Jollei sitten lääkäri puutu asiaan.

[QUOTE="mie";22951420]eikä aina pidä paikkaansa sekään, että syntyisivä samoilla viikoilla.... Mulla eka syntyi rv 42+1, toka 39+4 ja kolmonen 40+4 ;)[/QUOTE]

Samaa sanon minä, meidän kolmen haitari on välillä rv35+5 ja rv40+4

[QUOTE="mie";22951420]eikä aina pidä paikkaansa sekään, että syntyisivä samoilla viikoilla.... Mulla eka syntyi rv 42+1, toka 39+4 ja kolmonen 40+4 ;)[/QUOTE]

No jos ei yölläkään ala tapahtua, on huomenna toiseksi viimeinen neuvolakäynti. Kai sitä siellä saa sitten purkaa huoltaan...

Toisaalta on autuasta ettei kaikessa voi päättää ja suunnitella, vaan asioista päätetään mun puolesta. Sektioon en halua, esikoisen synnytys käynnistyi itekseen, pysähtyi ja jatkui kalvojen puhkaisulla.

ap

Yhteistyössä