Lasagne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mie

Aktiivinen jäsen
13.06.2004
1 955
2
36
Hei!
Uusavuttoman tietämättömänä kyselen, että jos teen kaupan valmiista lasagnettepakkauksesta (sisältää pastapalat & kastikeainekset) lasagnea, voinko antaa sitä vuoden ikäiselle pojalleni? Sisältääkö liika suolaa tms...?
Kiitos

yleensä just noissa valmisjauheissa on sikana suolaa.ketsuppikin on oikea suolapommi.tiedä sitten että jos välillä antaa onko mitään haittaa.itse olen alkanut käyttää jo vähän mausteseoksia joissa suolaa ja lihalientä.

Meillä käytetään lähes samoja ruokia neitille, lasagnee ei ole saanut kun ei ole tullut tehtyä. Käytän kans tota knorria pohjana ja juustokastike päälle.

Antaisin kyllä, meillä 1,2 v. Maksaa en ole vielä antanut, ehtiihän tuon, mutta kaikkea muuta on jo saanut, ainakin melkein. :D

Ihan mitenkään "tuomitsematta" totean, että valmiskastikkeissa on sikana suolaa. Kannattaa katsoa pakkauksen kyljestä. Suolan huomaa aikuinenkin, joka käyttää normaalisti aika vähän suolaa eli meidän perhe. Lasagne on kyllä meidänkin herkkua mutta pääasiassa yritän maustaa kastikkeet itse. Itse en antaisi ainakaan ihan vielä meidän reilulle 1v:lle, mutta jokainen ratkaisee nämä asiat tykönänsä. Hyviä ruokahetkiä - joka tapauksessa!

Yhteistyössä