Larppaus ei laihduta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taina M.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taina M.

Vieras
Mä liityin viime vuonna Etelä-Suomen larppaajiin, kun kuulin, et silleen vois pudottaa painoo.

Nyt mä oon kuitenkin ihan samaa mieltä kuin se professori, ei tää larppaus todellakaan oo terveellistä, eikä edes laihduta. Jotkut väittää, että tää ois tosi tehokasta, mut kyl se tosiasia on vaan, että painoo ei saa alas tällä menetelmällä. Nyt mä oonkin alkanut ihmetteleen, onks täs mitään järkee. Pitäiskö luovuttaa ja keksii joku toinen keino?

• Tykkää
Reactions: idunnor
Jos sun rekisteröityminen ei oo menny perille? Mun kumminkaimalle kävi näin ja heti, kun hän sai vahvistusviestin jäsenyydestä, niin paino putos kymmeniä kiloja.

juu suosittelen kyllä vetäjältä pyytämään jonkun oikein menevän hahmon niin kyllä se paino alkaa pudota. muista vaan ottaa evääks jotain ei alkoholillista ja tosi terveellsitä, kyl se siitä.

Älä vaan luovuta! Alku on aina hankalaa, mutta kyllä lopussa kiitos seisoo! Toi larppaus on kyllä ihan paras painonpudotuskeino, ja mun mielestä se professori on väärässä. Tsemppii kauheesti ja voimia ja voimahali.