lapsivettäkö?

Mii
housut on melkeen koko ajan märkänä,ja näyttäs ku ois virtsaa tullu mutta sitä se ei ole koska en itse tunne tuloa,rv.37+4 meneillään ja mietittyttää mitä tää on?sama on yöllä,aamulla ku herään on pikkarit kosteena.. :ashamed:
 
Mä epäilisin kyllä kans tota valkovuotoa. Mulla oli kans odotuksen loppuaikana aina alushousut märkinä siitä... *tylsää* Jos susta kuitenkin tuntuu, että olis lapsivettä, niin käy toki äippäpolilla tarkistuttamassa. Ne voi siteestä testitikulla kattoa, pikkujuttu ja sitte saa olla rauhallisin mielin.
 
pikkukukka
Kannattaa käydä varmistamassa jos epäilet. Mulla tuli lapsivettä just tollei tipoittain aina sen jälkeen kun olin makuuasennossa. Pystyasennossa ei tullu. En meinannu ensin itekään uskoo et on vettä kun olin kuullu vaan et kerralla holahtaa. No polilla kuitenkin varmistui vedeksi ja kuitenkin kalvot oli ehjät. Sanoivat että jonnekin ylemmäs on tullu reikä ja päsee valuun vain tietys asennos pikkusen. Käynnistys sovittiin seuraavalle päivälle koska vettä oli vielä paljon, mutta tyttö päättikin syntyä ite jo samana iltana. vikkoja 38+4
 

Yhteistyössä