Lapsivesi meni!!!

Mies vielä 50km päässä! Mitä tehdä!!!!????Eka tulossa! Soitin jo sairaalaan joka on 25km päässä ja sanoivat, että ei ole kauheasti kiirettä, mutta pelottaa! Olen yksin täällä....menenkö naapuriin, mitä teen!!!????
 
mamamama
Onko sulla jotain tuttua siellä lähellä jolle voisit soittaa. Voishan se mies tulla sinne sairaalaan. Vaikka tosin jos ei supistusiakaan ole niin ei tosiaan varmaankaan oo kiire. Onnea matkaan! :hug:
 
eka lapsi saattaa tulla monta tuntia...sitten kun supparit on jotain 10 min välein ja tasasesti tulee niin kannattaa sun jo varmaan lähteä kun on noinki pitkä matka...ite tosin odottelin että tuli neljän minsan välein ja mulla oli matkaa vaan reilu 10km...mut mulla ei menny vedet että sen takia aattelisin että sulla voi tulla nopeempaa kun supparit vahvistuu niin muksu ulos...
kyllä se siitä kun rauhassa odottelet...ja naapuri on hyvä olla lähellä jos alkaa pelottaa yksin olo =)
olispa mullakin noin onnellisesti asiat että saisin tän jo ulos tuolta masusta!! :whistle:
 
Ota rauhallisesti ja odota miestäsi! Mulle sanottiin aikanaan et 6 tuntia saa esikolta olla kotona, kun lapsivesi on mennyt. Tosin mä en olis kerenny sit sairaalaan. Jos sulla ei suppareita, pakkaa kassi valmiiksi ja meette miehesi kanssa yhdessä sairaalaan.

Tsemppiä!
 
Ei kuullosta siltä, että ihan heti tulis, mutta jos pelottaa, mene sinne naapuriin :hug:
Mulla ei ole kokemusta synnytyksen käynnistymisestä lapsivesien menolla, vaan supistuksilla ja sitten kun on vedet menneet=puhkaistu kalvot, niin vauvat on tulleet seuraavalla supistuksella.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 19:47 Bodomska kirjoitti:
Tällaisessa tilanteessa tilataan taksi ja mennään sillä synnärille ja soitetaan miehelle että tulee suoraan sairaalaan.
Sitä lapsivettä valuu ja valuu. Ei ne varmaan ota taksiin...pyyhe jo ihan märkä! Naapuri tuli jo tänne onneksi! Mieskin ihan lähellä....taitaa olla paniikissa hänkin kun noin vauhdilla on ajanut :eek: :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 19:49 vieras kirjoitti:
Onko vauva laskeutunut ja kiinnittynyt? Jos ei niin pitäis koko ajan olla makuullaan ja ambulanssilla lähteä sairaalaan. Ja jos on, niin ei oo kiirettä vielä sairaalaan.
eiköhän noi seikat oo jo sinne synnärille soittaessa kerrottu :)
 
En halua pelotella mutta itselläni meni ekasta lapsivesi nii siitä 3 1/2 tunnin päästä oli poika syntynyt.Kipeitä supistuksia tuli vasta sairaalassa. Sairaalasta sanottiin vaan et ihan rauhassa voit olla ja pikkuhiljaa pakata kassin ym. ,jos ei olis heti lähetty ni kotio ois tullut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 19:50 hupsista kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 19:47 Bodomska kirjoitti:
Tällaisessa tilanteessa tilataan taksi ja mennään sillä synnärille ja soitetaan miehelle että tulee suoraan sairaalaan.
Sitä lapsivettä valuu ja valuu. Ei ne varmaan ota taksiin...pyyhe jo ihan märkä! Naapuri tuli jo tänne onneksi! Mieskin ihan lähellä....taitaa olla paniikissa hänkin kun noin vauhdilla on ajanut :eek: :ashamed:
niin sitä valuukin, ota nyt vaan rauhallisesti ihan kohta miehes on siellä, onnea matkaan ja tuu sit kertoo mitä sait aikasex :hug:
 

Yhteistyössä