lapsivedestä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lubi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lubi

Jäsen
20.02.2007
62
0
6
Kysyisin sellast asiaa ku mul on viikkoja 33+5 ja harrastettiin viime yönä seksii mieheni kanssa ja siinä tiimellyksessä tuli aika paljon nestettä. Nii voiko seksin aikana tulla lapsivedet ulos?
Kohdunsuu ollu kii koko raskauden ajan, tosin vähän pehmentynyt...viime tarkastus kerrasta kuitenki jo jonkin aikaa...
Kiitoksia avusta näin etukäteen..

se oli muistaakseni jossain 20-25 viikoilla?!
Mut ei ainakaa lääkäri tuolloin sanonu mitää muuta ku et tee mitä jaksat...
en kehtais lähtee saikulle, jos se oliki pelkkää hurmion tuotosta...

Alkuperäinen kirjoittaja lubi:
se oli muistaakseni jossain 20-25 viikoilla?!
Mut ei ainakaa lääkäri tuolloin sanonu mitää muuta ku et tee mitä jaksat...
en kehtais lähtee saikulle, jos se oliki pelkkää hurmion tuotosta...

No ei luulis pelkkiä sun omia limoja olevan jos sitä paljon tuli?
Soita äippäneuvolaan ja kysy,ei oo noloo vaikka oliskin sun omia tuotoksia.. :snotty:

mulla on kyl ollu ennenki (jo ennen raskautta) tapana saada aika paljon nesteitä aikaan seksin aikana (ejakuloin)...
Mut mistä tunnistaa lapsiveden?
Ku mitä oon lukenu ne ei tuu kerralla loristen, vaan tiputtelee koko ajan...

Soita vaan neuvolaan tai suoraan äippäpolille, niin voivat katsoa kohdun suun tilanteen ja tarvittaessa ottavat näytteen tosta nesteestä ja siitä selviää onko lapsivettä vai jotain ihan muuta.

Lisäys: Jos tosiaan on ollu lapsivettä, niin voi herkästi tulla tulehdus kohtuun jos synnytys ei käynnisty.

Sillon kun mulla meni lapsivedet,niin sitä tuli ihan reilusti vaikkei kaikki mennyt kerralla.
Jos yhtään huolettaa,niin mene käymään äippäpolilla tai soita sinne ja kysäse sieltä mitä kannattaa tehdä.

Yhteistyössä