Lapsivalokuvaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jamppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jamppa

Vieras
Eli pitäis viedä meidän neiti 1-vuotis valokuvaukseen. Onko kellään kokemuksia lahden tai nastolan valokuvaamoista? Mitä maksoi ja mitä siihen hintaan sisältyi.

Sitten vielä lisäkuvista. Oletteko itse maksaneet ja antaneet sukulaisille? Vai pyytäneet sukulaisia itse maksamaan, jos ovat halunneet valokuvan. Meiltä kummeja ja isovanhempia löytyy paljon, ja aika kalliiksi tulee ottaa sukulaisille yhteensä 12kpl lisäkuvia. Mutta en kyllä haluis pyytää heitä maksamaankaan kuvista. Minkä hintaisia lisäkuvanne ovat olleet???

No en enää muista vaikka ollaan aikoinaan juur Lahessa käyty kuvassa. Mutta sinuna sanoisin sukulaisille että käyvät itse valkkaamassa ja maksamassa jos haluavat kuvan. Ne todellakin ovat tyyriitä.

Valokuvaamoissa otetut kuvat tulee paljon kalliimmiksi kuin esim. päiväkodeissa otetut kuvat ja usein voi päästä kuville päiväkotiin, kun kyselee milloin kuvauksia on tulossa.

En tiedä sen alueen hinnoista. Kannattaa soitella ja kysellä. Usein paljonkin eroja eri valokuvaamoiden välillä.

Meillä on sen verran paljon noita kuvien haluajia, että ei todellakaan olla maksettu muiden kuvia. Ei tosin ole kukaan niin olettanutkaan.

Ja minusta päiväkodissa otetut kuvat ei todellakaan ole sama asia. Hätäisesti otetut perusposeeraukset on ihan toista kuin kunnolla iso satsi kuvia studiossa.

Suosittelen Studio Anne Jolkkosta Lahdesta, kävimme noin vuosi sitten 1-vuotiskuvassa. Otti paljon erilaisia kuvia, katso Galleria hänen kotisivuilta, sieltä löytyy hinnastokin. Oli aika kiireinen tuolloin..

Yhteistyössä