Musta tosi hyvä ohjelma!
Mun oma nyt 3-vuotias tyttöni oli koko viime vuoden aivan järkyttävän mahdoton. En ole kenelläkään lapsella sellaista uhmaa nähnyt. Ja kun on muutenkin kyseessä temperamentikas ja omapäinen lapsi, niin voitte uskoa, että olin helisemässä hänen kanssaan.
Meillä tokikaan kyse ei ole siitä, että olisin sellainen rassukka kuin ne vanhemmat, joita tuossa ohjelmassa on. Meillä kyllä asetetaan rajoja ja niiden noudattamista valvotaan, mutta kun aina ei vaan ollut niitä keinoja, joilla tilanteista ois selvitty.
Tuosta ohjelmasta sitten poimin parhaat ideat mm. arestin ja sain vahvistusta monille omille ajatuksilleni siitä, että esim. kunnon rutiinit oikeasti helpottavat arkea ja lasta kannattaa aina valmistaa tulevaan esim. jo ajoissa alkaa varotella kylässä, että kohta lähdetään kotiin yms yms.
Ja se kun ohjelma tuli viikon välein, niin tuli tavallaan muistutusta vähän väliä niistä asioista, jotka oli unohtanut.
Ja ennen kaikkea näki, että on niitäkin, joilla on vielä enemmän pallo hukassa pentujensa kanssa kuin minulla. Minä sentään selvästi tein jotain oikein kun meillä meno ei ihan tuommoiseksi yltänyt, heh...