Lapsiperheet testaavat Pampers-vaippoja. Tervetuloa seuraamaan testiryhmän kulkua sekä osallistumaan keskusteluun!

Pampers testiryhmään on nyt valittu 20 pientä lasta vanhempineen. Testiryhmän osallistujille ilmoitetaan valinnasta lähipäivinä, ja heille toimitetaan testituotteet sen jälkeen. Testiryhmä testaa Pampers New Baby, Pampers Baby Dry, Pampers Active Fit tai Pampers Easy Up -vaippoja lokakuun aikana.
Mukana testiryhmässä on myös "Lapsellista"-blogin kirjoittajan Anna. Anna tulee testiryhmän aikana osallistumaan keskusteluun foorumissa, sekä kirjoittamaan blogipostauksia aiheesta.
Tässä keskusteluosiossa esitämme testaajille kysymyksiä, ja saamme kuulla testaajilta heidän kokemuksistaan ja mielipiteistään. Kaikki ovat tervetulleita osallistumaan keskusteluun ja kommentoimaan. Testaajat voivat myös laittaa itsestään pienen esittelyn tänne.
 
Heippa! Täältä kanssa ilmoittautuu yksi äiti ja vaippoja testailemme poikani 2V3kk kanssa. Olen kotona tällä hetkellä poikani kanssa ja vaipat pääsevät vauhdikkaseen testiin, sillä menoa ja meininkiä tässä talossa riittää :D Perheeseemme kuuluu myös mieheni, sekä kaksi kouluikäistä lastamme. Innolla odotellaan, että päästään testailemaan ja keskustelemaan teidän kanssa kokemuksista :)
 
Moi! Täällä myös yksi testiryhmään kuuluva. Vaippoja testaa 4,5kk ikäinen tyttömme. Perheeseen siis kuuluu äiti, isä ja esikoistyttäremme. Innolla odottelemme vaippoja saapuvaksi ja testattavaksi. =)
 
Hei, Täällä myös yksi testiryhmäläinen. Meidän perheessä vaippoja testaa viiden kuukauden ikäinen esikoistytär. Minä äitinä kommentoin täällä ja yritän saada isältäkin irti mielipiteitä vaipoista :)
 
Hei! Täältä päin löytyis testailja tyttö 2vk. Testiä seuraavat viralliset valvojat pojat 1v4kk, 4v ja 12v. Isältä ei kysytä testiin liittyen mitään, hän kun ei neidille vaippoja ole ainakaan vielä vaihtanut ;)
 
Paketti haettu perjantaina postissa ja oli kiva saada heti vaipat testiin!
Positiivista oli se ehdottomasti että koko oli tosi hyvä! poika painaa noin 10kg, ja vaippa koko on 7-18kg. actice fit. Olin jotenkin ajatellut osallistuvinani housuvaippa testiin, mutta kyseessä olikin teippivaippa. olin aika skeptinen sillä meillä ei ole teippivaippoja käytetty syystä, että poika aukasee vaipat koko aika.. nyt ei ole edes huomannut eroa ja jättänyt teipit rauhaan.
Vaippa on todella ohut ja kuten mainitisn niin hyvä koko. tulee tarpeeksi ylös selästäkin! meillä on taipumusta pikkuisen atooppiseen ihoon näin ilmojen kylmetessä ja vaipat aiheuttaa yleensä aika äkkiä ihon ärtymystä, mutta nyt on ainakinollut todella hyvä! ja testasimme myös yölläkin ja todellakin kestää yli yönkin hirmu hyvin! ei ole ollut ylivuotoja eikä poika ole valitellut vaippaakaan aamulla. Poika on erittäin liikuvainen yölläkin, eli makaa siis ihan miten sattuu sängyssä välillä jopa nukkuu istuenkin..
 
Tänään saatiin vihdoin vaippapaketti postista ja ensimmäinen testivaippa (active fit) pääsi heti kunnon testiin yövaippana. Tähän mennessä kuivaksi yövaipaksi on sopinut vain yksi toinen pampersin vaippa. Mielenkiinnolla odotan aamua, jotta nähdään onko tämä toiminut hyvin :)
 
Eilen haettiin housuvaipat postista ja siitä asti ollut käytössä. Dora-kuviointi on tosi söpö ja vaipat ei ole falskannut ollenkaan, ja verrattuna edelliseen pakettiin joka meillä oli (yksi vähän halvempi merkki), repäisykohdat on paljon varmemman tuntuiset. Niissä edellisissä kun veti vaippaa taaperolle ylle niin meinaa jo revetä, näissä on paljon vankemmat ja joutuu vähän enemmän itsekin nykimään kun vaippaa poistaa. Tähän asti siis oikein tyytyväinen olen :)
 
Vaipat tuli meille perjantaina ja pääsivät heti testaukseen. Me oltiin viikonloppu reissussa ja pakkaus oli näppärän kokoinen sitä ajatellen. Olin aluksi hieman epäileväinen, että falskaakohan vaippa lahkeista ja varuiksi otin mukaan aiemmin käytössä olleita vaippoja, mutta eipä niitä tarvittu. Testissä täällä on siis 7-18 kg:n active fit ja meidän rimppakinttuinen :) tyttö on nyt tasan seitsemän kiloa.
 
Täällä myös testailtu vaippoja. Testissä ActiveFit -vaipat koossa 4 ja tämänhetkinen mielikuva vaipoista hyvä! On pidetty sekä päivällä että yöllä ja läpi ei ole tullut. Vaippa on myös todella ohut! Uskon, että kyseinen vaippa on juuri seisomaan ja kävelemään opettelevalle 10kk ikäiselle passeli! :) Liikkeellä kun ollaan aina hereillä ollessa..
 
Hyvin on toiminut kahtena yönä active fit vaipat. Aamulla vaippa on ollut niin täynnä ettei montaa tippaa olisi enää mahtunut, mutta silti on lapsi ja sänky olleet kuivia. :)
Myös päiväkäytössä toimii erinomaisesti. Vaippa pysyy paikoillaan päivän touhuissa(joka meillä tarkoittaa melkein kokoaika juoksemista paikasta toiseen) eikä ulospäin juuri näy että lapsella edes on vaippaa.
 
Täällä testaajana on 1v 10kk tyttö ja nyt ollut testissä tuo easy up pants vaippa. Päivisin toimii hyvin mutta nyt on 2 yönä ollut ylivuotoa. Tyttöä on aikaisemmin haitannut tietynlaiset vaipat mutta nyt vaikuttaa ettei neitokainen edes huomaa että on vaippa. :)
 
Hei,
Haimme eilen postista pakettimme Pampersia koossa 3. Vajaa kahden kuukauden ikäinen testaajamme pääsee nyt ensimmäistä kertaa testaamaan tätä kokoa sillä kilot heiluvat jo helposti päälle viidessä ja näinpä on aika hypätä testausrupeamaankin. Pampersia olemme käyttäneet myös koossa 1, mutta välissä seikkailimme vähän muissakin merkeissä eli nyt palaamme jälleen Pampersien pariin. On muuten erinomaisen pehmeä vaippa verrattuna kilpailijoihin.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikki!

Sain kutsun testiryhmään Kaksplussan kautta ja kirjoitan siis täällä Kaksplussan nettiversion alla Lapsellista-blogiani. Meillä on jo kuivaksi oppinut vauhtimimmi 3,5 vuotta, vielä vauhdikkaampi 1v 10kk vanha poika ja toivoakseni pian myös ihan pieni testiryhmäläinen, laskettu aikani kun on kahden viikon päästä. ;)

Varmaan liki jokaista mahdollista vaippamerkkiä kokeilleena olen ollut erityisen tyytyväinen ohuisiin, istuviin ja hyvin joustaviin teippivaippoihin vilkkaalla taaperolla, ja jännityksellä odotan, miten pienet vaipat toimivat tulevalla sinappitykillä. :D

Olen aina perhekerhossa vähän ihmeissäni kuunnellut muiden saman ikäisten lasten vanhempien kokemuksia teippivaippojen huonoudesta, sillä itse en ole oikeastaan ostanut housuvaippoja lapsille koskaan! Etenkin nyt raskaana ollessani (tai siis viimeisilläni ollessani) olen ihastunut teippivaippoihin, jotka on helppo vaihtaa vaikka lapsen seistessä allastason tai vessanpöntön päällä, kun neljätoistakiloista ukkelia ei niin vain supistelematta enää nostellakaan. Etenkin teippivaippojen suhteen olen kyllä huomannut, että mallilla ja merkillä on väliä; lainasin kaverilta edullisen vaippavalmistajan teippivaippaa kun unohdin hoitolaukun autoon, ja tönkkö ja paksu vaippa oli vaikea pukea lapselle, joka ei enää suostu käymään makuulleen vaipanvaihdon ajaksi. Mutta teistäkin ilmeisen moni on pitänyt Pampersin teippivaipoista isommillakin lapsilla, mikäli oikein luin...? :)
 
Minä muös tykkään pampersin vaipoista kun ne on ohuita ja pehmeitä ja helppo pukea. Meillä onnistuu vielä vaipan vaihto 1v2kk tytön kanssa hoitopöydällä, mutta välillä puetaan vaippa myös sylissä ollessa ja siihen ainakin active fit sopii hyvin.
Pidän itse enemmän teippivaipoista siksi kun meidän neidillä on aika pullukat jalat, niin housuvaipan pukeminen on ollut hankalaa.
 
Päästiin eilen hakemaan vaipat käyttöön. Odoteltiin housuvaippoja saapuvaksi, mutta pääsimmekin testaamaan Pampersin 4-koon Active fit-teippivaippoja.
Teippivaipat olleet käytössä jo vuoden, joten pienoinen pettymys ettei päästy ihmettelemään housuvaippojen ihmeellistä maailmaa tätä kautta.
Mukavasti ovat asiansa ajaneet, hyvin ovat päällä pysyneet ja kuivana pitäneet. Myös kuviointi yltiömäisen söpö ja jaksaa itse vaippahousukin niitä ihastella ja kummastella.
 
Lisää plussia tulossa :)
Tykkään siitä kun active fitissä ei ole mitään hajusteita, kuten esim.jossain toisissa pampersin vaipoissa. Onko muut huomannut saman, että vaipat tuoksuu joltain hajusteelta ?

Toinen plussa on, että vaipassa on imutehoa ihan ylhäällä asti edessäkin. Meillä tyttö nukkuu vatsallaan joten vaippa on aina edestä paljon täydempi, mutta silti pitää nesteet sisällään :)

Tämän testin myötä meillä kyllä vaihtuu vaippa active fitiin :)
 

Yhteistyössä