H
hulina harmaana
Vieras
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1729842
aika sairasta touhua...lapset ei saa olla lapsia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hulina harmaana:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1729842
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Juu, justiinsa pari minsaa aiemmin kommasin tätä naamakirjassa sanoen, että 40 euron velan takia kuoli kaksi lasta. Ihan sairasta toimintaa. Todella surullista. Aion myös omistaa elämäni sille, että tällaista ei tapahtuisi.
Alkuperäinen kirjoittaja h:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Juu, justiinsa pari minsaa aiemmin kommasin tätä naamakirjassa sanoen, että 40 euron velan takia kuoli kaksi lasta. Ihan sairasta toimintaa. Todella surullista. Aion myös omistaa elämäni sille, että tällaista ei tapahtuisi.
Vittuiletko kun sanot että "aion omistaa elämäni tälle" VAi onko sun ammattis/työs oikeesti joku tuonvastainen juttu vai ootko vaa siivooja
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja h:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Juu, justiinsa pari minsaa aiemmin kommasin tätä naamakirjassa sanoen, että 40 euron velan takia kuoli kaksi lasta. Ihan sairasta toimintaa. Todella surullista. Aion myös omistaa elämäni sille, että tällaista ei tapahtuisi.
Vittuiletko kun sanot että "aion omistaa elämäni tälle" VAi onko sun ammattis/työs oikeesti joku tuonvastainen juttu vai ootko vaa siivooja
Miksi mä vittuilisin? Opiskelen alaa ja olen töissä järjestössä, jonka pyrkimyksiin kuuluu naisten auttaminen eri tavoin kotimaassa ja muualla. Miksi kukaan vittuilisi tällaisella asialla? Ja miksi siivoojia pitää mollata? Siivooja tekee arvokasta työtä, itsekin olen ollut siinä hommassa aiemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mukana ollaan:voi elämä!
Heti kun joku perustaa ryhmän, joka pystyy todistettavasti tekemään tuolle asialle jotain olen mukana 100%
Tyhjän jauhajia ja katteettoman rahan kerääjiä tähän maailmaan mahtuu liikaa, oikeita tekijöitä valitettavan vähän.