Lapsimessuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Tätä on kyselty varmaan aika montaa kertaa ennenkin, mutta kyselen taas. :D

Millaiset on nämä Helsingin lapsimessut?
Onko ne tarkoitettu enemmän vanhemmille vaiko myös lapsille? Minkä ikäiset siellä jo viihtyy? Mitä ohjelmaa siellä on?

Meidän poikaset on 1 ja 2 vee ja mietiskelin, että oisko kivaa lähteä siellä käymään.

:flower: :)

Alkuperäinen kirjoittaja miiju:
Siis kauhee tungos.Vaunuja ja huutavia lapsia joka nurkka täynnä.Silti oon menossa!!!

Ahaa. Kiitos tästä vinkistä. Meiltä löytyy sekä peräkkäin että vierekkäin istuttavat tuplat, joten ensimmäiset varmaan paremmat pahassa tungoksessa.

Jos nyt päätetään lähteä. =)

Olin viime vuonna pojan ollessa 1v... ei ehkä ihan niin pienelle ollut ihmeemmin mitään. Siel on näytillä mm.poliisien maija ja moottoripyörä. Auton kyydissä päsee otattaa sormenjälkinäytteen. Hama-helmillä sai askarrella, isommille lapsille oli kokkikoulua ja pääs ajelee polkutraktoreilla. Onhan siel paljon myynnissä myös tuotteita, esim sellasia mitä on nettikaupoissa... leluja jne. sit siel oli joku puuhapaikka mis pääs touhuumaan, tais olla pienemmille omansa mut oli niin täys etten viittinyt poikaa sinne päästää ettei jää jalkoihin.
Nyt poika on 2v ja mun tekis mieli mennä kun siel on tänä vuonna se odotus-puolikin et jos ois jotain kivoja mammavaatteitta myynnissä jne. mutta... mietin vaan et miten poika siel jaksaa olla rattaissa kun on kuitenkin sen verran porukkaa ettei viitti kävelemään laittaa.
Olin ite viimeks sunnuntaina vast puolen päivän jälkeen ja oli siit jotain hyötyä... vikana päivänä kun purkivat ne kojut niin sai hirmusesti puuroja, ruokapurkkeja ym mukaan.

Ollaan me kyl taas menossa. Oli siellä muistaakseni se isi parkki myös, että pääsee huurteisen ääreen jos alkaa ahistaa. Oikeesti. Oonkohan mä tulossa vanhaksi, kun en oikeesti muista viime kerrasta mitään. Enkäö kyl montaa huurteista ottanut

siellä on oikeesti kaikkea kivaa! kannattaa mennä, mut mee pe heti ku aukee ni ei oo niin tungosta. ihan 1veelle ei oo muuta ku sosenäytteitä :) mut isommille paljonkin. kyllä siel mooonta tuntia (ja monta kymppiäki, jos haluaa) saa menemään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Eikös siellä ainakin julkaista se uusin äitiyspakkaus, mistä täälläkin aina kohutaan!! Aattele, pääset ekojen joukossa sen näkemään!! :D

Joo!!
Ja otan kamalasti siitä kuvia, jotka heti tuon tänne. :D

Vaikken kyllä itse siitä enää niin kiinnostunut olekaan. ;)

Yhteistyössä